پلاک گلی کار دست کامیون داد

عصر خودرو- پلیس راهور تهران بزرگ یک دستگاه کامیونت را به دلیل حمل بار نامتعارف، پوشش پلاک و نداشتن مدارک رانندگی در بزرگراه آزادگان توقیف کرد.

Saturday 04 December 2021 - 14:59:00

پلاک گلی کار دست کامیون داد

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایران‌آنلاین، تیم گشتی پلیس راهور تهران بزرگ یک دستگاه کامیونت را به دلیل حمل بار نامتعارف در محدوده بزرگراه آزادگان متوقف کرد.

سرهنگ علی همه‌خانی در خصوص تخلف این کامیونت و علت توقیف آن گفت: تنها تخلف این کامیونت حمل بار نامتعارف نبود، بلکه این راننده خودرو نه تنها حسن رانندگی مدارک شناسایی و خودرو به همراه نداشته که با گل و لای اقدام به پوشش پلاک انتظامی کامیونت کرده بود و برغم این شرایط، در حال تردد ناایمن و خطرآفرین در محدوده بزرگراه آزادگان تهران بود.

وی تصریح کرد: این خودرو با رویت تیم گشتی پلیس بزرگراه‌های پلیس راهور تهران بزرگ متوقف و از ادامه حرکت آن جلوگیری شد ضمن اینکه مورد اعمال قانون پلیس هم قرار گرفت.

سرهنگ همه‌خانی در حالی نقل و انتقال چنین بارهای خطرناک و غیر قابل مهار را آن هم در بزرگراهی که خودروهای زیادی تردد دارند تخلف عنوان کرد که یادآور شد: در صورتی که این کامیونت با خودروی دیگری برخورد می‌کرد و یا بار آن روی خودروهای در حال حرکت می‌ریخت، حادثه دردناکی رخ می‌داد که چندین نفر را به درد سر می‌انداخت اما خوشبختانه با حضور  به موقع تیم گشتی و توقف کامیونت، از بروز حادثه‌ای خطرناک جلوگیری شد.

به گفته معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در صورتی که رانندگان وسایل نقلیه باری طبق مقررات حمل بار و متناسب با میزان ظرفیت قانونی وسیله نقلیه، اقدام به جابجایی بار نکنند مسئلویت بروز هر گونه حادثه‌ای با راننده خواهد بود.

برچسب ها

پلاک ملیتوقف خودرو
مطالب مرتبط بیشتر
رانندگان هنگام توقف در حاشیه بزرگراه از علائم ایمنی استفاده کنند "توقیف خودرو"، موثرترین برخورد در کاهش جرایم رانندگی توقیف یک ماهه خودرو در انتظار آنهاست علت توقف اتوبوس‌های زائران در مرز مهران شانه راه محل توقف یا تردد خودروها نیست طرح تشدید برخورد با تخلفات توقف خودرو در تهران آغاز شد 12 هزار دستگاه خودرو در کیش پلاک ملی دریافت کردند تولید 2 وانت متوقف شد لغو توقف‌های رایگان در محوطه برج میلاد خط تولید چند خودرو امسال متوقف می شود؟ ممنوعیت فروش شبانه موادغذایی در حاشیه بزرگراه‌ها 900 هزار فضای توقف خودرو در حاشیه معابر شهر تهران وجود دارد جزئیات پلاک های جدید ملی اعلام شد طراحی پلاک‌های ملی برای خودروهای نیروهای مسلح حذف پراید در موعد مقرر با توجه به مشکلات خرید خودروهای پلاک ارس، اقبال به خودروهای پلاک ملی بیشتر شده است تولید خودروی فاقد استانداردهای جدید از سال آینده قطعاً متوقف می شود فورد موستانگ کانورتیبل در تهران توقف در پارکینگ معلولان ممنوع شد افزایش سرعت و توقف خودرو فقط با یک پدال! توضیحات راهور درخصوص لغو قانون متوقف کردن خودرو بدون‌احراز تخلف خبر تبدیل خودروهای پلاک اروند به پلاک ملی صحت ندارد خودروی «لکسوس» با 41میلیون تومان خلافی توقیف شد توقیف خودرو پژو 405با 45 میلیون ریال خلافی در زنجان حمل با جرثقیل و 400 هزار ریال جریمه توقف خودرو در پیاده راه تاریخچه پلاک‌‌ تهران الف یک میلیون وسیله نقلیه فاقد پلاک ملی است
Back to top