تیونر برجسته آلمانی B50 را معرفی می کند +عکس

عصر خودرو-برابوس در این پروژه تغییرات جذابی را برای بدنه مرسدس در نظر گرفته که شامل پنل های فیبرکربن، ورودی های هوا، اسپویلر و دیفیوزر می شود.

Saturday 17 April 2021 - 15:26:00

تیونر برجسته آلمانی B50 را معرفی می کند +عکستیونر برجسته آلمانی B50 را معرفی می کند (+عکس)تیونر برجسته آلمانی B50 را معرفی می کند (+عکس)تیونر برجسته آلمانی B50 را معرفی می کند (+عکس)تیونر برجسته آلمانی B50 را معرفی می کند (+عکس)تیونر برجسته آلمانی B50 را معرفی می کند (+عکس)تیونر برجسته آلمانی B50 را معرفی می کند (+عکس)تیونر برجسته آلمانی B50 را معرفی می کند (+عکس)تیونر برجسته آلمانی B50 را معرفی می کند (+عکس)تیونر برجسته آلمانی B50 را معرفی می کند (+عکس)تیونر برجسته آلمانی B50 را معرفی می کند (+عکس)تیونر برجسته آلمانی B50 را معرفی می کند (+عکس)تیونر برجسته آلمانی B50 را معرفی می کند (+عکس)تیونر برجسته آلمانی B50 را معرفی می کند (+عکس)تیونر برجسته آلمانی B50 را معرفی می کند (+عکس)تیونر برجسته آلمانی B50 را معرفی می کند (+عکس)تیونر برجسته آلمانی B50 را معرفی می کند (+عکس)تیونر برجسته آلمانی B50 را معرفی می کند (+عکس)تیونر برجسته آلمانی B50 را معرفی می کند +عکس

به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از عصرایران؛ در مطالبی که به معرفی تیونینگ های برابوس از مدل های مختلف مرسدس بنز می پردازد؛ این نام(برابوس) آنچنان حرفه ای و شایسته تحسین است که باید که مقدمه ای ثابت برایش در نظر داشت:

در صنعت تیونینگ برخی نام ها آنقدر بزرگ هستند که نشان یا بهتر بگوئیم امضا آنها روی یک خودرو موجب می شود تا عملا برند اصلی تحت اثر کیفیت کار و خلاقیت تیونر قرار گرفته و نام مرکز تیونینگ جایگزین برند اصلی شود!

یکی از نمونه های برجسته در رابطه با آنچه که طرح شد؛ کمپانی آلمانی برابوس است که بطور تخصصی تیونینگ خودروهای مرسدس بنز را دنبال می کند. زمانی که یک مرسدس از مجموعه برابوس خارج می شود دیگر خبری از لوگوی بنز روی آن نیست و B بزرگ برابوس جایگزین آن شده است. جالب آنکه مشتریان نیز علاقه خاصی به این ویژگی دارند! حال اگر خودمانی تر بگوییم: کلاس لوگوی برابوس را بالاتر از مرسدس بنز می دانند!  و این موفقیتی برای تیونر است که تنها با ارائه خدمات تخصصی و کیفی فراهم می شود. اینجا تیونینگ فاصله بسیار زیادی با تغییراتی مانند کاهش ارتفاع یا افزایش صدای خروجی از اگزوزها دارد!

برچسب ها

برابوسآلمانتیونر
مطالب مرتبط بیشتر
آلمانی‌ها برای پرکردن باک خودرو به کشورهای همسایه می‌روند! سریع ترین "شاسی بلند" کره زمین؛ وقتی دو آلمانی مطرح با یکدیگر هماهنگ می شوند! +عکس تظاهرات هزاران نفر در اعتراض به نمایشگاه بین المللی خودرو در آلمان برترین خودروهای 2021 آلمان شرکت آمریکایی تسلا را به دلیل ساخت و ساز غیرقانونی جریمه می‌کند برابوس راکت 900؛ فرمول آتشین تیونر آلمانی برای مرسدس بنزی که غیر قابل کنترل است! +عکس غول سیاه با قلب آتشین! کشف ذخایر لیتیوم در آلمان برای تولید صدها میلیون خودروی برقی خودروی ایرانی در عراق و آلمان! اولین فرودگاه تاکسی‌های پرنده ساخته می‌شود راکت 900؛ مرسدس بنز 515 هزار دلاری فقط 10 دستگاه! + عکس اختصاص 130 میلیارد یورو برای شارژ خودورهای برقی VV7 شاسی بلند لوکس WEY با امضای برابوس+ تصاویر درخواست امداد دولت آلمان از خودروسازان تهدید ترامپ برای اعمال تعرفه روی خودروهای آلمانی مرسدس AMG GT63S؛ محصول جدید برابوس راز خاص بودن اشنایتزر چیست؟ ایجاد نخستین باند برقی در اتوبان‌های آلمان اعمال تعرفه بر واردات خودرو در آمریکا به ژاپن، کره و آلمان آسیب می‌زند احتمال جریمه سنگین برای خودروسازان آلمانی خودروسازان آلمان به کارشکنی در توسعه انرژی پاک متهم شدند تنها راه‌حل کاهش بیکاری! جایزه طراحی سال خودروی آلمان به "توارگ فولکس واگن" رسید معرفی تیونرهای اختصاصی ولوو آلمان و دانمارک با تونل 7 میلیاردی به هم متصل می شوند معرفی تیونر آلمانی؛ منهارت تقلب فولکس واگن مربی بدن‌سازی باواریایی‌ها! آکتروس جدید در IAA2018 تعرفه‌های ترامپ 6 میلیارد یورو به صنعت خودروی آلمان ضرر می‌زند مالک آینده صنعت خودرو چه کسی است؟ معرفی برترین برابوس های 4 دهه اخیر انتقاد شدید آلمان از تصمیم "ناعاقلانه" گمرکی آمریکا 40 سال افسون قدرت هشدار مرکل به پژو مجوز دادگاه آلمانی به شهرها برای ممنوعیت خودروهای بنزینی علاقمندی آلمانی ها برای توسعه همکاری در زمینه نوسازی ناوگان حمل و نقل امضاء تفاهم‌نامه همکاری پرشیا خودرو و اتاق بازرگانی ایران و آلمان بسته‌ اقدامات اروپا در مقابله با اعلام عدم پایبندی ایران به برجام از سوی ترامپ شاهکار دست‌ساز تیونر آلمانی سریع‌ترین خودروی کروک جهان را ببینید پافشاری آلمان بر استفاده از خودروهای دیزلی چراغ‌های هشدار در کف خیابان‌های چین برای موبایل به‌دست‌ها برابوس قوی ترین کروکی جهان را عرضه کرد+ تصاویر معرفی برابوس G500 برابوس تیون تازه ای برپایه C450 AMG 4MATIC ارائه کرد وقتی برابوس، غول 6 لیتری مرسدس بنز را هم طلایی می‌کند و هم قوی‌تر! برابوس 700 کوپه؛ شاسی بلند لوکس و توانمند S ‌کلاس 900 اسبی با زیورآلاتی از طلا ملاقات با ستاره جدید برابوس برابوس و سریع‌ترین سدانِ هیبریدی جهان
Back to top