تویوتا پریوس 2022 خودرویی مجلل با ظاهری متفاوت!

عصر خودرو- تویوتا پریوس2022 همچون نسخه‌های قبلی، خودرو هاچ بک فوق العاده‌ای است که با کارایی بالایی تولید می‌شود.

Friday 29 October 2021 - 18:28:00

تویوتا پریوس 2022 خودرویی مجلل با ظاهری متفاوت!تویوتا پریوس 2022 خودرویی مجلل با ظاهری متفاوت!تویوتا پریوس 2022 خودرویی مجلل با ظاهری متفاوت!تویوتا پریوس 2022 خودرویی مجلل با ظاهری متفاوت!تویوتا پریوس 2022 خودرویی مجلل با ظاهری متفاوت!تویوتا پریوس 2022 خودرویی مجلل با ظاهری متفاوت!

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، تویوتا از نسخه ویژه پریوس مدل 2022 با نام نایت شید (Nightshade) رونمایی کرد. همانطور که از نامگذاری این مدل مشخص است در تمامی بخش‌های بدنه این خودرو شاهد رنگ متالیک مشکی نیمه شب (Midnight Black Metallic) خواهیم بود.

این خودرو همچنان نسخه های قبلی، خودرو هاچ بک فوق العاده ای است که با کارایی بالایی تولید می شود. هدف از طراحی این خودرو این است که بسیار مقرون به صرفه باشد اما از نظر زیبایی شناسی خوشایند نیست. این خودرو با یک پیشرانه 121 اسب بخار قدرتی ارائه می شود.

نکته مثبت در طراحی این خودرو این است که اکنون تنها هیبریدی جمع و جوری است که همراه با سیستم چهار چرخ محرک ارائه می‌شود.  تویوتا به اندازه سدان هم رقیب هوندا اینسایت جذاب نیست، از تویوتا کرولا هیبریدی ارزان‌تر و مصرف سوخت آن به همان اندازه است.

سری پریوس مدل Nightshade در سه رنگ متالیک مختلف نقره ای، سفید و مشکی ارائه می شود. در داخل، سیستم گرمایشی برای فرمان و صندلی‌های جلو به صورت استاندارد ارائه می‌شود.

در این خودرو رینگ ها، دستگیره درب ها، قاب آینه ها، بخشی از لوگوها، گرافیک داخلی چراغ اصلی جلو و ... به رنگ مشکی کار شده است.  مدل XLE با صندلی‌های قابل تنظیم برقی، بالشتک‌های صندلی و فرمان گرم شونده و پد شارژ گوشی هوشمند ارائه می شود.

پیشرانه هیبریدی پریوس شتاب هیجان انگیز یا حتی سرگرم کننده‌ای را ارائه نمی‌دهد که جزو نقاط ضعف آن به شمار می رود. پریوس 2022 نیز لذت رانندگی فوق العاده ای را ارائه نمی دهد. مدل‌های چهار چرخ محرک دارای یک موتور الکتریکی هستند که جدا از سیستم هیبریدی عمل می‌کند.

شاخص مصرف سوخت برای 100 کیلومتر رانندگی با نمونه محور جلو: در شهر 4.4 لیتر، در بزرگراه 4.7 لیتر و در حالت ترکیبی 4.5 لیتر است. در نمونه مجهز به سامانه تمام چرخ محرک: مصرف سوخت در شهر 4.6 لیتر، بزرگراه 5 لیتر و حالت ترکیبی 4.8 لیتر است.

در فضای داخلی این خودرو از چرم مجللی استفاده شده است که باعث لوکس شدن این خودرو شده است. مسافران فضای زیادی در پریوس دارند، این خودرو مجهز به صندلی‌های نرم و فضایی برای نشستن چهار نفر دارد. سبک بدنه هاچ بک پریوس به این معنی است که فضای خوبی برای حمل بار در پشت صندلی عقب وجود دارد.

 

برچسب ها

پریوستویوتا پریوس
مطالب مرتبط بیشتر
ویژگی‌های تویوتا پریوس 2019 پرفروش‌ترین خودروهای برقی در آمریکا بهترین خودروهای هیبریدی در جهان کدامند؟ بهترین خودروهای هاچ‌بک‌ با قابلیت حرکت 4 چرخ (آ‌ویل‌درایو ) 2019 در بازار جدیدترین قیمت محصولات تویوتا در بازار تویوتا پریوس 2019 چند؟ +تصاویر خودروی خودران 3099 مایل سفر کرد نظاره‌گر نسخه جدید پریوس باشید تویوتا پریوس 2017 تیپ C را بشناسید تویوتا پریوس 2017 را بشناسید خودروهای 300 تا 400میلیونی بازار تهران +جدول تویوتا صفر چند؟ قیمت انواع خودروهای تویوتا در بازار قیمت انواع خودرو هیبریدی در بازار تهران؟ +جدول حرکت آهسته در آشفتگی قیمت‌ها فرزندان پاک تویوتا! پریوس، ورسا و آیگو به عنوان بهترین خودروها معرفی شدند شیک‌پوشان اقتصادی یا گران‌قیمت‌های بازار تنها چند روز به پایان جشنواره خرید طلایی ایرتویا باقی مانده مورد اعتمادترین برند خودرویی معرفی شد جشنواره خرید طلایی ایرتویا آغاز شد آغاز جشنواره فروش نوروزی خودروهای تویوتا روی مدار 100 فروش ویژه نقدی و اقساطی تویوتا پریوس فروش بیش از 1.5 میلیون خودروی الکتریکی توسط تویوتا در سال 2017 معرفی 5 اتومبیل کم‌مصرف در بازار ایران پریوس با کیفیت ترین خودرو از دیدگاه مشتریان پریوس، هیبرید محبوب تویوتا صدرنشین کیفیت شد بررسی آپشن‌های خودروهای‌ هیبرید بازار ایران؛ کم‌مصرف اما مجهز قیمت فروش محصولات 2017 Toyota در بازار دبی تغییر بازی به کمک باطری های نسل آینده توسط تویوتا پریوس, بیست ساله شد مقایسه اجمالی بین تویوتا پریوس ‌هیبریدی، هیوندای النترا 2000 و کیا سراتو 2000 ؛ نبرد فاتحان بازار کامپکت پرفروش ترین خودروی الکتریکی کدام است؟ راهنمای خرید تویوتا پریوس شرایط فروش نقدی و اعتباری تویوتا پریوس با تخفیف ویژه و هدیه تابستانی+جدول رضایت فراتر از حد انتظار خریداران پریوس پرفروش‌ ترین خودروهای هیبریدی، در نیمه اول سال 2017 تویوتا 5 درصد سهام مزدا را می‌خرد تویوتا در فکر تولید خودروی الکتریکی با قابلیت شارژ چند دقیقه ای پریوس 2017 را با تخفیف نقدی و کمک هزینه سفرهای تابستانی بخرید تویوتا پریوس هیبریدی را اقساطی بخرید فناوری صفحات خورشیدی پاناسونیک در خودروها پشت فرمان ژاپنی کم اشتها تویوتا پریوس 2017 را با تسهیلات 93 میلیون تومانی بخرید خودرو خودران روس ها به بازار آمد شرقی‌‌های بهینه تویوتا RAV4 و پریوس 2017 را با اقساط 36 ماهه بخرید شرایط متنوع فروش نقدی و اعتباری محصولات تویوتا با تحویل فوری شرایط فروش اقساطی بدون بهره تویوتا پریوس با تحویل فوری+جدول بهترین شرایط فروش تویوتا پریوس و RAV4 از سوی ایرتویا اعلام شد آیرودینامیک‌ترین خودروهای جهان کدامند؟ (+عکس) آشنایی با نسل های پیشین تویوتا پریوس آلایندگی صفر با تویوتا پریوس!! تحویل پریوس های پلاک شده توسط ایرتویا فروش ویژه پریوس با هدیه ویژه رونمایی از تویوتا پریوس 2017 +تصاویر 10 رقیب سرسخت تویوتا پریوس کدامند؟+تصاویر شرایط خرید اعتباری پرفروش‌ترین هیبرید جهان در ایران ایرتویا شرایط فروش پریوس را اعلام کرد تویوتا ایرانی‌ها را غافلگیر خواهد کرد تویوتا پریوس سفیر تکنولوژی کمپانی تویوتا رکوردشکنی تویوتا در فروش خودرو‌های هیبریدی
Back to top