ون برلیانس، انتخابی متفاوت با شرایط ویژه لیزینگی

عصر خودرو- شرکت لیزینگ گردشگری تعداد محدودی ون برلیانس هایس H2L را به صور ت اقساطی و با تسهیلات ویژه به متقاضیان عرضه می کند.

Saturday 21 August 2021 - 19:05:00

ون برلیانس، انتخابی متفاوت با شرایط ویژه لیزینگی

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» ون برلیانس یکی از خودروهای موفق در بازار ایران به حساب می آید که طی سال های گذشته مورد استقبال سازمان ها و شرکت های متعددی قرار گرفته و هم اکنون در خیابان های کشور تردد می کند. این ون با طول 5.4 متر و ارتفاع حدود 2.3 متر نمونه ای مشابه تویوتا هایس است که ظرفیت 13 سرنشین را دارد. ون برلیانس در واقع به دلیل همکاری استراتژیک و تجاری برلیانس و تویوتا، نمونه ای کاملا مشابه ون هایس است که می تواند ضمن ورود به ناوگان شرکت ها به عنوان کاربری های متعددی نظیر آمبولانس نیز مورد استفاده قرار بگیرد. این ون از پیشرانه 2.4 لیتری با حداکثر توان 132 اسب بخار بهره می برد و وظیفه انتقال قدرت در آن بر عهده یک گیربکس 5 سرعته دستی است.

 

از جمله مهمترین امکانات ون برلیانس می توان به فرمان هیدرولیک قابل تنظیم، سیستم ترمز EBD+ABS ، کیسه هوای راننده و سرنشین جلو ،سیستم تهویه مطبوع جلو و عقب و صندلی ها مجهز به کمربند ایمنی سه نقطه ای اشاره کرد.
ون برلیانس H2L برای نخستین بار در سال 2012 تحت برند زیرمجموعه Jinbei به بازار معرفی شد. این ون بر اساس ابعاد و مشخصات کاملا مشابه نسل پنجم تویوتا هایس با کد اتاق H200 طراحی و ساخته شده است. این ون یک خودرو تحت لیسانس تویوتا به حساب می آید و شرکت برلیانس با اجازه رسمی تویوتا اقدام به طراحی و تولید این ون کرده است. شرکت پارس خودرو در سال 1394 برای نخستین بار اقدام به واردات این ون از کشور چین برای کاربری هایی نظیر آمبولانس و حمل و نقل عمومی کرد. با این حساب ون های هایس عرضه شده از سوی شرکت لیزینگ گردشگری از پشتیبانی خدمات فنی توسط پارس خودرو نیز بهره مند خواهند بود و از این جهت می تواند به پشتوانه قدرتمند خدمات پس از فروش این ون ها نیز امیدوار بود.
ممکن است ون های دیگری نظیر ون وانا نیز در بازار حضور داشته باشند اما مهمترین مزیت ون برلیانس، سطح بالای شباهت جزئیات آن به ون هایس تویوتا و در نتیجه کاربردی تر بودن این ون است که آن را به گزینه بهتری نسبت به دیگر ون های مشابه در بازار بدل می کند. ون برلیانس با این مزیت طی سال های گذشته از امتیاز بالاتری برای استفاده در ترانسفر های فرودگاهی و همچنین گشت های بین شهری و خارج از شهری برخوردار بوده است.
مجموعه جامع امکانات ون برلیانس شامل مواردی همچون کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، سیستم تهویه هوای مطبوع دستی برای مسافران عقب، سیستم تهویه هوای مطبوع دستی برای سرنشینان جلو، سیستم چند رسانه ای لمسی و سیستم مسیریاب، کمربند ایمنی سه نقطه ای کلیه سرنشینان، سیستم ترمز ABS و EBD، گرمکن عقب، سیستم تاخوگراف، 2 عدد بلندگو، دوربین دید عقب، سنسور دنده عقب، آینه جانبی با قابلیت تنظیم الکتریکی همرنگ بدنه، گرمکن شیشه عقب، برف پاک کن و شیشه شور شیشه عقب، چراغ مه شکن جلو، شیشه بالابر برقی جلو،شیشه های یکپارچه تیره شده جانبی و عقب خودرو، چکش خروج اضطراری، چراغ روشنایی کابین، قفل مرکزی به همراه کنترل از راه دور و کپسول آتشنشانی می شود.
علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر از جزئیات این طرح فروش اقساطی با تسهیلات ویژه می توانند با شماره 88727482 (با کد 021) تماس گرفته و راهنمایی های لازم را از کارشناسان لیزینگ گردشگری دریافت کنند و یا به وب سایت رسمی این مجموعه به آدرس http://tourismleasing.ir مراجعه نمایند.

برچسب ها

صنعت لیزینگون برلیانس
مطالب مرتبط بیشتر
Back to top