هزینه تجهیز هوندا سیویک مدل 2022

عصر خودرو- آیا به دنبال اضافه کردن تجهیزات اضافی به سیویک جدید خود هستید؟ هم اکنون می‌توانید بسته کاملی به نام کیت HPD را انتخاب کنید که شامل اسپویلر جلو، اسپویلر عقب، نشان HPD و در نهایت اسپویلر جانبی با قیمت هزار و 514 دلار است که به نظر می‌رسد بسیار ارزش دارد.

Thursday 18 November 2021 - 13:17:00

هزینه تجهیز هوندا سیویک مدل 2022

به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از دنیای اقتصاد، اگر به تهیه همه تجهیزات علاقه‌مند نیستید، هر مورد در این بسته نیز به‌عنوان یک گزینه جداگانه ارائه می‌شود. هوندا سیویک مدل 2022 آینده تکامل یافته نسل دهم سیویک است که برای اولین‌بار از قدرت توربوشارژ برای سیویک استفاده می‌کرد. نسل یازدهم سیویک از یک موتور 5 /1لیتری توربوشارژ مشابه استفاده می‌کند؛ اما هوندا رویکرد منحصر به فردی را برای تیونینگ خود در پیش گرفته است. هوندا به‌ جای افزودن قدرت بیشتر مانند هر خودروی پرفورمنس نسل بعدی دیگری، برای بهبود قابلیت رانندگی، قدرت را کاهش می‌‌دهد. این باعث می‌‌شود نسل یازدهم سیویک به یک خودروی بسیار جذاب تبدیل شود. واضح است که هوندا فروش را با ارقام جذاب دنبال نمی‌کند و در عوض بر ارائه تجربه رانندگی باکیفیت به مشتری تمرکز کرده است.

برچسب ها

هوندا سیویک
مطالب مرتبط بیشتر
قیمت خودروهای هوندا در بازار چند است؟ (5 آذر 98) + جدول بررسی فنی هوندا سیویک طرحی جدید برای کاهش وزن چرخ خودرو قیمت مدل‌های مختلف هوندا در بازار + جدول ارزان‌ترین و گران‌ترین خودروی ژاپنی کدام است؟ ملاقات با هوندا سیویک Type R B18c؛ جنگجوی ژاپنی بهترین خودروهایی که در سال 2017 معرفی شدند (+عکس) لیست قیمت محصولات فول آپشن هوندا در بازارهای جهانی معرفی 6 خودروی برجسته اما گمنام در بازار ایران چشم‌‌بادامی‌‌های گوشه‌‌گیر خرید Honda Accord EX در مناطق آزاد چقدر تمام می شود؟ محصول متفاوت هوندا چه ویژگی هایی دارد+تصاویر نظاره‌گر هوندا سیویک Si کوپه باشید! +تصاویر Honda سواری در مناطق آزاد چقدر تمام می شود؟ هیولایی در هیبت یک مگان نسل 4 غایبان سرشناس نسخه ارزانتر هوندا سیویک تیپ R به بازار می‌آید هوندا سیویک تیپ R به نمایشگاه ژنو می‌رسد معرفی پرفروش‌ترین خودروها در ایالات متحده هوندا پیش بینی ها درباره سود سال 2016 را بالا برد از خودروهای بدون بیمه تا رانندگان فاقد گواهینامه رونمایی از هاچ بک‌های سیویک 2017 هوندا (+عکس) نسل بعدی هوندا سیویک تیپ R به زودی معرفی می‌شود+تصاویر هوندا سونیک سیویک را خلق کرد بررسی 5 سدان کوچک جدید +عکس بهترین سیویک 50‌ سال اخیر در راه ایران سیویک 2016 سبک و چالاک تر از همیشه هوندا سیویک کوپه 2016 را ببینید+تصاویر تصاویرهوندا سیویک سدان را ببینید بلوغ هوندا سیویک در ایستگاه دهُم ... کانسپت نسل 10، زیباترین مدل هوندا سیویک
Back to top