ماجرای خودداری برخی جایگاه‌ها از سوخت‌رسانی به کامیون‌ها چیست؟

عصر خودرو- تعدادی از کامیون‌داران از عدم تخصیص سوخت از سوی برخی جایگاه‌داران گلایه‌مند هستند و اگرچه به دستور وزیر راه، این مشکل تا حدود زیادی مرتفع شده اما همچنان وجود دارد.

Monday 04 January 2021 - 10:36:00

ماجرای خودداری برخی جایگاه‌ها از سوخت‌رسانی به کامیون‌ها چیست؟

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از مهر، برخی رانندگان خودروهای سنگین از عدم تخصیص سوخت از سوی تعدادی از جایگاه داران به خصوص در تعدادی از استان‌هایی که بنادر آنها در ماه‌های اخیر فعال شده‌اند و رانندگان خودروهای سنگین تردد زیادی به این استان‌ها دارند، در برخی از ساعات شب، گلایه مند هستند.

این در حالی است که کرامت ویس کرمی، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی این موضوع را تکذیب و اعلام کرده روزانه 50 میلیون لیتر گازوئیل از طریق 2800 جایگاه سوخت نفت گاز به کامیون داران توزیع می‌شود.

به گفته این مقام مسئول، سازمان راهداری سهمیه سوخت خودروهای سنگین را بر اساس پیمایش به شرکت پخش اعلام می‌کند.

معاون وزیر راه: کامیون داران در حال دریافت سهمیه سوخت هستند

عبدالهاشم حسن نیا، معاون وزیر راه و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نیز با رد این موضوع که برخی جایگاه داران از عرضه گازوئیل به کامیون داران خودداری می‌کنند، اظهار داشت: کامیون داران بر اساس سهمیه‌ای که برایشان تعیین شده، در حال دریافت سوخت هستند.

وی افزود: اگر موردی باشد سازمان راهداری پیگیری می‌کند؛ در حال حاضر ما گزارشی در این خصوص دریافت نکرده‌ایم.

مدیر کل حمل کالا در سازمان راهداری: جزئیات نحوه تخصیص سوخت به کامیون داران

غلامحسین دغاغله مدیرکل حمل کالای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای درباره توزیع سوخت به رانندگان خودروهای سنگین اظهار داشت: در حال حاضر حدود 5 سال است که سوخت را بر اساس پیمایش به خودروهای سنگین تخصیص می‌دهیم؛ بر اساس مصوبه بهمن 94 هیئت وزیران، سازمان راهداری مکلف است به هر خودروی سنگین بر اساس هر میزان پیمایشی که دارد، سوخت تخصیص دهد.

وی افزود: بر اساس برنامه‌های صادره برای کامیون داران، هر میزان پیمایش و تردد خودروهای سنگین را تبدیل به لیتراژ می‌کنیم و سپس بر اساس آن، سهمیه هر کامیون را به شرکت پخش فرآورده‌های نفتی اعلام می‌کنیم؛ آنها نیز موظفند بر اساس سهمیه اعلامی سازمان راهداری، به ناوگان سوخت بدهند.

این مقام مسئول در سازمان راهداری گفت: بسیاری از رانندگان حتی علیرغم آنکه بر اساس پیمایش به آنها سوخت تخصیص داده و در کارت هوشمند آنها منظور شده است، اما در صورتی که در یک ماه پیمایشی نداشته باشند، از آن استفاده نمی‌کنند و به اندازه نیاز استفاده می‌کنند که نشان دهنده سلامت اقتصادی رانندگان است.

سهمیه سوخت کامیون داران «عملکردی» و بر اساس پیمایش است

وی تصریح کرد: ما جلسات مستمری با شرکت ملی پخش برای تعیین سهمیه سوخت بر اساس پیمایش در سال‌های اخیر داشته و داریم؛ سیاست دولت هم این است که هر ناوگانی به هر میزانی کار می‌کند، باید سوخت به آن تعلق بگیرد؛ سازمان راهداری متولی تردد برون شهری است و ناوگان تحت پوشش این سازمان، مرتباً اسناد حمل (بارنامه) برای هر تردد دریافت می‌کنند؛ بنابراین ما سهمیه آنها را بر اساس پیمایش و «عملکردی» تخصیص می‌دهیم؛ برخلاف بخش درون شهری که هنوز از انسجام و قوام بخش برون شهری برخوردار نیست.

کامیون‌های درون شهری، سهمیه سوخت پایه می‌گیرند

دغاغله گفت: از همین رو ناوگان سنگین درون شهری، به دلیل اینکه بر اساس پیمایش سوخت نمی‌گیرند، سوخت مصرفی آنها بر اساس «سهمیه پایه» اختصاص می‌یابد؛ اما چون در بخش برون شهری، از ابتدا اسناد حمل (بارنامه) صادر می‌کردیم و کارت هوشمند به رانندگان داده شده و فعالیت ناوگان باری بر اساس بارنامه و اتوبوس‌ها بر اساس صورت وضعیت است، لذا مشکلی در نحوه اختصاص سوخت نداریم.

سهمیه سوخت کامیون‌های برون شهری، قابل انتقال به ماه‌های بعدی است

وی ادامه داد: سهمیه عملکردی ناوگان برون شهری، قابل انتقال به ماه بعد هم هست یعنی اگر راننده‌ای یک ماه سهمیه سوخت را مصرف نکند، این سهمیه به ماه‌های بعد منتقل می‌شود که یکی از امتیازات بخش برون شهری است.

هر هفته کارگروه رفع مشکلات کامیون داران به ریاست وزیر راه برگزار می‌شود

دغاغله تأکید کرد: به دستور و ریاست وزیر راه و شهرسازی، کارگروه حل و فصل مشکلات بخش جاده‌ای و ناوگان برون شهری مدتی است تشکیل شده و جلسات آن به ریاست وزیر راه، هر هفته یکشنبه‌ها برگزار می‌شود؛ اعضای آن هم دستگاه‌های مختلف اجرایی از جمله شرکت پخش فرآورده‌های نفتی، وزارت کشور، تأمین اجتماعی، بانک مرکزی، سازمان حمایت مصرف کنندگان، تعزیرات و تشکل‌های صنفی هستند.

به گفته این مقام مسئول در وزارت راه، یکی از مسائلی که این کارگروه دنبال می‌کند، موضوع تخصیص سوخت به ناوگان است.

کدام استان‌ها کامیون داران مشکل سوخت رسانی دارند؟

وی در خصوص اقدامات سازمان راهداری برای رفع گلایه مندی رانندگان در زمینه کمبود سوخت، اظهار کرد: در یکی از جلسات این کارگروه، مقرر شد نمایندگانی از سازمان راهداری، شرکت پخش فرآورده‌های نفتی و تشکل‌های صنفی رانندگان ناوگان بار و مسافر هر هفته از چند استانی که رانندگان گفته‌اند دچار مشکل هستیم که شامل خوزستان، هرمزگان، کرمان، اصفهان، یزد و سیستان و بلوچستان می‌شود، بازدید کنیم.

مهمترین مشکلات سوختی کامیون داران

دغاغله درباره مشکلات سوختی کامیون داران گفت: برخی اعلام کرده‌اند که کارت سوخت آزاد در جایگاه‌ها نیست؛ برخی رانندگان هم می‌گویند ساعات کاری جایگاه‌های سوخت مستمر نیست و در تعدادی از ساعات شبانه روز تعطیل می‌کنند؛ کارگروه مذکور از استان‌هایی که تشکل‌های صنفی گلایه رانندگان را منتقل کرده، بازدید کرده است که روز گذشته از استان اصفهان بازدید کرده بودیم؛ نتیجه بازدیدها به وزیر راه منتقل می‌شود.

وی بیان کرد: در پی این بازدیدها، مشکلات به حداقل رسیده و شرکت پخش فرآورده‌های نفتی هم نهایت همکاری را با سازمان راهداری دارد. در حوزه سوخت در حال رفع یک به یک مشکلات هستیم.

ماجرای اختلاط خاک با کالاهای اساسی چه بود؟

دغاغله گفت: سازمان راهداری برای رفع مشکل اختلاط خاک و شن با کالاهای اساسی از سوی تعداد معدودی راننده خودروهای سنگین، چند اقدام انجام داده است؛ تعداد خیلی معدودی از افراد این کار را می‌کردند؛ برخی از اختلاط‌ها، اجتناب ناپذیر و یا لازمه کار است و حین بارگیری رخ می‌دهد؛ چون در بعضی موارد، شرایط نگهداری کالاها، باعث فسادپذیری آنها می‌شود.

تعداد محدودی از رانندگان اختلاط را عمدی انجام می‌دادند

وی ادامه داد: مثلاً کنجاله سویا و دانه‌های روغنی بعد از مدتی اگر شرایط نگهداری آنها درست نباشد، خود به خود دچار فساد می‌شوند؛ یک مورد دیگر هم هنگام بارگیری است؛ وقتی لودرها ته مانده کالاهای اساسی در انبارها بنادر را بارگیری می‌کنند، ناخودآگاه مقدری خاک و ماسه همراه با کالاهای اساسی وارد کامیون می‌شوند؛ در مواردی معدود هم، اختلاط عمدی است.

مدیرکل حمل کالای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تصریح کرد: ما با شرکت بازرگانی دولتی در این زمینه توافق کردیم که اولاً آزمایشگاهی در انبارهای مقصد مستقر کنند که اگر به کالایی مشکوک شدند که اختلاط دارد یا خیر و ثانیاً، آیا این اختلاط عمدی است یا نه، آن را آزمایش کنند؛ اگر آزمایش‌ها، عمدی بودن اختلاط را تأیید کند، نماینده شرکت صاحب کالا، شرکت حمل کننده و آزمایشگاه، صورت جلسه را به سازمان راهداری ارسال می‌کنند؛ برابر قانون هم سازمان راهداری و هم تشکل‌های صنفی کامیون داران خواستار برخورد با تعداد بسیار محدودی از رانندگان که این صنف را بدنام می‌کنند، هستند.

وی یادآور شد: معتقدیم عمده رانندگان ما پاک دست و حلال خور هستند و بخش بسیار کوچکی هستند که ممکن است این کار را انجام دهند؛ اما به طور کلی مشکل اختلاط خاک و شن با کالاهای اساسی در حال حاضر برطرف شده است.

ساماندهی وانت بارهای جاده‌ای

دغاعله گفت: از سال گذشته ساماندهی وانت بارهای جاده‌ای را سازمان راهداری آغاز کرد؛ هر وانت باری که در سامانه سازمان راهداری ثبت نام کرده و شرایطی که در آن ذکر شده را قبول کند، به آن اسناد حمل (بارنامه) می‌دهیم؛ در نتیجه به آن وانت بار، مابه التفاوت سهمیه سوخت نسبت به سایر وانت بارها اختصاص می‌دهیم.

وی درباره وانت بارهایی که هم درون شهری و هم برون شهری هستند، اظهار کرد: چه در بحث کامیون و چه در بحث وانت بار، همواره تعدادی ناوگان داریم که در درون شهری و برون شهری مشترک هستند؛ مجموع دو نوع فعالیت آنها، ملاک تخصیص سوخت خواهد بود؛ بخش درون شهری را وزارت کشور و برون شهری را وزارت راه (سازمان راهداری) احصاء و اسناد حمل صادر می‌کند؛ در پایان ماه به شرکت پخش اعلام می‌کنیم که این ناوگان در مجموع درون و برون شهری چه میزان پیمایش و تردد داشته است.

به گفته دغاغله، در حال حاضر بخش عمده‌ای از وانت بارهایی که در سامانه راهداری ثبت نام کرده‌اند، فقط فعالیت حمل بار برون شهری دارند.

خودروهای سنگین و وانت بارهای تحت پوشش راهداری از منع تردد جاده‌ای مستنثی هستند

وی درباره منع تردد بین شهری خودروهای تحت پوشش سازمان راهداری اعم از خودروهای سنگین و وانت بارها که بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام شده، گفت: هیچیک از ناوگان و خودروهای عمومی تحت پوشش سازمان راهداری، مشمول این مصوبه نیستند از همان روز نخست هم با هماهنگی ستاد ملی مبارزه با کرونا، کامیون‌ها و وانت‌ها مستثنی هستند و با بارنامه می‌توانند وارد شهرها شوند؛ تا کنون موردی هم مبنی بر منع شدن رانندگان از سوی پلیس راهور به ما گزارش نشده است.

وی درباره تخصیص حمل بار کالای اساسی به وانت بارها اظهار داشت: وانت بارها عمده باری که اسناد حمل (بارنامه) برای آن صادر می‌شود، میوه، دام زنده و مبلمان و صنایع چوب است؛ کالاهای اساسی عمدتاً از بنادر به دیگر استان‌ها حمل می‌شود که به ناوگان سنگین اختصاص دارد.

حمل بار در 9 ماهه امسال 8 درصد بیشتر از 9 ماهه سال قبل

مدیرکل حمل کالای سازمان راهداری تأکید کرد: 9 ماهه ابتدایی امسال، 8 درصد افزایش حمل و نقل و جابه جایی کالا را نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته‌ایم.

کامیون داران مشمول کسب و کارهای دریافت وام کرونا نبودند

وی درباره اعطای وام کرونا به کامیون داران گفت: از آنجایی که رانندگان کامیون مشمول منع تردد نبوده‌اند، مشمول دریافت وام کرونایی کسب و کارها قرار نگرفتند و این تسهیلات صرفاً به اتوبوس داران و رانندگان اتوبوس پرداخت شده است. ضمن اینکه کار حمل کالا افزایش هم داشته و از اسفند سال قبل تا کنون، به دلیل آنکه معیشت و خورد و خوراک مردم به تردد جاده‌ای کامیون‌ها وابسته است، حتی یک روز هم توقف فعالیت خودروهای سنگین باری را شاهد نبوده‌ایم.

 

برچسب ها

سوخت خودروکامیونجایگاه سوخت
مطالب مرتبط بیشتر
هیدروژن وارد سبد سوختی کشور می‌شود کامیون‌ها هم به سامانه سپهتن مجهز می‌شوند فروش کامیون دایملر تراکس افزایش یافت ایران رکورددار ارزان‌ترین بنزین دنیا کاهش ناترازی انرژی با واردات خودروهای استاندارد پذیرش کامیون دوو در بورس کالا خودروهای بی‌کیفیت مانع صادرات 50 میلیون لیتری بنزین شرایط فروش نقدی انواع کامیون و کشنده بهمن دیزل اعلام شد ارسال گزارش فنی حمله به سامانه سوخت به مراجع قضایی انحصار در پرداخت الکترونیک بهای سوخت؛ سرنخ حملات سایبری خودروهای تولیدی پرمصرف داخلی اصلی‌ترین عامل ناترازی بنزین هستند اتصال نزدیک به 100 درصد جایگاه‌ها به سامانه هوشمند سوخت شرایط خرید کامیون امپاور و کامیونت فورس ابلاغ شد توضیحات سردار جلالی درباره حمله سایبری اخیر به سامانه سوخت واردات 26 هزار کامیون زیر 3 سال کارکرد به کشور تکذیب شایعه شناسایی منشأ و علل اختلال در سامانه هوشمند سوخت اتصال 239 پمپ بنزین به سامانه هوشمند سوخت در تهران توضیحات وزیر نفت درباره اختلال اخیر در جایگاه‌های سوخت سوخـت‌گیری با کارت سوخت در تمامی جایگاه‌ها از امشب سوخت‌رسانی به روال عادی بازگشت تمام پمپ بنزین‌ها فعال شدند برقی‌سازی خودروها ضرورتی انکارناپذیر است رانندگان کامیون‌ها همچنان چشم انتظار کامیون‌های نو خود هستند 62 درصد خودروهای ایران پرمصرفند دولت فعلاً بنایی برای اصلاح قیمت انرژی ندارد آلودگی هوا ارتباطی با بنزین ندارد لزوم برقی شدن 50 درصد خودروها طی 10 سال تغییر تخصیص یارانه بنزین از خودرو به اشخاص ضروری است توجه خودروسازان به کاهش مصرف سوخت خودرو‌های تولیدی 720 دستگاه کامیون توقیفی از گمرک جلفا ترخیص شد کاهش 24 میلیون لیتری مصرف روزانه بنزین با توسعه همزمان ال‌پی‌جی و سی‌ان‌جی نوسازی ناوگان مسافری و باری با واردات 10 هزار خودرو تا بهار 1403 جزئیات جدید از تامین خودروهای برقی یارانه بنزین چقدر است؟ بخش زیادی از سوخت کشور توسط خودروهای فرسوده از رده خارج شده مصرف می‌شود لزوم تلاش شهرداران مناطق برای احداث جایگاه‌های سوخت کوچک مقیاس احتمال عرضه CNG رایگان برای کاهش مصرف بنزین قالیباف: مصرف بنزین در کشور بیشتر از تولید آن است وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث سهمیه سوخت نمی‌گیرند ظرفیت 40 میلیون متر مکعب ظرفیت جایگاه‌های سوخت آیین نامه واردات کشنده و کامیون به گمرک ابلاغ شد+سند تصمیم برنامه هفتم توسعه برای بنزین نوسازی کامیون‌های فرسوده جان تازه‌ای به حمل ونقل جاده‌ای کشور می‌بخشد کمبود حیاتی‌ترین سوخت جهان حاد شد تولید بنزین یورو 5 پالایشگاه تهران به 8 میلیون لیتر در روز می‌رسد افزایش موجودی کارت سوخت و تجهیزات جایگاه‌ها سهم 14 درصدی سی ان جی در سبد سوخت خودرو‌های سبک حضور شبانه‌روزی گروه‌های بازرسی در جایگاه‌های عرضه سوخت صف‌های پمپ‌بنزین‌ها در کلانشهرها کاهش یافته است سهمیه سوخت هیچ تغییری نکرده است کامیون باری و کمپرسی جدید آرین دیزل به زودی رونمایی می شود طرح فروش کامیون های بنز ایران خودرو دیزل رد شایعات افزایش قیمت بنزین فورد تولید یک کامیون برقی را 3 برابر می‌کند رشد 38 درصدی مصرف بنزین طی 2 سال میانگین مصرف روزانه بنزین کشور به 114 میلیون لیتر رسید میانگین مصرف روزانه بنزین به 122 میلیون لیتر رسید ولوو خوش درخشید! 50 جایگاه سوخت کوچک‌مقیاس در تهران ساخته می‌شود قطع سهمیه سوخت خودروهای فاقد بیمه شخص ثالث افزایش 200 درصدی مالیات سوخت در ترکیه خبر افزایش قیمت بنزین کذب است حذف کارت سوخت جایگاهداران بر اساس میزان فروش است کامیون‌های خودران دایملر وارد فاز تجاری می‌شوند واردات کامیون، مینی‌بوس و اتوبوس کارکرده تصویب شد مانعی برای حذف کارت‌ سوخت جایگاه‌ها وجود ندارد جمع آوری کارت‌های اضطراری سوخت امکان‌پذیر نیست آغاز شارژ سوخت در کارت‌های بانکی ساخت 12 "جایگاه سوخت کوچک‌مقیاس" در تهران آغاز شد اخراج کارمندان شرکت خودروسازی آمریکایی تولید بنزین یورو 5 در دستور کار است روند استفاده مردم از کارت سوخت شخصی شتاب گرفت افزایش و سه نرخی‌شدن بنزین تکذیب می‌شود ‌جایگاه‌های بنزین از ابتدای مرداد فقط یک کارت سوخت دارند مصرف بنزین از ابتدای سال 12.5 درصد رشد کرد بهبود مخازن سوخت خودرو‌های برقی آیین‌نامه اجرایی واردات ناوگان برون‌شهری‌ تدوین شد سهمیه بنزین خرداد ماه امشب شارژ می‌شود فعلا ناترازی بنزین نداریم آخرین وضعیت صدور کارت‌های سوخت قول مساعد شرکت پخش فرآورده‌های نفتی برای تسهیل ساخت جایگاه سوخت «تک‌سکو» در تهران تکذیب توقف شماره‌گذاری کامیون های دست دوم توسط وزارت صمت متوسط مصرف روزانه بنزین به 110میلیون لیتر رسید واردات بنزین قطعی است ثبت 350 هزار تقاضا برای کارت هوشمند سوخت اگر جایگاهی کارت سوخت آزاد ارائه نکرد، چه کنیم؟ عرضه 475 دستگاه کامیون و کامیونت در بورس کالا کامیون فورس 12 تن بهمن دیزل معرفی شد رونمایی از کامیون فورس F210 بهمن دیزل با ظرفیت 12 تن مصرف بنزین خودرو ها 2.5 برابر استاندارد جهانی است شرایط خرید کامیون و کامیونت ابلاغ شد افزایش قیمت سوخت نداریم تخصیص کارت سوخت آزاد اضطراری براساس فروش جایگاه‌های سوخت کارت سوخت جایگاه‌ها حذف نمی‌شود دولت و مجلس برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین ندارند تخلف جدید و عجیب در برخی جایگاه‌های سوخت ایجاد 50 پمپ بنزین در تهران طی سال جاری تامین سوخت کامیونهای وارداتی کشور با مشکل مواجه شده است سالانه حدود 1.5 میلیون کارت سوخت در جایگاه‌های سوخت جا می‌ماند تمام جایگاه‌های عرضه سوخت آماده سوخت‌رسانی در ایام نوروز هستند گروه بهمن؛ صاحب مدرن‌ترین و به‌روزترین خط تولید کامیون در ایران است فروش مکمل در جایگاه‌های سوخت ممنوع است مشکلی در تامین و توزیع سوخت نوروز نداریم 625 دستگاه کامیون و کامیونت در بورس کالا فروخته شد بافروش اجباری مکمل سوخت در پمپ بنزین ها برخورد می شود راهکاری برای کاهش مصرف 18 میلیون لیتر بنزین در روز ارائه بنزین و گازوئیل به‌جز باک خودرو ممنوع است مردم نگران کارت‌های سوخت جامانده خود در جایگاه‌ها نباشند هیدروژن سوخت آینده هندوستان است سقف سوخت‌گیری بنزین به روال قبل بازگشت گلایه مدیرعامل ایران خودرو دیزل از بی مهری ها به تولید ملی طرح محدودیت سوختگری بنزین در همه استانها اجرا می شود اعمال محدودیت در کارت‌های سوخت آزاد، مشکل جدید جایگاه‌ها علت افزایش هزینه صدور کارت سوخت مشخص شد سهمیه بنزین دولتی و آزاد در سال آینده تغییری نمی‌کند راه‌اندازی سامانه‌ای جدید برای کارت‌های جامانده در جایگاه‌های سوخت جنوب سیستان و بلوچستان نیازمند ساخت 42 جایگاه سوخت جدید مردم برای دریافت پول نقد به پمپ بنزین مراجعه می‌کنند! رانندگان تجاری امپاور و FAW را تست کردند صبر ولوو لبریز شد کمبود بنزین نداریم محصول دافران H7 شرکت شایان دیزل به سیستم حمل نقل کالاهای خطرناک مجهز شد بیشتر استان‌ها فاقد بنزین سوپر هستند احتمال واردات بنزین برای ایام نوروز قوت گرفت افزایش قیمت بنزین در آمریکا علی‌رغم کاهش تقاضا ثبت رکوردهای عجیب مصرف بنزین در دی‌ماه بحران گازوئیل در انتظار اتحادیه اروپا وضعیت توزیع بنزین بحرانی نیست مصرف روزانه 104 میلیون لیتر بنزین در زمستان امسال بنزین تولید شده در ایران استاندارد است چرا سوخت باکیفیت و مرغوب تولید نمی‌شود؟ نقشه 4 میلیارد دلاری دولت برای حل مشکل آلودگی وسایل نقلیه 60 درصد آلودگی هوا مربوط به منابع متحرک است لزوم تناسب سوخت مصرفی با استانداردهای خودرویی شارژ سریع کامیون‌ها در لس‌آنجلس تولید و مصرف بنزین به نقطه سر به سر رسید آغاز ذخیره سازی بنزین برای ایام نوروز ساخت موتورهای جدید با مصرف سوخت کمتر عرضه بنزین سوپر در تهران آغاز شد بنزین و خودروها با هوای تهران چه می‌کنند؟ بنزین گران نمی‌شود وعده دولت برای نوسازی ناوگان فرسوده به کجا رسید؟ عرضه سوخت بنزین سوپر از سرگرفته شد پایان کمبود بنزین سوپر در استان تهران مشکل دوساله شماره‌گذاری کامیون‌های وارداتی با مصوبه مجلس رفع شد وعده سازمان راهداری برای جبران خسارت کامیون‌داران ضرورت بازنگری نحوه تخصیص سوخت به کامیون‌ها وضعیت سوخت در مجارستان بحرانی شد کامیون‌داران تا 30 آذر مکلف به نصب حفاظ روی خودرو هستند جعبه دنده های مدرن ایتون در کنار پیشرانه های کامینز معرفی نسل جدید کامیون باری 1929 آمیکو تخصیص سوخت به ناوگان جاده‌ای باید هوشمند شود توزیع بنزین سوپر تا 3 روز آینده عادی می‌شود‌ دلالان فعال در واردات کامیون‌های دست دوم حذف می‌شوند حمله سایبری به سامانه هوشمند سوخت تکذیب شد تبخیر بنزین عامل کسری فرآورده تحویلی به جایگاه‌های سوخت شماره‌گذاری کامیون‌ها از بهمن‌ماه پارسال با مشکلات جدی مواجه است آخرین وضعیت کیفیت سوخت در کشور تصمیم جدید پلیس راهور برای کاهش صدمات تصادف خودروهای سنگین شرایط پلاک گذاری کامیون و کشنده های وارداتی تعیین شد چرا ترخیص کامیون های وارداتی طولانی شد؟ نیمی از ناوگان کامیونی، فرسوده و از رده خارج هستند کمبود گازوئیل جهانی می‌شود 40 درصد سوخت، مطابق با استاندارد تولید می‌شود نوسازی ناوگان فرسوده چگونه از مسیر منحرف شد؟ ضرورت کاهش مصرف سوخت خودروهای داخلی اجرا نشدن کامل طرح کهاب معطل ماندن شماره گذاری 20 هزار کامیون به دلیل عدم اسقاط خودرو 200 هزار کامیون فرسوده در انتظار نوسازی مصرف بنزین به 105 میلیون لیتر در روز رسید تداوم اختلال در جایگاه‌های عرضه سوخت در فرانسه غول کامیون‌سازی سوئد در مسیر رشد می‌راند فروش کامیون ده چرخ آمیکو 2631 یورو 5+ ضرورت به‌روزرسانی سامانه هوشمند سوخت در کشور طرح ثبت‌نام نقدی کامیون شیلر اعلام شد قالیباف: تکلیف تسهیلات و اسقاط کامیون‌ها روشن شود رکورد افزایش مصرف سوخت در تابستان شرایط خرید کامیون کشنده امپاور ابلاغ شد توسعه برقی‌سازی حمل‌ونقل شهری برای کاهش مصرف سوخت در کشور فرصت اسقاط تجاری های فرسوده رشد 25 درصدی مصرف سوخت کشور در ایام اربعین شفاف سازی گردش سوخت در کشور باعث کنترل قاچاق می‌شود بی‌مهری دولت با گازسوز کردن خودروها تولید بنزین پالایشگاه ستاره خلیج‌ فارس 20 درصد افزایش یافت توسعه خودروهای هیدروژنی حذف امضاهای طلایی در احداث جایگاه‌های سوخت کشور حدود 100 دستگاه کامیون رسوبی در گمرک اصفهان وجود دارد واردات کامیون‌های ثبت سفارش شده دست دوم به گمرکات کشور ادامه دارد تبعات برهم زدن یک توافق مانع تازه در ترخیص کامیون‌های وارداتی/اسقاط عقب رفت ممنوعیت 2 روزه تردد کامیون در معابر تهران 35 درصد کامیون‌های ولوو برقی می‌شوند 50 درصد بنزین مصرفی به نرخ آزاد به فروش می‌رسد هدررفت سالانه 270 هزار میلیارد تومان بنزین در خودروهای تولید داخل کاهش 70 درصدی هزینه سوخت خودروها با استفاده از سی.ان.جی تولید جهانی بنزین کاهش پیدا می‌کند قیمت کامیون‌های وارداتی قبل از ترخیص دو برابر شد 480 هزار کامیون فرسود در جاده‌های کشور درحال تردد هستند 8 راهکار اساسی برای حفظ خودکفایی در تولید بنزین اجرای آزمایشی طرح یارانه بنزین در کیش تمام شد افزایش تورم مانع فروش ولوو نشد راه‌اندازی 80 جایگاه بنزین و 30 جایگاه CNG در پایتخت قیمت سی‌ان‌جی برای مصرف‌کننده تغییر نمی‌کند ابلاغ مصوبه دولت درخصوص تعیین حق العمل خدمات جایگاه های سوخت در سال 1401 چرا بنزین گران نمی‌شود؟ تکذیب تعطیلی پمپ‌بنزین‌ها در تهران کامیون برقی خودران بدون کابل برای جاده‌های عمومی آمریکا تایید شد عملکرد ناوگان خودرو‌های سنگین، ملاک سهمیه بندی سوخت است شایعه سازی در مورد قیمت و نحوه عرضه سوخت را پایان دهید نوسازی کامیون، گره کوری که 17 ساله شد تخصیص بنزین به اشخاص به جای خودرو، از اولویت خارج شد جایگاه‌ها حق جمع‌آوری کارت سوخت را ندارند معرفی عظیم‌ ترین کامیون‌ های جهان + تصاویر کارت‌های آزاد پمپ بنزین‌ها فعال هستند معرفی دو محصول جدید شایان دیزل تا پایان سال به دنبال تبدیل شدن به قطب تولید خودروهای تجاری هستیم روزانه 6 تا 8 کشنده دافران به تولید می رسد همه پمپ بنزین ها کارت سوخت آزاد ندارند کمبودی برای تامین بنزین وجود ندارد ظرف یک تا دو ماه آینده کارت‌های سوخت المثنی به دست مردم می‌رسد بحران کمبود سوخت در راه آمریکا فروش محصولات ایران خودرو دیزل با قیمت جدید وزیر نفت: قیمت بنزین به هیچ وجه تغییر نخواهد کرد هر لیتر بنزین یک دلار و 12 سنت قیمت خورد سودآوری 4 میلیارد دلاری صنعت سی.ان.جی در سال 1400 بنزین کوپنی و گران نمی‌شود قیمت گازوئیل در آمریکا رکورد تاریخی را شکست سهمیه گازوئیل مجتمع های بین راهی افزایش یابد حذف «الزام به اسقاط فرسوده به ازای واردات کامیون» منتفی شد جایگاه‌های استاندارد سوخت گاز مایع در کشور احداث می‌شود "ولتا تراکس" دو مدل کامیون کوچک‌تر برای بازارهای شهری ارائه می‌کند سایه شوم جنگ روسیه بر رانندگان کامیون مان، دوباره کامیون تولید می‌کند واردات بنزین چقدر نزدیک است؟ ثبت نخستین درخواست در سامانه درگاه ملی مجوز جایگاه سوخت ابهام ارزی در کامیون‌های وارداتی ماجرای کمبود گازوئیل در برخی از جایگاه‌های سوخت چیست؟ در چه شرایطی واردکننده بنزین می‌شویم؟ ‌کاهش 20 درصدی مصرف روزانه بنزین پس از تعطیلات نوروز‌ مطالبات کامیونداران این هفته در کمیته پایش پیگیری می‌شود تعزیرات حکومتی متولی تشخیص کم فروشی جایگاه‌های سوخت نیست کمبود تراشه کارکنان مرسدس بنز را به تعطیلات می‌فرستد! افزایش 30 درصدی مصرف بنزین در نوروز 1401 200 جایگاه سوخت کشور زیان دِه هستند صفر تا صد مصرف بنزین در نوروز 1401 توزیع بیش از 109 میلیون لیتر بنزین در هشتمین روز نوروز کاهش تولید بزرگ‌ترین تولیدکننده کامیون در جهان توزیع 111 میلیون لیتر بنزین در روز هفتم فروردین‌ماه سهمیه اعتباری سوخت تاکسی‌های اینترنتی واریز شد ارزان‌ترین و گران‌ترین بنزین در کدام کشورها مصرف می‌شود؟ عرضه بنزین نوروزی بدون محدودیت اختصاص دو میلیارد یورو به یارانه سوخت در فرانسه پولی که کفاف نوسازی کامیون‌ها را هم نمی‌دهد 60 درصد جایگاه‌های سوخت قادر به تامین هزینه‌های جاری خود نیستند چرا سهمیه جدید بنزین ‌ برای برخی واریز نشد؟ کامیون گران و ناوگان حمل بار فرسوده! مصرف LPG در خودروها و مشکل امنیت عرضه پیشروی جدی طرح کهاب در پمپ بنزین‌ها عرضه بنزین در آمریکا محدودتر شد اولین تبدیل کاربری پمپ بنزین توسط غول نفتی شِل در بریتانیا برنامه‌ریزی‌ برای ذخیره‌سازی و تأمین بنزین نوروزی انجام شده است آخرین وضعیت بررسی طرح‌های تغییر شیوه سهمیه‌بندی و قیمت‌گذاری حامل‌های انرژی تخصیص سهمیه بنزین به افراد در مرحله مطالعه است مصرف روزانه 86 میلیون لیتر بنزین در کشور بهمن دیزل کامیون پیشرفته و پرقدرت امپاور BD500 را روانه بازار می کند زنجیره تأمین و توزیع سوخت کشور به طور کامل الکترونیکی شد توزیع سوخت سی ان جی در کشور چقدر است؟ اختلال در ترخیص کامیون‌های دپو شده بخشی از مشکلات واردات کامیون های اروپایی برطرف شد رشد 15 درصدی مصرف بنزین کشور نسبت به سال گذشته جریان برفگیر شدن کامیون‌ها در گمرک کیفیت بنزین در کشور استاندارد است؟ ما به التفاوت سهمیه سوخت 459 هزار تاکسی‌ اینترنتی واریز شد نصب دستگاه های جدید هوشمند سوخت در پمپ بنزین ها بی‌توجهی دولت به استفاده خودروها از LPG در لایحه بودجه 1401 LPG سوخت مناسب و ایمنی برای خودروها نیست مخالفت سازمان برنامه و بودجه با ورود LPG به سبد سوخت خطرات بالای حمل LPG نسبت به دیگر انواع سوخت 32 درصد کامیون‌ها فرسوده هستند اعلام جزئیات اجرای طرح بنزینی دولت از سه هفته آینده وضعیت آمادگی جایگاه‌ها برای طرح جدید بنزینی 331 هزار خودرو مشمول دریافت سهمیه اعتباری بررسی ورود ال.پی.چی به سبد سوخت در سال آتی تقویت امنیت انرژی با افزایش سهم سی.ان.جی در سبد سوخت آیا هیدروژن جای انرژی‌های فسیلی را اشغال می‌کند؟ نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده‌ای موجب رونق صادرات غیرنفتی می‌شود قاچاق روزانه 9 میلیون لیتر سوخت از کشور نوسازی کامیون‌های فرسوده چقدر آب می‌خورد؟ قیمت بنزین در لایحه بودجه 1401 تغییری نمی کند پیشنهادهای کامیون‌داران برای نوسازی بدون سرمایه‌گذار حذف پایگاه داده سامانه سوخت صحت دارد؟ حق العمل جایگاه‌های سوخت منطقی نیست مشکل پرداخت پمپ بنزین ها حل شد چند جایگاه سوخت یورو 4 عرضه می‌کند؟ ادامه اختلال در سامانه ثبت‌نام کارت سوخت المثنی کامیون‌های وارداتی با نرخ فاکتور خرید ترخیص شوند بنزین شامل چه آلاینده‌هایی است؟ آغاز ثبت نام کارت سوخت المثنی از امروز ترخیص 1900 کامیون وارداتی از گمرکات ترخیص 2 هزار کامیون جدید کامیون NPR75M بهمن‌دیزل به جمع خودروهای تجاری 5 ستاره پیوست پرونده کامیون های دپو شده زیر دست پلیس امنیت اقتصادی لاستیک کامیون داخلی 25 درصد گران شد جزئیات سهمیه جبرانی بنزین مشخص شد همکاری چینی ها برای تولید کامیون در ایران 1700 کامیون اروپایی ترخیص شد آماده کمک به ایران خودرو هستیم وقتی می‌توانیم کامیون نو تحویل دهیم، چرا باید دست دوم وارد کنیم؟ 6 خودروساز مطرح جهان تولید خودرو بنزینی را متوقف می‌کنند تولید سوخت‌های کربن خنثی در خودروسازان ژاپنی مشکلی در توزیع سوخت مناطق سیل‌زده مازندران وجود ندارد آیا اختلال بنزینی، درآمدی برای دولت داشت؟ چالش‌های نوسازی سر راه کامیون‌های فرسوده همه گلایه‌های کامیون‌داران از بلاتکلیفی و بدقولی‌ها ترخیص 1333 کامیون وارداتی به پلیس امنیت اقتصادی کشیده شد رانندگی با مقدار سوخت کم چه آسیبی می‌تواند به خودرو بزند؟ کاهش سهمیه بنزین وانت‌باران تایید شد زیان 50 میلیارد تومانی جایگاهداران از اختلال سامانه سوخت مردم مراقب پیامک‌های جعلی «سهمیه سوخت جبرانی» باشند اتصال همه 4060 پمپ بنزین کشور به سامانه هوشمند سوخت واریز سوخت مرداد 763 هزار خودروی مشمول دریافت سهمیه اعتباری 4000 جایگاه بنزین 1500 تومانی ارائه می‌کنند بنزین سهمیه‌ای در چند جایگاه عرضه می‌شود؟ 500 کامیون وارداتی در گمرک خاک می‌خورد افزایش قیمت سوخت در امارات عرضه بنزین 1500 تومانه در 90 درصد جایگاه‌ها آلمانی‌ها برای پرکردن باک خودرو به کشورهای همسایه می‌روند! کامیون‌های بلاتکلیف و وعده‌ای که عملی نشد تخلف و قصور در ترخیص کامیون‌های وارداتی مشکلی در سوخت‌گیری کامیون‌ها و خودرو‌های دیزلی نیست کدام جایگاه‌ها در استان تهران بنزین سهمیه‌ای عرضه می‌کنند+به تفکیک ناحیه 2 هزار و 100 جایگاه سوخت به سامانه هوشمند متصل شدند تصمیم گیری برای تخصیص سهمیه مازاد بنزین به مردم با دولت است تمام جایگاههای سوخت تا سه روز دیگر به کارت سوخت متصل می‌شوند رونق گردشگری سوخت در اروپا کدام جایگاه‌ها در تهران بنزین 1500 تومانی عرضه می‌کنند عرضه بنزین 1500 تومانی در 220 جایگاه به هیچ عنوان بحث گران کردن بنزین مطرح نیست اختلال ایجاد شده هیچ مشکلی برای سهمیه سوخت ایجاد نمی کند جزییات ترخیص کامیون‌های وارداتی اعلام شد بهای سوخت در انگلیس به بالاترین حد رسید قیمت حامل‌های انرژی افزایش نمی‌یابد نیاز تهران به 80 جایگاه سوخت جدید دعوای راننده-واردکننده چیست؟ لبنان رسما یارانه سوخت را حذف کرد پمپ بنزین های ترکیه به پیشواز قیمت های گران‌تر سوخت رفتند 200 هزار کامیون در کشور نوسازی می‌شود خبرهای خوش برای کامیون‌داران و کامیون‌های رسوبی مانده در گمرک کمبود جایگاه سوخت در 7 منطقه تهران تفاوت کیفیت بنزین از پالایشگاه تا جایگاه سوخت ثبت‌نام نوسازی 200 ناوگان جدید از محل تولید داخل‌ تا پایان امشب امکان پرداخت هزینه سوخت با کارت چند بانک وجود ندارد هشدار افزایش مصرف بنزین با ثبت رکورد 90 میلیون لیتر در روز جزئیات قیمت‌گذاری جدید گاز مایع و ساماندهی خودروهای LPGسوز چرا کارت‌های سوخت ارسال نمی‌شوند؟ اولتیماتوم به واردکنندگان کامیون اروپایی برای ترخیص جزییات پرونده کامیون‌های رسوبی در گمرکات و مشکلات کامیون‌داران اولتیماتوم دوباره به صاحبان کامیون‌های وارداتی افزایش جایگاه‌های خالی از سوخت در لندن انعام زورکی در پمپ بنزین‌ها نپردازید حل مشکل کامیون‌های ایرانی در مسیر ارمنستان تا سه هفته آینده هیچ جایگاه سوختی با رمز ارزها معاوضه نشده است استقرار ارتش انگلیس هم بحران سوخت را حل نکرد صعود تولید تجاری‌ها فروش میکسر 2631 +Euro5 آمیکو با قدرت 400 اسب بخار و گشتاور 1950 نیوتون متر آغاز شد یک استثنا برای واردات 9 برند کامیون وضعیت جایگاه‌های بنزین تغییری نکرده است ارتش انگلیس در حمل سوخت کمک می‌کند مسیر تردد کامیون‌های ایرانی به ارمنستان تغییر نکرده است میزان مصرف بنزین در چهار ماهه ابتدایی چقدر بود؟ ماجرای بحران بنزین در انگلیس چیست؟ برای صادرات سوخت به انگلستان مشکلی نداریم هشدار گمرک به 110 واردکننده کامیون اولتیماتوم برای ترخیص کامیون‌های اروپایی جواب داد آیا شیمی می تواند موتورهای درون سوز را نجات دهد؟ نحوه ترخیص یک ماهه کامیون های وارداتی زیر سه سال ساخت ترخیص همه کامیون‌های دپو شده از گمرک تا پایان مهر تشکیل صف‌های طولانی در پمپ بنزین‌ها اگر رمز کارت سوخت خود را فراموش کرده اید، بخوانید پایان گران‌فروشی خدمات پس از فروش برای کامیون‌های وارداتی مقصر رسوب کامیون‌ها در گمرک کدام دستگاه است؟ دود خودرو نفس دنیا را بریده است آسیب به صنعت و اشتغال کشور با واردات کامیون های دست دوم اروپایی سهمیه بنزین مهرماه امشب واریز می‌شود تمرکز هایزون برای استفاده از سوخت هیدروژن قیمت بنزین و دیگر حامل‌های انرژی تغییر نمی‌کند اعلام متروکه کامیون‌های وارداتی متوقف شد کیفیت بنزین افزایش می یابد؟ بنزین گران نمی شود مهلت دو هفته‌ای استاندارد برای بازرسی کامیون‌های دپو شده ماجرای دپو 6 هزار کامیون در گمرکات کشور چرا مصرف سوخت خودرو افزایش پیدا می‌کند؟ اگر این نکات را رعایت نکنید؛ خودرو منفجر می‌شود! بروز برخی مشکلات برای جایگاهداران در پی عبور از سقف تراکنش‌های بانکی 15 دستور دادستانی برای تعیین تکلیف 6000 کامیون دپو شده مهلت سه هفته‌ای ترخیص کامیون‌های دپو شده در گمرک خرابی کارتخوان‌های جایگاه‌های سوخت برطرف می‌شود؟ دپوی بیش از 4 هزار کامیون در گمرکات کشور پیش بینی هیوندای از کاربردهای هیدروژن تا 20 سال آینده بنزین استاندارد نیست آخرین بنزین های سرب دار تولید شده هم به مصرف رسید افزایش قیمت بنزین در آمریکا به دنبال طوفان ایدا ایجاد صف در جایگاه‌های سوخت به دلیل خرابی سامانه هوشمند سوخت مصرف بنزین در مردادماه درجا زد چه کنیم واردکننده سوخت نشویم؟ کامیون تمام برقی 16 تنی از راه رسید خودروهایی که مهمان ناخوانده گمرک اند! هزینه‌ 90 میلیون تومانی کارشناسی یک کامیون وارداتی کامیون‌داران برای نوسازی و هزاران کامیون‌ معطل در گمرک رسوب 3 هزار و 643 دستگاه کامیون در گمرکات کشور مکمل بنزین چه کاربردی دارد و آیا از آن‌ها باید استفاده کرد؟ سهمیه بنزین شهریورماه واریز شد + جدول قیمت سوخت در لبنان گران‌تر می‌شود سهمیه بنزین شهریورماه امشب واریز می‌شود کامیون‌های وارداتی مطابق قانون ارزش‌گذاری می‌شود چرا دولت هزینه واردات کامیون اروپایی را افزایش می‌دهد؟ خبرهای خوش برای کامیون ها؛ از تغییر نحوه شارژ کارت سوخت تا کرایه افزایش مراجعه تهرانی‌ها به جایگاه‌ها؛ طی تعطیلات اخیر مشکلی در عرضه بنزین سوپر و گازوئیل نداریم پمپ بنزین‌های آینده چه شکلی خواهند بود؟ تامین بنزین کشور بدون هیچ محدودیتی ادامه دارد رانندگان مراقب تردد عزاداران با پوشش تیره باشند هیدروژن آبی یا گاز طبیعی کدامیک پاک‌تر است؟ تغییرساعت تردد کامیون‌ها در دهه اول محرم همه مشکلات واردات کامیون‌های رسوبی در گمرک قرارداد بیمه تکمیلی رانندگان کامیون امضا شد مصرف سوخت در تابستان امسال 20 درصد زیاد شد حرکت لاکپشتی نوسازی کامیون فرسوده چرا صفوف پمپ بنزین ها طولانی شده است؟ واردات 3600 کامیون دست دوم، تهدیدی برای تولید خودرو‌های سنگین توزیع 16 هزار لیتر روغن تشویقی در بندر امام بین رانندگان کامیون تخصیص سوخت به تراکتورهای پلاک گذاری شده دردسر ساز شد افزایش تولید خودروهای پایه اتانول در هند شفاف‌نبودن واردکنندگان عامل ترخیص نشدن کامیون‌های وارداتی 3600 کامیون وارداتی بلاتکلیف در گمرک‌ها چه می‌کنند؟ رسوب 3 هزار و 643 کامیون وارداتی در گمرکات دلایل حذف بنزین سوپر از برخی جایگاه‌ها توضیح جدید درباره کمبود بنزین تعطیلی پمپ بنزین‌های محدوده مجلس شورای اسلامی در روز تحلیف افزایش 35 درصدی مصرف بنزین در موج پنجم کرونا ممنوع الورود شدن کامیون‌های ایرانی به اروپا در صورت عدم نوسازی 2 پروژه ملی برای توسعه تولید سوخت زیستی در کشور شیوه ترخیص کامیون‌های کارکرده از گمرک تغییر کرد لزوم تقویت تقاضا برای خرید خودروهای تجاری پایین بودن کرایه و بروز مشکل در سوخت‌رسانی به جایگاه‌ها با کمبود روغن موتور در بازار مواجهیم سهمیه بنزین مرداد امشب واریز می‌شود گمرک خواستار تسریع در ترخیص کامیون های وارداتی شد اختصاص لاستیک دولتی به کامیون‌های حامل کالای اساسی، مشروط به 5 سفر شد بهمن دیزل همچنان پیشتاز کسب پنج ستاره کیفی در گروه خودروهای سنگین «لاستیک دولتی» و «روغن موتور» ‌برای رانندگانی که برای حمل کالای اساسی به بندر امام می‌روند تامین انرژی اتوبوسهای برقی با سوخت مازوت یا پنل‌های خورشیدی؟ تخصیص لاستیک با ارز 4200 تومانی برای کامیون‌داران امکان ندارد مالک اتوبوس یا کامیونی بتواند معاینه فنی «صوری» بگیرد نشت بنزین در یکی از جایگاه های سوخت غرب تهران همسان سازی کرایه حمل نفتکش ها با سایر کامیون ها ابلاغ شد + سند ترخیص کامیون‌های وارداتی سرعت گرفت توقف فعالیت جایگاه عرضه بنزین آلوده به آب در محور اهواز - آبادان مشکلی برای تامین فرآورده‌های نفتی و بنزین در کشور وجود ندارد حمایت دولت از مالکین کامیون های آسیب دیده در آتش سوزی اسلام قلعه افغانستان کامیون برقی بنز به بازار آمد فعالیت 12 هزار دستگاه کامیون در بخش فرآورده‌های نفتی تاخیر در تامین کامیون عامل تشدید کندی روند بارگیری حکایت 2 هزار کامیون اروپایی که در گمرک خاک می‌خورند نرخ‌گذاری دستوری، رانندگان حمل سوخت را به ستوه آورده است چرا برخی جایگاه‌ها بنزین ندارند؟ ثبت سفارش 2700 کامیون زیر سه سال انجام شد واریز سهمیه اعتباری سوخت اردیبهشت 1400 خودروی حمل و نقل عمومی بازگشت ترددهای مرزی به قبل از کرونا مراقب پیام‌های جعلی درباره بنزین باشید کامیون‌ها در صدر جدول افزایش تولید کابینی برای خدمه رژیم غذایی ناسالم، رانندگی خطرناک را افزایش می‌دهد مابه التفاوت دریافتی دو ماهه نخست سال جاری به حساب رانندگان خودرو سرویس واریز شد تلاش خودروساز چینی برای تولید وسایل نقلیه دارای فناوری سوخت متانول تخصیص سهمیه سوخت برای زمان قطعی برق صحت ندارد قیمت 55 هزار یورویی کامیون‌های وارداتی شماره‌گذاری 1 دستگاه کامیون وارداتی طی 1 سال اخیر جزئیات چگونگی دریافت 30 درصد گازوئیل بیشتر از سوی کامیون داران ماجرای وجود آب و هوا در بنزین چیست؟ 1000 دستگاه کامیون به ناوگان حمل و نقل کشور اضافه می‌شود جایگاه‌های سوخت در زمان قطع برق موظف به استفاده از دیزل ژنراتور هستند کاهش مصرف سوخت با راه‌اندازی سامانه هوشمند مدیریت یکپارچه دسترسی به رمز کارت‌های سوخت مفقود شده ممکن نیست جهان در آستانه خداحافظی با خودروهای با سوخت فسیلی کامیون‌های چینی بزرگترین مانع نوسازی ناوگان پمپ بنزین‌ها خاموش می‌شوند? کیفیت کامیون‌های فرسوده بالاتر از کامیون‌های جدید چینی است استمرار بحران کمبود سوخت در آمریکا خرید وحشت زده و کمبود بنزین در کرانه شرقی آمریکا چه تعداد ماشین شخصی رایگان گازسوز شدند؟ قیمت بنزین آمریکا به بالاترین سطح در 7 سال اخیر نزدیک شد پلاک گذاری کامیون‌های سه ساله اروپایی سرعت گرفت نوسازی 12 هزار دستگاهی ناوگان حمل و نقل در سال 1400 روشی سریع و دقیق برای ردیابی تقلب در سوخت ابداع شد واریز 16 مرحله اعتبار سوخت مشمولان فعال حوزه حمل و نقل عمومی کارمزد جایگاهداران CNG در هاله‌ای از ابهام قرار دارد ممنوعیت تردد کامیون‌ها در شب بیست‌وسوم ماهانه چقدر پول بنزین می دهید؟ 35 درصد بنزین مصرفی مردم با نرخ 3 هزار تومان است فروش بنزین 70 درصد کاهش یافت واریز سهمیه اعتباری سوخت اسفند ماه 733 هزار خودروی حمل و نقل عمومی آخرین وضعیت نوسازی ناوگان جاده‌ای علت کاهش عرضه بنزین سوپر در جایگاه‌ها چیست؟ تردد کامیون در محور پونل به خلخال در روزهای تعطیل ممنوع شد میزان تولید و مصرف بنزین در کشور چقدر است؟ تولید یک هزار دستگاه کامیون به کارخانه کامیون‌سازی مشگین‌شهر سفارش شد ضرورت حذف گاز مایع (LPG) از سبد سوخت کشور حامل‌های انرژی در سال 1400 گران نمی‌شوند ایرانی‌ها 2 برابر نوروز 99 بنزین مصرف کردند توسعه استفاده از سوخت هیدروژن با ساخت ون‌های کوچک کاهش 10 درصدی سهم بنزین در سبد سوخت افزایش 3.3 درصدی سی.ان.جی در سبد سوخت خودروها درخواست رد مصوبه مجلس برای ورود LPG به سبد سوخت خودرو جزئیات تغییر سهمیه سوخت وانت‌بارها جلوگیری از قاچاق سوخت، علت صف کامیون‌ها در مرز بازرگان زمان انتظار برای صدور کارت المثنی سوخت در آغاز 1400 چقدر است؟ اولویت قرارگرفتن 200 هزار خودروی شخصی برای تبدیل به دوگانه سوز ‌600 دستگاه کامیون‌ تولید داخل آماده ورود به ناوگان اکتان برای خودرو چه فایده‌ای دارد؟ اضافه شدن LPG به سبد سوخت خودرو هیچ مزیتی ندارد گازوئیل در ونزوئلا سهمیه بندی شد شرایط ترخیص کامیونهای وارداتی دست دوم اعلام شد خبری از سهمیه بنزین نوروزی نیست سهمیه بندی بنزین در سال 1400 چگونه است؟ افزایش قیمت سوخت در امارات LPG به صورت رسمی به سبد سوخت اضافه شد بحران کمبود بنزین در بزرگ‌ترین ایالت تولیدکننده نفت آمریکا کاهش مصرف سالانه صد میلیون لیتر بنزین با بهره برداری آزادراه غدیر کامیون جدید تولید داخل در منطقه آزاد ارس رونمایی شد آغاز طرح تبدیل خودروهای مسافربر شخصی به دوگانه سوز سهمیه بنزین نوروز اجرایی می شود؟ تصمیم کمیسیون تلفیق برای اضافه شدن LPG به سبد سوخت کشور سوخت مورد نیاز مناطق زلزله‌زده کهگیلویه و بویراحمد تامین شد تا صدور کارت سوخت جدید، سهمیه خودروها در کارت حفظ می‌شود اختلال نیم ساعته در جایگاه‌های سوخت تهران ماجرای پیامک جریمه در پمپ بنزین چیست؟ فعلا خبری از واریز سهمیه بنزین نوروزی نیست شایعه گرانی بنزین تکذیب شد تصویب کلیات طرح الزامات اجرایی توزیع و عرضه سوخت و CNG در کشور سازمان محیط زیست با واردات کامیون های دست دوم موافقت کرد سفارش بیش از هزار موتور گازسوز برای ناوگان آمازون 1370 کامیون دست دوم در آستانه ترخیص کیفیت بنزین ایرانی افزایش یافت افزایش 8 برابری تولید بنزین در سال‌های پس از پیروزی انقلاب واژگونی کامیون نوشابه در بزرگراه آزادگان دریافت پول نقد در جایگاه‌های سوخت ممنوع نیست طرح فروش نقد و اقساط کامیون بنز 1924 ویژه دهه فجر + قیمت با پول نقد وارد جایگاه های سوخت نشوید یارانه بنزین به هر کد ملی در حد پیشنهاد است در جایگاه های سوخت چه نکاتی را رعایت کنیم تا به کرونا مبتلا نشویم؟ مشکل پول نقد در جایگاه های سوخت جزییات طرح اعطای سهمیه بنزین به خانوارهای بدون خودرو خودروسازان داخلی در تولید خودروهای سنگین بهتر عمل می‌کنند ممنوعیت صدور بارنامه برای کامیون‌ها تا 48 ساعت بانک مرکزی ارز کامیون های وارداتی دست دوم را تخصیص داد سهمیه بنزین بهمن واریز شد + جدول سوخت CNG چقدر از بنزین و گازوئیل پاک‌تر است؟ واریز سهمیه اعتباری سوخت آذر ماه 619 هزار خودروی حمل و نقل عمومی حواستان باشد سرتان کلاه بنزینی نرود! تمام جایگاه‌های سوخت کشور موظف به عرضه شبانه روزی سوخت هستند 2 هزار دستگاه کامیون دست دوم بدون مجوز وارد کشور شده است لاستیک کامیون‌داران روی مدار گرانی ظرفیت مناسب شهرک صنعتی حدید مبتکران برای تامین نیازهای کشور در حوزه کامیون و کامیونت بازدید وزیر صمت از شهرک تخصصی تولید کامیون و کامیونت سرمایه‌گذاری 14 هزار میلیارد تومانی در صنعت سی.ان.جی درآمد 1.4 میلیارد دلاری ایران از صادرات بنزین در 7 ماه سال 99 عدم تخصیص سوخت به خودروهای سنگین صحت ندارد طرح الزامات اجرائی توزیع و عرضه سوخت CNG در کشور بررسی شد کم‌فروشی در جایگاه‌های سوخت؛ از ادعا تا واقعیت راهکار مجلس برای کنترل مصرف سوخت و کاهش آلودگی هوا واردات کامیون ها دست دو، تیر خلاص به تجاری سازان است واردات کامیون قیمت ناوگان باری در کشور را کاهش داد توقف تولید کامیون‌های دیزلی اروپایی تا 20 سال دیگر 90 درصد قطعات خودروهای کامیون‌سازی مشگین‌شهر بومی‌سازی می‌شود واردات کامیون های دست دوم مساوی با نابودی تجاری‌سازان است آغاز ترخیص کامیون های وارداتی دست دوم از گمرک پافشاری ژاپن و چین روی سوخت بی دود بدون مشتری تحویل 120 کامیون نو به رانندگان آغاز ترخیص کامیون‌های دست دوم اروپایی به دستور رئیس جمهور موافقت رئیس جمهور با ترخیص 2 هزار کامیون دپوشده در گمرکات کم فروشی در جایگاه های سوخت امکان ندارد دستور رئیس جمهوری برای ترخیص 2000 کامیون صادر شد با دبه وارد پمپ بنزین نشوید! 2000 کامیون معطل در گمرک ترخیص شود چگونه از کم شدن سهمیه سوخت خودرو جلوگیری کنیم؟ مردم مراجعه به پمپ بنزین‌ها را به ساعت شروع منع تردد موکول نکنند خودروهای بنزینی و دیزلی در کدام کشورها ممنوع می‌شوند؟ نمایان شدن اثر توسعه CNG بعد از کرونا فعالیت 24 ساعته جایگاه‌های سوخت در محدودیت‌های کرونایی ممنوعیت فروش خودروهای بنزینی جدید در کِبِک کانادا تعطیلی پمپ بنزین‌ها از شنبه چقدر جدی است؟ خریداران و بازار، چشم‌انتظار ترخیص کشنده‌های کارکرده وارداتی مزیت استفاده از LPG به جای بنزین در خودروها بیم و امید اتحاد نیکولا و جی‌ام بنزین گران نمی‌شود اولین کامیون های سنگین برقی "ولوو" سال 2022 به جاده می زنند صفر تا صد اسقاط کامیون فرسوده و دریافت کامیون نو تخصیص لاستیک با ارز دولتی به رانندگان کامیون و اتوبوس ماجرای توقف کامیونهای 3 سال ساخت در گمرک افزایش سهم CNG در سبد سوخت همزمان با کاهش مصرف بنزین کامیون های سه سال کارکرده تا رفع ابهام ترخیص نخواهند شد کاهش 60 درصدی فروش بنزین سوپر در جایگاه‌ها بازار شرقی زده گزارش تصویری رونمایی از محصولات جدید آذهایتکس کاهش هزینه‌ها با برقی کردن ناوگان حمل و نقل عمومی شرایط واردات کامیون اعلام شد یارانه تشویقی برای واردکنندگان ناوگان با کارکرد سه ساله صرفه‌جویی 80 درصدی در هزینه‌ سوخت با استفاده از سی. ان. جی راه کامیون داران ایرانی به اروپا باز شد تولید کامیون‌های هیدروژنی تویوتا در آمریکای شمالی ورود کامیون های اروپایی به چرخه حمل و نقل جاده‌ای تا چند هفته آینده مصرف سوخت در تابستان افزایش پیدا کرد مطالبات جایگاهداران ناشی از افزایش حق‌العمل در سال 99 هنوز پرداخت نشده است عامل حادثه پمپ بنزین تاکستان حریق باک موتورسیکلت بود هیچ مشکلی بابت سوخت‌رسانی وجود ندارد 400 دستگاه کامیون و کامیونت در قم تولید می‌شود کامیون‌داران در بن‌بستی به نام نوسازی! پولی بابت فروش سهمیه سوخت مرزنشینان واریز نشد خودروهای سنگین باکیفیت تولید می‌شوند بزرگترین صادرکنندگان کامیون در جهان ظرفیت اسمی عرضه CNG به اندازه 8 میلیون خودرو است نارضایتی از قیمت کامیون/مسئولیتی نداریم اولویت توسعه 100 درصد با سوخت CNG است چرا بهتر است با بنزین انتهای باک حرکت نکنیم؟ جزئیات افزایش حق العمل جایگاه‌داران سوخت خرابی 900 نازل سوخت در کشور فاصله 2 میلیاردی کامیون‌های وارداتی با قیمت واقعی 750 نازل سوخت خراب است حداکثر 2 درصد نازل‌های سوخت کشور غیر استاندارد است پیش فروش کامیونت های جک با مدل ها و تغییرات جدید کانون جایگاه داران سوخت خواستار لغو مالیات بر ارزش افزوده شد+ سند برنامه تولید 500 هزار حلقه لاستیک کامیون و لاستیک خودرو شاسی بلند آغاز پیش فروش جدید ترین کشنده بازار ایران با تسهیلات 800 میلیون تومانی کلیه قطعات اصلی کشنده دافران اروپایی است تحویل اولین سری از کامیون های نوسازی شده تا دو هفته آینده جزئیات نحوه دریافت وام خرید کامیون نو فرسوده بودن بیش از 350 هزار دستگاه کامیون در کشور نوسازی436 دستگاه کامیون از محل تولید داخل اجرای مرحله نخست طرح کهاب در جایگاه‌های سوخت کل کشور نوسازی 5000 کامیون برون‌شهری کلید خورد افزایش چشمگیر قیمت کامیون با درست اجرا نکردن طرح کامیون‌ های وارداتی تازه‌ترین اخبار از تغییر نحوه سهمیه‌بندی بنزین امکان استفاده از ارز بازگشت از صادرات برای واردات کامیون دست دوم راهکار سازمان راهداری برای حذف دلالان از بازار کامیون واریز مابه التفاوت ریالی سهمیه اعتباری سوخت تیرماه حمل و نقل عمومی سوخت برای اتومبیل‌های تهران تمامی نازل‌های بنزین آزمون‌شده در تهران دقیق عمل می‌کنند بهترین جایگزین بنزین در سبد سوخت کشور چیست؟ استفاده از دستکش و ماسک در جایگاه‌های سوخت فراموش نشود جزئیات فراخوان اجرای نظام مالیات بر ارزش افزوده جایگاه داران سوخت دستورات جهانگیری برای حل فوری مشکلات کامیون‌داران واریز ما به تفاوت هزینه سوخت ناوگان عمومی کشور در دهه اول هر ماه مالیات جایگاه‌داران سوخت تنها مربوط به کارمزد است ‍‍‍ کم فروشی در جایگاه‌های سوخت امکان ندارد آیا بنزین کم‌فروشی می‌شود؟ تکلیف واردات خودروهای سنگین چه شد؟ نوسازی ناوگان در انتظار واردات کامیون های دست دوم کرونا در پمپ بنزین ها جا خوش کرده است! مصوبه تعیین سهمیه فروش سوخت به مرزنشینان ابلاغ شد اختصاص سهمیه بنزین به خانواده به جای خودرو افزایش سقف برداشت سوخت ناوگان حمل و نقل جاده‌ای قیمت جدید کامیون‌های ایران خودرو دیزل اعلام شد خوب و بد طرح نوسازی ناوگان کامیونی اعتبار جامانده سهمیه سوخت خرداد رانندگان حمل و نقل عمومی، تیر واریز می‌شود واردات اتوبوس و کامیون کارکرده با کدام توجیه؟! مردم دفعات مراجعه به جایگاه‌های عرضه سوخت را کاهش دهند ارجحیت LPG برای جایگزینی بنزین گاز طبیعی یا گاز مایع؛‌ جایگزین مناسب بنزین کدام است؟ مزایای استفاده از LPG نسبت به CNG‌ به عنوان سوخت خودروها تجدیدنظر در محاسبه کرایه «تن بر کیلومتر» کامیون روزانه 75 دستگاه کامیون با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از مرز میرجاوه عازم پاکستان می‌شوند اما و اگرهای واردات کامیون‌های دست دوم 40 درصد بنزین کشور را تولید می‌کنیم گلایه کامیون‌داران از بی‌توجهی سازمان راهداری؛ طلب ما را بدهید کارت سوخت‌مان گم شد، چه کنیم؟ نحوه تخصیص اعتبار سوخت بنزین به وانت بارهای بنزین سوز شهری تهران نوسازی ناوگان جاده ای با کامیونهای دست دوم! پشت پرده کامیون های وارداتی اروپایی چیست؟ دو میلیون لیتر سوخت قاچاق کشف شد 53 هزار کامیون فرسوده، نوسازی می‌شود سامانه ثبت‌نام متقاضیان نوسازی ناوگان حمل و نقل کالا افتتاح شد آغاز ثبت‌نام طرح نوسازی ناوگان باری از امروز برای حقیقی وحقوقی‌ها جزئیات آغاز 2 طرح نوسازی ناوگان جاده‌ای استقبال کامیون‌داران از طرح نوسازی دولت ثبت نام واردات خودرو‌های سنگین از شنبه سوم خرداد پیش‌بینی سبد سوخت بخش حمل‌ونقل زمینی کشور در افق 1420 سهم 1.8 درصدی یارانه بنزین از تولید ناخالص داخلی دارندگان کامیون فرسوده توان پرداخت آورده چند هزار یورویی برای نوسازی را ندارند سهمیه سوخت تاکسی‌های اینترنتی و آژانس‌ها واریز شد بررسی واگذاری فروش بنزین به بخش خصوصی در ونزوئلا سهمیه بنزین خرداد واریز شد + جدول ایجاد مشکل برای ناوگان کامیون با کاهش سهمیه پایه سوخت کاهش 10 درصد سهمیه پایه گازوئیل ناوگان کامیونی از اول خرداد واردات کامیون‌های کارکرده به صلاح کشور نیست یکصد جایگاه تک سکوی سوخت در تهران احداث می‌شود سهمیه سوخت چه خودروهایی به کارت بانکی واریز می‌شود؟ آغاز ثبت‌نام واردات کامیون‌های دست دوم از 3 خرداد مصرف بنزین سوپر به یک سوم کاهش یافت کیفیت کامیون سه ساله اروپایی بهتر از کامیون های نو چینی است دستور زنگنه برای واگذاری انبارداری و توزیع بنزین و نفت‌گاز به بخش خصوصی صادر شد سوخت ناوگان عمومی سواری کرایه برون شهری پیمایشی‌ می‌شود ممنوعیت تردد کامیون‌ها و خودروهای سنگین در شب‌های قدر تمام جایگاه‌ها کارت سوخت با سهمیه آزاد دارند پیگیر مشکلات کامیون داران در رابطه با لاستیک و قطعات یدکی هستیم ماجرای فروش سهمیه سوخت در پمپ بنزین ها چیست؟ کدام وانت بار‌ها سهمیه بنزین بیشتری می‌گیرند؟ تغییر سهمیه وانت بار‌های شهری از لیتراژ به اعتباری مصرف روزانه بنزین کل کشور به 57 میلیون لیتر رسید ماجرای کاهش سهمیه سوخت وانت بارها چیست؟ متقاضیان سوخت در سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی ثبت‌نام کنند 612 دستگاه کامیون منتظر ورود به پاکستان کاهش ماهانه 20 درصد از سهمیه پایه بنزین وانت‌بارها‌ از 2 ماه آینده ابلاغیه مقیمی به مرکز تحقیقات جهت تولید خودرو با مصرف سوخت پایین محموله رایگان سوخت به جایگاه داران می‌رسد؟ طرح نوسازی باید به رونق صنایع داخلی تولید کامیون منجر شود نوید راه‌اندازی خط تولید کامیون کشنده در شیراز کدام خودروها کارت سوخت دریافت نمی کنند؟ طرح کلید به کلید کامیون داران چه شد؟ دولت در حمایت به جایگاه‌داران محموله رایگان سوخت به آنها اهدا کند جزییات شرایط نوسازی ناوگان کامیونی کاهش 80 درصدی متقاضیان بنزین سوپر میزان واردات کامیون‌های با عمر کمتر از 3 سال زمان ثبت نام واردات کامیون‌های کارکرده 3 سال ساخت اعلام شد روزانه 60 کامیون ایرانی وارد خاک ترکیه می‌شود پیگیری وام کم بهره برای کامیون‌داران + جزئیات طرح کلید به کلید کامیون‌ها تا یک ماه آینده اجرا می‌شود افزایش 10 درصدی مصرف بنزین در کشور سهم 30 درصدی سی‌ان‌جی در سبد سوخت خودروها کرونا؛ جان قاچاق سوخت را گرفت کاهش 50 درصدی مصرف بنزین جایگاه‌داران را با مشکل روبه رو کرده است جزئیات جدید سهمیه سوخت وانت بار‌ها اعلام شد احداث جایگاه‌های سـوخت در مقیاس محلات منطقه2 پرداخت وام قرض‌الحسنه به 113 هزار راننده 12 کشته و 8 مصدوم در تصادف تریلی با اتوبوس کمبودی برای تامین لاستیک کامیون نداریم جایگاه‌داران سوخت با زیان جدی روبه رو شده‌اند اعلام جزئیات اختصاص بنزین روزانه به ایثارگران واجد شرایط کمبود برخی قطعات خودروهای خارجی و کامیون‌ها در بازار تولید سوخت زیستی توسط دو دانش‌آموز جزئیات سوخت و لاستیک تشویقی به کامیونداران بندر چابهار 70 هزار لیتر سوخت قاچاق در آب‌های بوشهر کشف شد جانبازان از طریق کد ملی می‌توانند در جایگاه‌های سوخت سوختگیری کنند تعلل دو ماهه برای صدور کارت سوخت توجیهی ندارد تعطیلی 90 درصدی کامیون های حمل کالای درون شهری به دلیل کرونا برخورد اتوبوس با کامیون در ساوه 24 مصدوم بر جای گذاشت امکان صادرات روزانه 30 میلیون لیتر بنزین را داریم فوت عابر بر اثر بی توجهی راننده کامیون برخورد مرگبار کامیون با خودروی پلیس در استرالیا توزیع 28 هزار حلقه لاستیک بین کامیونداران توصیه‌هایی در مورد سوختگیری ایمن در روزهای کرونایی مردم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در جایگاه‌های سوخت را جدی بگیرند ابطال طرح سوخت خودروها به دست ترامپ دایملر و ولوو برای تولید کامیون هیدروژنی همکاری می‌کنند دولت باید از جایگاه‌داران سوخت و سی ان جی حمایت کند ماجرای تعدیل سهمیه سوخت جانبازان پروتکل‌های بهداشتی باید بیش از گذشته در جایگاه‌های سوخت رعایت شود جولان کرونا در پمپ بنزین‌های تهران جابجایی دو میلیون تنی کالای اساسی با 81 هزار کامیون دبیر کانون کامیون‌داران: با کمبود لاستیک مواجهیم تصادف کامیون و اتوبوس در آزادراه تهران-کرج استانداردهای سوخت‌گیری در شرایط کرونا بازتعریف شود خطر انتقال کرونا در پمپ بنزین‌ها را جدی بگیرید مشوق‌های برای کامیون‌داران از سوخت تا لاستیک سقف ذخیره سهمیه در کارت سوخت چقدر است؟ امشب سهمیه بنزین خودرو‌ها واریز می‌شود + جزئیات استقبال مجاری عرضه سوخت منطقه چالوس از پرداخت الکترونیکی شیوع کرونا به جایگاه‌های سوخت اصفهان 10 میلیارد تومان خسارت زد پمپ بنزین، کرونا و دستورالعملی برای اجرا نکردن هیچ گونه مجوزی برای واردات کامیون‌های نو و دست دوم در کشور صادر نشده است واردات یک کامیون نو به ازای اسقاط 2 کامیون کهنه ماجرای واردات کامیون‌های تُرک چیست؟ کاهش مصرف بنزین جایگاه های سوخت را به مرز تعطیلی برد آمادگی برای تامین سوخت در شرایطی بدتر از کرونا کشف 27 هزار لیتر سوخت قاچاق در عملیات پلیس در دلیجان چه کسی کامیون دست دوم وارد می‌کند؟ نظارت استاندارد بر نازل‌های 317 جایگاه سوخت استان تهران کامیون‌های وارداتی با قیمت‌های نجومی در سایت‌های اینترنتی! کاهش 66 درصدی فروش بنزین در جایگاه‌های سوخت حال و روز پمپ بنزین‌های تهران در روزهای کرونایی ترفندهایی بدون هزینه برای کاهش مصرف سوخت! + فیلم کامیون اهدایی به راننده ایرانی با معافیت گمرکی، ترخیص شد تعهد شرکت‌های حمل‌ونقلی برای پرداخت به موقع کرایه‌ها اختصاص 30 درصد سوخت جبرانی و لاستیک برای رانندگان آثار سهمیه‌بندی بنزین در مصرف سوخت نوسازی کامیون و مینی‌بوس‌های فرسوده آگهی ثبت‌نام خرید کامیون دست‌دوم جعلی است تجهیز جایگاه‌های سوخت به اقلام بهداشتی کرونا 50 میلیون لیتر مصرف بنزین را کاهش داد منتظر سهمیه بنزین تابستان باشیم؟ مراقب سهمیه 360 لیتر بنزین باشید 66 درصد کاهش مصرف سوخت، 70 درصد کاهش تردد غیر ضرور شهری و کاهش 90 درصدی تردد اتوبان قم - تهران کاهش 43 درصدی مصرف بنزین در کردستان با شیوع بیماری کرونا ویروس پمپ بنزین ها چه زمانی فرسوده می شوند؟ انجام عملیات توزیع سوخت بدون وقفه و شبانه‌روزی جایگاه‌های عرضه سوخت تعطیل نمی‌شوند معرفی سوختی ایمن برای استفاده در خودرو‌های عمومی و شخصی افزایش 30 درصدی سهمیه سوخت خودرو‌های حمل بار 4 دلیل مهم بالا رفتن مصرف سوخت خودرو را بدانید علت تعطیلی جایگاه سوخت منطقه رسالت استان تهران چیست؟ 60 لیتر سهمیه بنزین فروردین شارژ شد سهمیه بنزین فروردین ماه امشب واریز می‌شود افت قابل توجه مصرف بنزین در کشور کشف 1.5 میلیون لیتر سوخت قاچاق در آب‌های خلیج فارس آخرین وضعیت واردات کامیون‌های نو روش پرداخت در جایگاه‌های سوخت تغییر کرد جایگاه‌های سوخت نسبت به رعایت مسایل بهداشتی اهتمام داشته باشند میانگین مصرف بنزین به 72 میلیون لیتر در روز رسید ورود کامیون‌های ترک به ایران ممنوع شد کرونا در کمین پمپ بنزین‌ها تعیین تکلیف کامیون های متوقف شده در مرزهای کشور جایگاه‌های سوخت به مواد ضدعفونی دسترسی ندارند راه‌های پیش‌گیری از انتشار ویروس کرونا در جایگاه‌های سوخت علت عدم پذیرش کامیون‌های صادراتی و ترانزیتی ایران به ترکمنستان بسته شدن مرز مهران به دلیل شیوع کرونا 1000 کامیون را سرگردان کرد جولان کامیون 50 ساله 200 میلیون تومانی در جاده‌ها دولت سوخت خودروهای LPG سوز را تامین کند آمارنامه‌های مصرف فرآورده‌های نفتی سال‌های 96 و 97 تا 20 روز آینده منتشر می‌شود چرا نوسازی کامیونهای فرسوده متوقف شد؟ افتتاح 2 جایگاه سوخت با سرمایه‌گذاری 105 میلیارد ریالی در آذربایجان‌غربی حذف گوگرد از سوخت مایع با فناوری نانو استفاده از روغن گیاهی به عنوان سوخت در برخی خودروهای تولیدی فورد انفجار مرگبارِ کامیون حمل سوخت در پایتخت پرو افزایش سهمیه سوخت تاکسی‌های پایانه‌ای و فرودگاهی رمزگشایی از 10 هزار کارت‌ سوخت در خراسان شمالی چرا سهمیه سوخت برخی خودروها می‌سوزد؟ بنزن و آروماتیک بنزین توزیعی کمی بیشتر از حد استاندارد است واژگونی کامیون سیمان در بزرگراه همت +‌عکس گزارش تصویری افتتاح خط تولید کامیون ایرانی «چاپار» افتتاح طرح بزرگ تولید انواع کامیون در شهرستان مشگین‌شهر تعیین تکلیف سهمیه بنزین تاکسی‌های اینترنتی تفاوت سوخت LPG و CNG در چیست؟ خودروی یورو 5 نیازمند سوخت یورو 5 است اختلاف زمانی در عرضه خودرو و سوخت یورو5 جزئیات قرارداد جدید بیمه تکمیلی رانندگان وسایل باری اعلام شد هشدار درباره خطر استفاده از گاز مایع به عنوان سوخت خودرو مسدود کردن بزرگراه‌های فرانسه در اعتراض به افزایش مالیات سوخت چرا واردکننده بنزین نشدیم؟ نظر خودروسازان درباره خودروی آب‌سوز! ممنوعیت ورود و تردد کامیون‌ها در تهران تا اطلاع ثانوی "دستکاری خودسرانه سیستم سوخت خودرو" عواقب خطرناکی در پی دارد وضعیت عادی به جایگاه‌های سوخت تهران بازگشت تردد و ورود کامیون ها به پایتخت ممنوع شد دولت فرصت بازارسازی سوخت را از دست داد اعزام کامیون جایگزین به پایانه‌‌های بار در صورت قانون‌گریزی برخی کامیون‌داران‌ بنزین سهمیه‌ای افزایش یابد بنزین آزاد خودروهای سواری ماهانه حداکثر 250 لیتر است کرایه حمل بار کامیون‌داران افزایش نمی‌یابد مشکلی برای عرضه سوخت در جایگاه‌ها وجود ندارد وضعیت جایگاه‌های سوخت عادی است سهمیه بنزین 60 لیتر آبان‌ تا 6 ماه ذخیره می‌شود هیچ مورد تجمع و آتش زدن پمپ‌بنزین در کشور رخ نداده است کدام خودروها سهمیه بنزین نمی‌گیرد؟ قابل توجه کسانی که کارت سوخت ندارند برداشتن سهمیه سوخت باعث افزایش بی رویه مصرف در کشور شده بود نهاد رهبری به موضوع افزایش قیمت بنزین ورود کنند شرایط مطلوب در جایگاه‌های کشور حاکم است محدودیت سوختگیری با کارت بنزین جایگاه برداشته شد چرایی تردد کامیون‌های دودزا در روزهای آلوده تهران به رغم ممنوعیت سهم 25 درصدی کارت سوخت شخصی در سوخت‌گیری بنزین سوپر همیشه بهتر از معمولی است؟ وزارت نفت بی سر و صدا سهمیه‌بندی سوخت را آغاز کرده است نامه‌نگاری مالباختگان خرید کامیون با رئیس قوه قضاییه کاهش 15 درصدی مصرف سی ان جی در کشور رونمایی از طرح اولیه کامیونی که با هیدروژن حرکت می کند برخورد مرگبار چرخ رها شده کامیون با عابرپیاده ماجرای کم‌فروشی در جایگاه‌های سوخت چیست؟ کشف و ضبط 15 هزار لیتر سوخت قاچاق اطلاعیه جدید در مورد بنزین؛ "کم فروشی شایعه است" واقعی سازی قیمت انرژی در راستای تقویت زیر ساخت‌های کشور بنزین اندک در باک، چه بلایی سر پمپ بنزین می آورد؟ افزایش 30 درصدی مصرف سوخت در مسیرهای منتهی به مهران چه افرادی هنوز کارت سوخت ندارند؟ اشخاص حقوقی برای دریافت رمز کارت سوخت چه باید بکنند؟ سایه سنگین بنزین بر سوخت پاک توقف خودروهای سنگین در زمین‌های خاکی خراسان جنوبی ممنوع شد افزایش نرخ بنزین، 2.5 برابر حجم کل یارانه نقدی رانت توزیع خواهد کرد بنزین در افغانستان و عراق چقدر گران‌تر از ایران است؟ عربستان از هند بنزین وارد کرد میزان استقبال مردم از کارت سوخت شخصی برخورد کامیون با نیسان در جاده نهاوند دو کشته داشت آمادگی جایگاه‌های سوخت برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین تردد کامیون‌ها در ایام اربعین به عراق از مرزهای چهارگانه ممنوع شد استارتاپ‌ها به یاری هوشمندسازی جایگاه‌های سوخت می‌آیند زنجیره ای شدن جایگاه های سوخت برای کاهش هزینه ها توزیع روزانه 100 تا 120 میلیون لیتر فراورده از طریق جایگاه‌های سوخت آغاز به کار سومین نمایشگاه تخصصی جایگاه سوخت و صنایع وابسته برگزاری سومین نمایشگاه تخصصی جایگاه‌های سوخت و صنایع وابسته ماجرای خرید و فروش کارت سوخت چیست؟ افزایش دو برابری زمان سوختگیری با کارت جایگاه‌داران ضوابط واردات لاستیک کامیون احداث جایگاه‌های سوخت کوچک‌مقیاس در پایتخت تغییرات جدید در نحوه خرید بنزین در راه است ممنوعیت تردد کامیون در تهران در تاسوعا و عاشورا شکایتی در خصوص دریافت حق کارت در جایگاه‌های سوخت نداشته‌ایم کشف 50هزار لیتر سوخت قاچاق و روغن خودرو غیر مجاز جدیدترین وضعیت کارت‌ سوخت؛ از کارت‌های معطل در پست تا جایگاه‌داران متخلف پیرمرد 90 ساله ایلامی قربانی بی‌احتیاطی راننده کامیون هشدار وزیر بهداشت درباره مرگ و میر ناشی از تصادفات، خودروها و سوخت غیراستاندارد تصاویر انحراف کامیون‌های حامل محصولات پتروشیمی به سوی بازار آزاد در اختیار دادگاه است ‌تردد یک‌سرخالی کامیون‌ها تا 18 درصد کاهش می‌یابد سوخت‌گیری بنزین از فردا با کارت سوخت نخستین تغییر در پمپ بنزین‌های تهران در آستانه الزامی شدن کارت سوخت شخصی میزان آمادگی جایگاه‌ها برای اجرای طرح کارت سوخت همه آنچه که باید برای استفاده از کارت سوخت شخصی بدانید استفاده از کارت سوخت از سه شنبه اجباری می‌شود صادرات بنزین به مدد توان داخل تصویب آئین نامه ایمنی در جایگاه‌های عرضه سوخت دردسر کامیون قد بلند در پل سئول 10 میلیون تردد وسیله نقلیه سنگین در راه‌های استان سمنان ثبت شد تهران چند جایگاه سوخت دارد+آدرس 770 هزار کارت سوخت همچنان معطل در پست چه توقعات بزرگی داریم، از این کارت کوچک کامیون کروک که فقط یکبار در ایران به نمایش در آمد (+عکس) وسایل نقلیه سنگین چه ساعاتی مجاز به تردد در معابر شهری هستند؟ کنترل 2 کامیون با 1 راننده ممکن می شود آنچه باید درباره کارت سوخت بدانید منع واردات روغن پالم به اروپا برای سوخت خودرو مچاله شدن اتاقک کامیون پس از تصادف خونین + تصاویر کمبود لاستیک دولتی در بازار فناوری واقعیت مجازی رانندگی کامیون را متحول می کند طرح تشدید برخورد با کامیون های پارک شده در معابر شهر ایلام تامین روغن موتور معضل جدی کامیون داران قابلیت ثبت مصرف بنزین ایران در گینس! کامیون‌هایی که کالای اساسی حمل کنند، 2 حلقه لاستیک دریافت می‌کنند پیگیر حل مشکلات کامیون‌داران در حوزه لاستیک هستیم کشف 30 هزار لیتر گازوییل قاچاق در خوزستان اصلاح قیمت حامل‌های انرژی؛ ضروری اما ریاضتی مصرف بنزین امسال چقدر زیاد می‌شود؟ استفاده از کارت سوخت چه زمانی عملیاتی می‌شود؟ برخورد اتوبوس با کامیون در آزادراه کاشان- نطنز تصمیمی برای تغییر قیمت بنزین اتخاذ نشده است رقابت خانه به خانه هزارپای جاده وجود باندهای مافیایی سهمیه سوخت در سیستان و بلوچستان قدم نخست دولت برای صادرات بنزین بسته تشویقی رانندگان عرضه بنزین با ارائه کارت سوخت از 20 مردادماه ضرورت اجرای طرح کهاب در جایگاه‌های سوخت لژیونر کره‌ای یک جایگاه سوخت سی ان جی در خرمشهر راه اندازی شد فرزندخوانده جدید ولوو بازگشایی گره قاچاق سوخت در گرو سهمیه‌بندی تولید کامیونی که تصادف نمی‌کند جایگاه سوخت رامهرمز به مزایده گذاشته می‌شود ایجاد نخستین باند برقی در اتوبان‌های آلمان جلوگیری از تردد کامیون‌های ترانزیتی حادثه‌ساز در جاده ازنا - اراک ضروری است قیمت سوخت باید سالانه تغییر می‌کرد راه‌اندازی سامانه نظارت بر استانداردسازی جایگاه‌های CNG سوخت‌های تجدیدپذیر جایگزین مناسب سوخت‌های فسیلی افزایش یک میلیون متر مکعبی سوخت CNG در ماه‌های اخیر 5400 جایگاه توزیع سوخت در کشور فعال است تعطیلی جایگاه‌های سوخت بروجرد ایران درصدر کشور‌های پرداخت کننده یارانه سوخت افت 85 درصدی تولید کامیون در اسفند 97 هیچ نقطه کشور با کمبود بنزین مواجه نشد+جدول افتتاح 11 پمپ‌بنزین‌ کوچک و سیار در منطقه 2 تهران احتمال اجرای سهمیه‌بندی چقدر جدی است؟ 2جایگاه سیار سوخت از اصفهان و زنجان به خوزستان انتقال یافت پرداخت الکترونیک سداد از کارتخوان ویژه جایگاه‌ سوخت رونمایی کرد استان خوزستان معین ایلام در سوخت رسانی شد استقرار یک جایگاه سیار عرضه سوخت در پلدختر افزایش مصرف بنزین در روزهای پایانی تعطیلات نوروزی پوشش رضایت‌بخش گازوئیل با استاندارد یورو در کشور سوخت‌رسانی به مناطق سیل زده استان گلستان ادامه دارد 210 هزار لیتر سوخت قاچاق در جاسک کشف شد نقش حُسن نیت برای عرضه ارزان سوخت در رشد قاچاق جریمه 760 میلیونی برای عامل قاچاق 32 هزار لیتری سوخت کاهش 7.3 درصدی مصرف بنزین در روز ششم فروردین کاهش 1 درصدی مصرف بنزین در پنجمین روز نوروز 98 ذخیره سازی مناسب سوخت در فارس مصرف بنزین در چهارمین روز سال 98 کاهش یافت این کامیون 900 اسب بخار توان دارد پرداخت 100 درصدی کارمزد توزیع سوخت از اول فرودین 98 دومین جایگاه سوخت در جاده چالوس افتتاح شد توضیحات شهرداری درباره خودروهای اشتراکی و کمبود جایگاه سوخت در پایتخت مشکلی در تامین سوخت مورد نیاز کشور در آستانه سال نو وجود ندارد قاچاق سوخت کاهش یافت پیشنهاد ایجاد بازاری ویژه برای خرید و فروش بنزین مازاد ترمز تولید کامیون کشیده شد مصرف بنزین کشوربه 88 میلیون لیتر در روز رسید سهم هر سوخت در سبد سوخت بخش حمل‌و نقل کشور چقدر است؟ احتمال تردد مسافر از مرز سیرانبند وجود دارد پاسخ شورا به اعتراض فرمانداری تهران به مصوبه عوارض تردد کامیون‌ها تردد خودروهای سنگین به زیرساخت های آبادان آسیب زده است روال قانونی تحویل زمین برای احداث برخی جایگاه‌های سوخت رعایت نشده است احداث جایگاه سوخت در پیاده‌رو در شهرداری منطقه 2 تهران! ناوگان باری آذربایجان غربی نیم سال جوان تر از متوسط کشوری است مجلس چند نرخی شدن قیمت بنزین را رد کرد نحوه پرداخت کارمزد جایگاه‌داران سوخت مشخص شد قوانین اروپا در استفاده از کامیون‌ها و ظهور غول‌های الکتریکی ولوو کارت سوخت باید احیا شود قاچاق روزانه 9 میلیون لیتر بنزین از کشور 75 درصد از جایگاه‌های سوخت بالای 35 سال سن دارند نمایشگاه «جایگاه های سوخت» در تهران افتتاح شد کنترل مصرف داخلی شرط رسیدن به صادرات بنزین ترانزیت سوخت از اقلیم کردستان عراق به ایران آزاد شد کامیون‌های گران‌قیمت بنز در ایران را بشناسید ضعف بازاریابی دلیل عدم موفقیت در صادرات تجهیزات جایگاه‌های عرضه سوخت امکان صادرات تجهیزات جایگاه‌های عرضه سوخت به کشورهای همسایه توافق جدید گمرکات ایران و ترکیه برای پذیرش روزانه 450 دستگاه کامیون سالیانه 600 میلیون تن بار در جاده‌های کشور جابه‌جا می‌شود ضرورت ساماندهی کامیون‌های حمل نخاله ساختمانی در تهران روزانه 16 میلیون لیتر گازوئیل مازاد بر مصرف، تولید می‌شود دو نرخی شدن قیمت سوخت فسادآور است افزایش هفت برابری تولید بنزین در چهار دهه گذشته فعال شدن دوباره کارت سوخت در سال آینده بدون سهمیه‌بندی 60 شغل و صنعت با جایگاه‌های سوخت مرتبط است 40 جایگاه عرضه سوخت سی ‌ان ‌جی به ‌طور همزمان افتتاح شد اولین کامیون دوگانه سوز در ایران رونمایی شد توسعه جایگاه‌های کوچک مقیاس در دستور کار وزارت نفت کامیون احتمالی آلفا رومئو بازآفرینی از راه بومی‌سازی راهداری اجرای تن-کیلومتر را جدی نگرفت اخذ عوارض از کامیون‌های شب‌رو در پایتخت گام های عربستان برای استفاده از سوخت هیدروژنی عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس: سهمیه‌بندی روزی یک لیتر بنزین برای هر فرد زیبنده ملت ایران نیست مدیر توسعه ساخت داخل سایپا دیزل خبرداد: داخلی‌سازی 30 درصدی کامیون‌های آسیایی تا پایان امسال کامیون خودران دایلمر در نمایشگاه محصولات الکتریکی تولید بنزین به 100 میلیون لیتر رسید تولید روزانه بنزین پالایشگاه ستاره خلیج فارس به 45 میلیون لیتر رسید دنده سنگین کامیون و اتوبوس در جاده تولید مدیریت ناصحیح در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی دلیل اصلی قاچاق سوخت حرکت کند تولید کامیون در آذرماه ثبت 5میلیون تردد با کامیون در 9 ماهه امسال ناایمن بودن و بدهکاری دو عامل تعطیلی جایگاه سوخت اروندکنار است معافیت کامیون‌های ایرانی از عوارض جدید 150 دلاری ورود به ترکمنستان طرح برندسازی جایگاه‌های سوخت به دلالی در حوزه بنزین منتهی نمی شود واگذاری محاسبه کرایه کامیون‌ها به ادارات کل راهداری استان‌ها حمل و نقل کالا بدون اخذ بارنامه مصداق جرم مستمر است سوخت بی کیفیت عمده مشکل خرابی خودروها در گناوه است برخورد کامیون با اتوبوس نحوه دریافت کارت‌های سوخت‌ برگشت خورده اعلام شد مانور نمادین کامیون های سنگین در خیابان های مهریز برگزار شد‌ 500 هزار کامیون فرسوده در کشور موجود است ثبت نام کارت سوخت المثنی یک هفته دیگر تمدید شد قاچاق سوخت با شیوه جدید گران شدن بنزین یا سهمیه‌بندی آن چقدر تورم ایجاد می‌کند؟ بودجه 98، فرصتی برای توزیع عادلانه یارانه سوخت ثبت‌نام کارت سوخت المثنی ساعت 24 امشب به پایان می‌رسد حذف سوخت پایه خودرو‌های سنگین کدام کامیون ها مشمول طرح می‌شوند؟ 30 پیشنهاد برای کاهش مصرف سوخت امروز آخرین فرصت ثبت نام کارت سوخت نگاهی به یکی از پیشرانه های خاص کامیون های GMC چند درصد خانوارهای ایرانی بهره مستقیمی از یارانه بنزین نمی‌برند؟ تصادف مرگبار اتوبوس با کامیون در برزیل جایگاه‌ها آماده‌ی استفاده اجباری از کارت سوخت نیستند سه سناریوی پیشنهادی مرکز پژوهش‌ها درباره نحوه افزایش قیمت بنزین سهمیه‌بندی و تغییر قیمت سوخت مطرح نیست تاراج سرمایه ملی تا کجا ادامه خواهد داشت؟ نخستین جایگاه فشرده عرضه بنزین راه‌اندازی شد اجرای طرح تُن کیلومتر از اول دی ماه محاسبه کرایه‌‌ کامیون‌‌ با شیوه جدید پیشنهاد دونرخی کردن سوخت بر اساس کیفیت رانندگی افراد دستگاه‌های نازل چه قدر برای بازگشت کارت سوخت آماده‌اند؟ راه‌اندازی 14 جایگاه عرضه سوخت در استان تهران سوخت‌گیری با کارت جایگاهداران با قیمت متفاوت مشکلات اصلی جایگاه داران سوخت چیست؟ بانک مرکزی در تخصیص ارز برای واردات لاستیک همکاری نمی‌کند قرار یک میلیاردی برای راننده خاطی که 6 نفر را کشت وزارت نفت: اکتان‌افزا ممنوع است بنزین فعلاً گران نمی‌شود ممنوعیت کامل توزیع افزودنی‌ها در جایگاه‌های سوخت سوختگیری کامیون‌های درون‌شهری منوط به داشتن بارانه شود پرداخت بسته حمایتی از درآمد نرخ جدید سوخت و بنزین مازاد بر سهمیه انتقاد انجمن صنفی کامیون‌داران از نحوه اجرای طرح تن کیلومتر صفر تا صد ثبت نام کارت سوخت تردد خودروهای سنگین در جاده قدیم قزوین-رشت ممنوع شد تعامل وزارت نفت با جایگاه‌داران عرضه‌های نفتی استان البرز مشکلی در تأمین سوخت و فرآورده‌های نفتی ندارد قیمت سوخت روی دور صفر کیلومتر جلوگیری از قاچاق 2 هزار لیتر سوخت توسط کامیون‌های ترکیه‌ای 140 هزار کارت سوخت در زاهدان باطل شد پیگیری قانونی مطالبات توسط رانندگان توطئه دشمن را خنثی کرد تأمین لاستیک کامیونداران در مرحله خوبی است تردد 220 هزار کامیون بین ایران و عراق طی 10 ماه گذشته کلاهبرداری با مکمل زوری در جایگاه‌های سوخت رونمایی از مینی کامیون همه‌جا روی روسی دولت به دنبال افزایش قیمت بنزین نیست قاچاقچیان با فروش سوخت به خارج از مرز‌ها سود 9 برابری به جیب می‌زنند قیمت سوخت در پاکستان باز هم افزایش یافت ممنوعیت تردد کامیون و تریلر در محور‌های اهواز به شلمچه و چذابه شرط واردات لاستیک خودروهای سنگین با ارز 4200 تومان حرکت کامیون به سمت گذرگاه های مرزی خوزستان ممنوع شد مشکلی در سوختگیری خودروی اتباع خارجی وجود ندارد عملکرد نازل‌های عرضه سوخت مایع در ایلام راستی‌آزمایی می‌شود بنزین با فعال شدن کارت سوخت "دو نرخی" می‌شود تعرفه واردات 25 درصد کاهش یافت + سند بازار قاچاق سوخت هر روز داغ‌تر می‌شود! برای ثبت نام کارت سوخت به کجا مراجعه کنیم؟+ نحوه بازیابی رمز کارت سوخت چگونه کارت سوخت دریافت کنیم؟ ممنوعیت ورود کامیون‌های بدون معاینه فنی به تهران جزئیات طرح ویژه بخش‌خصوصی برای مدیریت سوخت ایران در رتبه دوم کشورهایی که بنزین ارزان دارند تردد کامیون‌های حامل بار موکب‌ها در مرز مهران تسهیل می‌شود قاچاقچیان سوخت هر دقیقه 138تا 277میلیون تومان به جیب می‌زنند رایزنی با مقامات عراقی برای تسریع خروج زائران از مرز مبنای تن-کیلومتر برای محاسبه کرایه حمل هفته آینده ابلاغ می‌شود یک جایگاه سوخت دولتی قسطی واگذار می‌شود اخلال‌گر امنیت جاده‌ها و رانندگان کامیون در اصفهان دستگیر شدند ممنوعیت تردد خودروهای تجاری در مرزهای اربعین تعیین کرایه پایه 660 هزار مسیر بر مبنای تن-کیلومتر جزئیات محاسبه کرایه بر اساس تن کیلومتر آمادگی کامل برای تأمین سوخت خودروهای زائران اربعین وجود دارد ایجاد جایگاه های سیار سوخت طی اربعین در نقاط پر ترافیک ایلام شرکت‌های حمل‌ بار متخلف جوگیر شدند تسهیل خروج موقت کامیون‌ها و محموله‌ها برای راهپیمایی اربعین آمار مصرف بنزین کماکان محرمانه است تردد کامیون‌ها به حالت عادی بازگشت بنزین‌هایی که به پای ارزانی می‌سوزند! قاچاق روزانه 5 میلیون لیتر سوخت از مرز سیستان و بلوچستان سوخت‌گیری با کارت جایگاه دار ممنوع! بهای بنزین در ژاپن به بالاترین حد در چهار سال گذشته رسید کمبود قطعات و لاستیک کامیونداران در قزوین 240 هزار خودروی دیزلی سی‌ان‌جی‌سوز می‎شوند کامیونت‌ها و وانت‌بار‌ها ساعت مجاز تردد را رعایت کنند افتتاح 150 جایگاه سی‌ان‌جی تا پایان سال سه سیاست حمایتی دولت برای تامین لاستیک کامیون توزیع مجدد بنزین سوپر در تهران حل مشکل کامیون‌داران بوشهری مطالبات کامیون‌داران در دست پیگیری است آغاز توزیع لاستیک ارزان‌قیمت در بازار تردد کامیون‌ها در کشور عادی شد تبعیض و رانت؛ مشکل رانندگان کامیون رفع مشکل کمبود جایگاه سوخت در پایتخت آکتروس جدید در IAA2018 فورد تازه وارد و کامیون سال 2019 اروپا معرفی جدیدترین محصول BMC ازدحام در برخی پمپ بنزین ها با وجود عرضه کافی سوخت سوخت به میزان موردنیاز مردم هرمزگان موجود است "اف ویژن" آینده‌ای برای کامیون‌های فورد واگذاری سهام دو شرکت و یک جایگاه سوخت دولتی در مهر ماه جدیدترین وضعیت تولید خودروهای سنگین انتظار نداشته باشیم با بنزین 1000 تومانی قاچاق نشود تردد وسایط نقلیه سنگین در جاده قدیم قزوین-رشت ممنوع می شود 65 درصد کامیون های سنگین از جاده دهدز به تهران تردد می‌کنند زمین‌گیر شدن کامیون‌های حمل مواد معدنی در کرمان افزایش بازپس دهی تجاری ها به دلیل ناتوانی در پرداخت اقساط بیش از 2 هزار خودروی سنگین تازه‎نفس، جایگزین کشنده‎های فرسوده شد پشت‌پرده پیشنهادی که جایگاه‌داران سوخت مُصرانه به مشتریان می‌دهند! تردد وانت بارها و کامیونت‌ها از 6 تا 9 صبح در 11 روز آغازین مهر ماه ممنوع شد کارت سوخت دوباره به جایگاه ها باز می گردد؟ ارز دولتی برای تامین 15 قلم ضروری کامیونداران اختصاص یافت لااقل تحریم‌های داخلی را کاهش دهید یک جایگاه سوخت دولتی به صورت قسطی واگذار می شود سرپیچی موردی جایگاه‌های سوخت الزام کامیون‌های قدیمی به نصب گارد، مانع از زیر گرفتن سواری تخصیص 1.4 میلیارد یورو برای جایگزینی خودروهای سنگین تا امروز جزئیات آتش‌سوزی تانکر 20 هزار لیتری بنزین در شهران + تصاویر برخورد شدید قانونی با کم فروشی و اجبار در فروش اکتان افزاها در جایگاه های سوخت موظف به توزیع سوخت هستیم نه کنترل مصرف 6 کشته و مصدوم در تصادف پراید با کامیون در محور سبزوار ایجاد محدودیت برای تردد کامیون‌های توزیع کالا در مهرماه خصوصی سازی 26 جایگاه سوخت در سبد واگذاری‌های شهریور افزایش قیمت بنزین در دستورکار وزارت نفت نیست مشکلی برای توزیع بنزین سوپر نداریم سهم وزارت نفت در طولانی شدن صف های بنزین چقدر است؟ حداکثرسن ناوگان مجاز به تردد در جاده‌ها خودروهای سنگین آماده خروج از شهر هستند تولید چند خودروی سنگین متوقف شد توزیع لاستیک بخشی از مشکلات رانندگان زنجانی را حل کرد صدور بارنامه در خراسان رضوی افزایش یافت کمبود بنزین نداریم خرید و فروش کارت سوخت غیرقانونی است بررسی چگونگی تامین سوخت کامیون داران در مجلس قیمت بنزین و فرآورده های نفتی تا پایان سال جاری افزایش نمی یابد قیمت سوخت نباید افزایش یابد قاچاق سوخت دوباره رونق گرفت رانت سهیمه سوخت مرزنشینان آذربایجان غربی متوقف شد تصادف یک کامیون حامل مواد آتش زا در ایتالیا صرفه اقتصادی و سلامتی دو دلیل برای جایگزینی سی ان جی در سبد سوخت تمام جایگاه‌های سوخت استان کرمانشاه فعال است تردد سالی 180 هزار کامیون بین ایران - افغانستان بازهم توقف کامیون‌ها در مرز بازرگان! اسکانیا مقابله با تحریم ها علیه ایران را در دستور کار دارد مردم تحت تاثیر فضای مجازی قرار نگیرند تمام جایگاه‌های عرضه سوخت منطقه ساری فعال است عمر برخی کامیون‌های در حال تردد به جنگ جهانی دوم برمی‌گردد تردد یک سوم کامیون‌های کشور اضافی است ماجرای صف‌های طولانی جایگاه های سوخت مازندران چه بود؟ تمهیدات پلیس برای جریمه نشدن تاکسی های فرسوده توقیف 11 دستگاه خودرو حامل سوخت قاچاق در سیستان و بلوچستان اجرای بیمه تکمیلی رانندگان کلید خورد کامیون تانکردار، امیرآباد را به هم ریخت + عکس ممنوعیت تردد موتورسیکلت و کامیون از تونل‌های پایتخت از شنبه توزیع بنزین معمولی بدون محدودیت ادامه دارد گلایه از حذف بیمه تعدادی از رانندگان کامیون گرمای هوا رکورد مصرف بنزین در ایران را شکست کامیونداران؛ عبوراز گردنه سختی ها به همت دولت درآمد صرفه‌جویی سوخت در چرخه خودروسازی اولین ایکس ری کامیونی در گمرک بازرگان به بهره‌برداری رسید توزیع بی‌وقفه بنزین در جایگاه‌های عرضه سوخت طرح پیش پرداخت کارمزد در جایگاه‌های عرضه سوخت اجرایی می‌شود آغاز پیش‌پرداخت کارمزد در جایگاه‌های سوخت از فردا ارزان‌ترین بنزین دنیا در ونزوئلا و ایران توزیع لاستیک با نرخ دولتی برای کامیون‌داران آغاز شد+جزئیات سقف سهمیه سوخت خودروهای سنگین حذف شد تردد شبانه خودروهای سنگین در کرمانشاه ممنوع می‌شود مشکل تامین قطعات و لاستیک رانندگان برطرف شود آغاز توزیع لاستیک مورد نیاز ناوگان حمل ونقل جاده‌ای استان زنجان جزئیات تصادف کامیون با قطار مسافری مشهد-ساری امکان دستکاری نازل‌های سوخت وجود ندارد پیگیری مطالبات رانندگان توسط معاون رئیس جمهوری محل قرارگیری پیشرانه و اثر آن در خوش‌دستی خودرو بگویند کدام جایگاه سوخت متخلف بوده تا پیگیری کنیم سامان بخشی به کارمزد جایگاه‌داران تصادف در آزادراه خرم‌آباد- پل زال مصدومیت یک نفر را در پی داشت پیگیری جدی مافیای سوخت در سیستان نحوه محاسبه کارمزد جایگاه داران سوخت تغییر کرد طرح جدید نوسازی 202 هزار کامیون و اتوبوس فرسوده 155 جایگاه سوخت در تهران نقص ایمنی دارند مذاکره با مجلس برای قرار گرفتن رانندگان در ردیف مشاغل سخت نوسازی نازل‌های سوخت برای کاهش هزینه‌ها کامیون های بالای 50 سال نباید اجازه تردد در تهران داشته باشند کاهش قیمت سوخت در امارات کشته شدن 9 تن در پی انفجار کامیون سوخت در نیجریه تولید یکی از باکیفیت ترین بنزین های جهان با تکیه بر توان داخلی یک گام تا خودکفایی در تولید بنزین تولید 100 میلیون لیتر بنزین تا آذرماه در کشور خودکفایی ایران در تولید بنزین تولید بنزین پالایشگاه ستاره خلیج فارس به 36 میلیون لیتر در روز خواهد رسید ایران جزو کشورهای صادرکننده بنزین می‌شود جمع بندی مشکلات کامیون داران به زودی احداث 48 جایگاه سوخت کوچک در پایتخت احداث جایگاه‌های پمپ بنزین کوچک مقیاس در دستور کار شهرداری تهران کامیون‌های دایملر آلمان، تسلای آمریکایی را به چالش کشید خالی‌کردن جیب مردم به بهانه صدور مجوز جایگاه‌ سوخت‌‌ جاده‌ای قهرمان معاصر باغ های سیار ایده جالب ژاپنی ها +تصاویر بارنامه کاغذی تا سه ماه آینده حذف می شود اعتراضات راننده‌های کامیون تمام شده است سرمایه حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی 60هزار میلیارد ریال است اقدام سایپادیزل برای رفاه حال متقاضیان خرید کامیون‌های ولوو FH500 موافقت با واردات بدون واسطه لوازم یدکی کامیون سوخت ارزان و کمیسیون مازاد ریشه مشکلات کامیون‌داران است اعتراض ایران به افزایش 50 درصدی عوارض کامیون‌های ایرانی توسط ترکمنستان سقوط مرگبار کامیون در جاده آلاشت سوادکوه ‌هفت راهکار برای حل مشکلات کامیون‌داران اعتراض ها به افزایش بهای بنزین روسیه را در بر گرفت محدودیت صدور مجوز تردد کامیون میان ایران و ازبکستان برداشته شد واکنش متفاوت امام جمعه تبریز به اعتصاب کامیون داران بررسی مطالبه کامیون‌داران درکمیته‌های تخصصی خودروسازان ملزم به پیش‌فروش با قیمت مصوب سازمان حمایت شدند مصائب کامیونداری در ایران رانندگان حمل و نقل کالا در استان قزوین فعالیت خود را آغاز می کنند صفر تا 100 اعتراضات رانندگان برگشت کامیون‌ها به چرخه حمل‌و‌‌نقل در آینده نزدیک 5800 کارت معاینه فنی ناوگان جاده ای در استان همدان صادر شد هیچ انسداد مسیری نداشتیم فراهم شدن امکان سوخت‌گیری و پرداخت همزمان هزینه درجایگاه های سوخت صدور 55 هزار بارنامه با افزایش کرایه تلاش برای تحقق مطالبات کامیون داران تشکیل کمیته ای برای بررسی مشکلات کامیون داران درخواست های صنفی رانندگان با همکاری مجلس برطرف شود مطالبات به حق کامیونداران/ قراردادهای غیرشفاف شرکت‌های حمل ونقلی افزایش 20 درصدی کرایه حمل جاده‌ای با قیمت کالاهای اساسی چه می‌کند؟ اعمال محدودیت ترافیکی بیشتر برای تردد کامیون‌‌ها و تریلرها در ماه رمضان راه‌اندازی 4 جایگاه عرضه فرآورده نفتی در منطقه تهران سوخت‌رسانی در کشور روال عادی دارد اکثر مطالبات کامیون‎داران پاسخ داده شد کرایه کامیون 20درصد افزایش یافت؛ مشکلات بیمه حل شد پیشنهاد وزارت راه برای افزایش 15 تا 20 درصدی کرایه کامیون داران به دولت مشکلات کامیون‌داران هر روز بیشتر از دیروز سوخت‌های تولید داخل استاندارد یورو 4ندارند کاهش مصرف سوخت با کامیون‌های نو رانندگان کامیون خواستار رفع ممنوعیت درمسیر هرات یزد به شهر بابک شدند افزایش 55 مرکز تست مخازن خودرو طی 2 ماه آینده مشکلات رانندگان حمل سوخت مازندران کارگروه ساماندهی توزیع و عرضه سوخت تشکیل می‌شود ساماندهی بازار فرآورده‌های نفتی روی میز نمایندگان مجلس همسان سازی تعرفه تردد کامیون میان ایران و ترکمنستان هفته آینده، بررسی نهایی طرح ساماندهی جایگاه های سوخت بهره‌برداری از نخستین سامانه ایکس.ری غیرمانع خودروهای سنگین کشور در شهرستان نایین آغاز بکار اولین کامیون برقی جمع‌آوری زباله در هامبورگ خطرات بین خودرو و کامیون به راننده هشدار داده می شود استرالیا تنها برای 20 روز ذخیره سوخت دارد نگاهی به کیفیت خودروهای سنگین عمر متوسط ناوگان باری در زنجان 17 سال است تغییر نرخ ارز بر اقساط وام نوسازی خودروهای سنگین فرسوده اثر ندارد نیاز پیرترین ناوگان کامیونی کشور به نوسازی در حکایت نوسازی ناوگان هدف گذاری 10 درصدی برای مجهز کردن جایگاه‌های سوخت به طرح کهاب تعویق 2 ماهه پرداخت کارمزد جایگاه‌داران جایگزینی 50 هزار دستگاه اتوبوس و کامیون در سال 97 جزییات خصوصی سازی 17 جایگاه سوخت دولتی زمان انتشار آگهی جذب سرمایه گذار برای جمع آوری بخار بنزین جایگاه‌ها برنامه‌ریزی برای افزایش تولید بنزین یورو4 جزئیات ارز تخصیصی به رانندگان کامیون پله پله تا ملاقات هوا تردد کامیون در سطح شهرهای استان کرمانشاه ممنوع است سوخت منطقه زلزله زده سرپل ذهاب بدون مشکل تامین شد تداوم رشد 14 درصدی مصرف بنزین در کشور قیمت حامل‌های انرژی در سال 97 مشابه 96 است بک‌فایر و علت‌های آن را بشناسیم رشد بیش از 14 درصدی مصرف بنزین در روز گذشته دوگانه‌سوز؟! افزایش قیمت حامل‌های انرژی سهم ناوگان حمل ونقل جاده‌ای را افزایش می‌دهد مصرف روزانه بنزین از مرز 101 میلیون لیتر گذشت در بنزین خودکفا خواهیم شد و حتی صادر کننده می‌شویم مطالبات جایگاه‌داران پرداخت شد کارمزد جایگاه‌های عرضه سی.‌ان.‌جی افزایش یافت آماده باش جایگاه‌های سوخت برای سوخت‌رسانی بارنامه به کامیون های فرسوده بالای 50 سال اختصاص نمی یابد ممنوعیت پخش سوخت سیار در روز سه شنبه در تهران واژگونی میکسر حامل بتن در بزرگراه تهران ـ کرج کامیون های خودران اوبر وارد جاده ها شدند روزانه صدها هزار لیتر بنزین در مازندران بخار می شود طرح سوخت‌رسانی سیار به‌طور رسمی رونمایی شد آغاز گشت‌های نوروزی نظارت بر جایگاه‌های سوخت استارت تولید کم‌مصرف‌ها با الگوی چینی ایران پنجمین کشور صاحب تکنولوژی سوخت رسانی سیار پیش بینی افزایش 10 درصدی مصرف سوخت در ایام نوروز تجمع جایگاه داران در اعتراض به طرح برندینگ و کارمزد حل و فصل شد رانندگان در جایگاه‌ها شخصا سوخت‌گیری کرده و کارت بانکی را تحویل متصدی ندهند بهره گیری از ظرفیت بانک ها برای حل مشکل جایگاه داران آغاز افزایش نظارت بر جایگاه‌های عرضه سوخت منطقه تهران بنزین سال 97 گران نمی شود صدور بارنامه به ناوگان بالای 50 سال ممنوع است آمارها درباره آلودگی هوای تهران دقیق نیست استانداردسازی سوخت باید در همه جای کشور در دستور کار قرار گیرد آمادگی شرکت‌های خودروساز برای اجرای طرح نوسازی ناوگان سنگین صرفه جویی 70میلیون لیتر سوخت با اجرای طرح «GPS» درسیستان وبلوچستان ممنوعیت تردد کامیون‌های فاقد معاینه فنی در سطح تهران تا پایان سال برای استانداردسازی سوخت اراده جدی وجود دارد حلقه مفقوده طرح نوسازی ناوگان خودروهای سنگین سالانه 1.5 میلیارد دلار هزینه تردد یک سر خالی کامیون‌ها در ایران مشکل جایگاه داران با بانک ملت هنوز حل نشده است مشکل تراکنش‌های جایگاه‌های سوخت بزودی حل می‌شود بهره برداری از جایگاه سوخت در شهر تهران با حضور استاندار ورود خودروهای سنگین به کرج ممنوع شد توقف فعالیت‌های عمرانی و ممنوعیت تردد کامیون‌ها رانندگان خودروهای دیزلی ثمره دسترنج خود را خرج فیلتر و قطعات موتور می‌کنند گوگرد بنزین در تهران بالاتر از شهرهای دیگر است مجلس سازوکار افزایش قیمت حامل‌های انرژی در سال 97 را به دولت واگذار می‌کند؟ وام جدید تعویض کامیون و اتوبوس فرسوده با اقساط 2.5 تا 6 میلیون تومان کامیون 26 تن FZV ایسوزو رونمایی شد تردد کامیون‌ها امروز در تهران 90 هزار تومان جریمه دارد بانک ملت ادعای جایگاهداران سوخت را تکذیب کرد سهم کامیون های فرسوده در آلودگی هوا جایگاه‌ها فقط در قبال پول نقد بنزین می‌دهند؟ نگاهی به مراحل تولید بایودیزل از جلبک‌ها؛ از دنیای گیاهان به امپراطوری سیلندرها! معرفی و بررسی مکانیسم خودروهای سلول سوختی مالکان کامیون‌های بالای 50 سال در هرمزگان جهت نوسازی وسیله نقلیه خود اقدام کنند کامیون خودران سرعتی تسلا 2019 می آید بستر احیای خودروها و کامیون‌های فرسوده وجود دارد صدور بارنامه برای ناوگان 50 سال و بالاتر ممنوع می‌شود ممنوعیت تردد ناوگان با میانگین عمر 50سال به بالا درجاده های همدان سه سال تا خداحافظی با دودزاهای جاده‌ای رشد ناوگان حمل و نقل جاده ای و بار در کشور متعادل نیست تعرفه خودروهای هیبریدی واقعی متعادل خواهد شد طرح دولت برای نوسازی 240 هزار کامیون فرسوده ظرفیت خالی 40 درصد از کامیون‌ها کامیون های آینده که نه کابین دارد و نه راننده (+عکس) قیمت بنزین در سال 97 پلکانی افزایش نمی‌یابد تجهیز خودروهای نفتکش زنجان به سیستم 'GPRS' برای نجات حمل‌ونقل جاده‌ای، کامیونداران را شرکت‌دار کنیم توقیف 276 کامیون و جریمه 2500 خودروی سنگین فرسوده طی 22 روز سه جایگاه سوخت دولتی واگذار می‌شود عیب‌یابی خودرو به زبان ساده؛ بررسی دلایل افزایش قابل توجه مصرف سوخت برخورد قاطع با واحدهای آلاینده و کامیون‌های دودزا در استان تهران کارت سوخت فعلا توجیه ندارد عرضه بنزین مخلوط با آب در جایگاه های غرب مازندران کذب است آمریکایی‌ها امسال 25 میلیارد دلار بیشتر پول بنزین می‌دهند مخالفت 85 درصد جایگاه‌داران تهران با برندینگ سوخت مخالفت اعضای کمیسیون تلفیق مجلس با افزایش قیمت بنزین در سال 97 احتمال دو نرخی شدن بنزین سال آینده بنزین صادر می کنیم افتتاح پارکینگ وسایل نقلیه سنگین در اردبیل بیشترین آلودگی در هوای سرد مربوط به کامیون هاست تحویل 100 میلیون لیتر بنزین یورو 5 به شرکت ملی پخش ادامه مذاکرات برای راه‌اندازی جایگاه های تک‌سکویی جزییات اجرای طرح برندینگ جایگاه‌های سوخت اعلام شد به زودی شاهد تفاوت در نوع، قیمت و کیفیت سوخت در جایگاه‌ها خواهیم بود خودروهای دیزلی در ارومیه سه هفته برای ثبت نام در طرح ساماندهی فرصت دارند دانشمندان ایرانی دستگاه سنجش و امنیت جایگاه های سوخت ساختند نظر فعالان عرصه جایگاه‌های سوخت در اجرای طرح برندینگ لحاظ شود طرح ممنوعیت تردد کامیون‌ها باعث کاهش 50درصدی آلاینده‌های دیزلی گرانی "بنزین" در کمیسیون انرژی رد شد خودروهای بی‌کیفیت و فرسوده یکی از عوامل تشدید آلودگی هوا است وزارت‌خانه‌های نفت و صنعت تکلیف سوخت و خودروهای آلاینده را روشن کنند کامیون‌های فرسوده در تهران توقیف می‌شوند تردد کامیون‌های دودزا در تهران ممنوع شد 90 درصد پمپ بنزین‎ها ورشکسته‌اند نصب GPS روی کامیون‌های نفتکش تا پایان 96 تاثیر 100 درصدی افزایش نرخ سوخت بر کرایه حمل بار البرز تاوان تردد کامیون ها و اتوبوس های فرسوده به تهران را می دهد بررسی ایویکو استرالیس NP؛ پاک‌‌مردایتالیایی آشنایی با فناوری تولید سوخت از منابع زیستی؛ از دنیای موجودات زنده تا امپراطوری سیلندرها! زیرساخت‌های طرح برندینگ سوخت فراهم نیست جوان سازی عمر ناوگان باری جاده ای در آذربایجان شرقی بررسی طرح سخت و زیان آور دانستن شغل رانندگان کامیون در مجلس حمل و نقل کامیونی در آستانه نابودی و فروپاشی برخی شرکت های باربری 80 درصد هزینه حمل را کمیسیون می‌گیرند 10 جایگاه سـوخت کوچک مقیاس در تهران احداث می‌شود برای ایجاد شغل باید سوخت را گران کنیم احتمال افزایش نرخ سوخت در سال٩٧ سنگین‌وزن‌ها سنگین می‌رانند! همه پول بنزین برای هدفمندی یارانه ها می رود جزییات صدور بارنامه الکترونیکی حمل جاده‌ای کالا دفاع زنگنه از تشکیل شرکت‌های توزیع کننده بنزین و گاز در جایگاه‌های عرضه سوخت تامین 93 درصد سوخت تهران با استاندارد یورو 4 86 شرکت در طرح برندینگ ثبت‌نام کردند مراجعه بیش از 133 هزار وسیله نقلیه سنگین به مراکز معاینه فنی گازوئیل 20 درصد گران می‎شود ظرفیت تولید سوخت زیستی در کشور وجود دارد کشف 30 هزار لیتر سوخت قاچاق در ایرانشهر خودروهای داخلی استانداردهای سوخت را پاس نمی‌کنند جزییات تولید بنزین در کشور طی 8 ماه گذشته با متخلفان جایگاه های سوختی به شدت برخورد می شود 2جایگاه عرضه سوخت تعاونی روستایی دربندرعباس به بهره برداری می رسد تخلف جایگاه‌داران با دریافت هزینه‌های اضافی شکاف21میلیون لیتری تولیدومصرف بنزین تاثیر دو زلزله اخیر بر مصرف بنزین در کشور آخرین اخبار از توزیع سوخت به مناطق زلزله زده کرمان و کرمانشاه خسارت "تقریباً هیچ" زلزله کرمان به تأسیسات سوخت‌رسانی افزایش قیمت سوخت در امارات بنزین به اندازه کافی در کرمان هست؛ مردم به جایگاه‌ها هجوم نبرند آغاز تولید اتوبوس های درون شهری برقی بنز دستور توقف برندینگ جایگاههای سوخت صادر شد + سند اعلام قیمت کامیون الکتریکی تسلا صدور بارنامه برای ناوگان 50 سال و بالاتر ممنوع می‌شود 28 جایگاه سوخت دولتی فروخته شد، 13 جایگاه متقاضی نداشت قیمت سوخت ارزان باشد، جاده‌ها ایمن نمی‌شود چگونه از مصرف سوخت خودرو بکاهیم؟ 28 جایگاه سوخت دولتی واگذار شد نقش سوخت ارزان درتلفات جاده‌ای شلوغی صف جایگاه‌های سوخت در ایلام جلوگیری از تردد کامیون‌های با عمر بالای 50 سال از ابتدای سال 97 فردا، مزایده 41 جایگاه سوخت دولتی استقبال از کامیون‌های برقی تسلا کامیون الکتریکی تسلا معرفی شد کامیون‌های خودران؛ انقلاب در صنعت حمل‌و‌نقل تامین سوخت جایگاه‌های استان کرمانشاه بدون وقفه ادامه دارد ماهانه 2 میلیارد سوخت در جایگاه ها تبخیر می شود ملاقات با خودرو هواسوز مخترع ایرانی؛ «قاصدک» خبر می‌کند! فعالیت شبانه روزی جایگاه های سوخت در مسیر بازگشت زائران از چذابه تصمیم جایگاه‌داران سوخت در واکنش به ورود دلالان در موضوع «برندینگ» استقرار 9 جایگاه سیار عرضه سوخت در مسیر زوار این S صدی 2.1 لیتر بنزین می‌سوزاند! راه‌اندازی دو جایگاه تک سکویی دیگر در تهران کلبه درویشی متحرک +عکس بی‌برنامگی دولت از مالیات ستانی پرمصرف‌ها روزانه 8 میلیون لیتر گازوئیل صرفه جویی می‌شود 41 جایگاه سوخت دولتی به مزایده گذاشته می‌شود زمین‌های سه جایگاه سوخت دولتی واگذار می‌شود پیش‌بینی15جایگاه سوخت برای اربعین بررسی تعیین قیمت CNG در هیأت دولت الگوی چینی مالیات برای پرمصرف‌ها تازه ترین لیست قیمت انواع کامیون در بازار کشور 75 شرکت زنجیره‌ای توزیع سوخت مجوز فعالیت گرفتند عوامل کند شدن روند نوسازی ناوگان کامیون‌ها مهار آلودگی هوا با اخذ عوارض بنزین تولید اتوبوس‌های هیدروژنی تویوتا برای بازی‌های المپیک ژاپن (+عکس) چرخ های تانکر حامل سوخت در بزرگراه یاسینی آتش گرفت ممنوعیت شماره‌گذاری خودروهای داخلی با مصرف سوخت بالا لغو شد بسیاری از جایگاه‌های عرضه سوخت در حال ورشکستگی هستند چرایی مصرف سوخت بالای دوگانه‌سوزها اطلاعات 3 هزار و 700 جایگاه سوخت به دیتاسنترهای داخلی منتقل می شود تاثیر سوخت بر عمر کاتالیست‌ خودروهای سواری یک جایگاه سوخت دولتی فردا روی میز مزایده می‌رود حذف جریمه پرمصرف‌ها اخراج مقامات انرژی قزاقستان در پی کمبود بنزین حذف محدودیت شماره گذاری خودروهای پر مصرف توقف‌های طولانی کامیون‌ها در مرز باکو آتش زیر خاکستر افزایش 2 ساعته ممنوعیت تردد برای وسایل نقلیه سنگین در تعطیلات تاسوعا و عاشورا قیمت تمام شده بنزین وارداتی 1600 و تولید داخل 1400 تومان است بوش کامیون برقی می‌سازد! مصرف سوخت خودروهای داخلی نصف می‌شود؟! رشد مصرف سوخت در منطقه خلیج فارس منفی شد درخواست تسهیلات بین‌المللی برای ‌نوسازی 17 هزار کامیون برخی جایگاه‌های سوخت کشور در شرف تعطیلی تردد تریلرها در مناطق یک و 12 در طول شبانه روز ممنوع است دایملر اولین سری از کامیون های الکتریکی را تحویل می‌دهد جزئیات اجرای طرح پیمایش درون‌شهری برخورد اتوبوس با کامیون در محور بجنورد- جنگل گلستان سه کشته داشت جدیدترین وضعیت کیفی سنگین‌وزن‌های خودرویی طرح اولیه کامیونی با پنل های خورشیدی رونمایی شد سیاست‌های تنبیهی برای حذف فرسوده‌ها؟ آزمایش کامیون‌های بدون راننده در جاده‌های انگلیس مظنه قیمت کامیون کشنده چقدر است؟ حذف ترکیبات گوگردی از گازوئیل در دمای محیط تولید خودروهای سنگین کاهش یافت آغاز به کار سامانه جریمه هوشمند کامیون‌ها از شهریورماه کمبود بنزین نداریم تصادف اتوبوس با کامیون در آزادراه تهران - ساوه قدر قطره قطره‌شو بــدون تصادف مینی‌بوس با کامیونت 8 مصدوم برجای گذاشت تخصیص سهمیه سوخت به ناوگان بار درون شهری دارای پروانه فعالیت 9 کشته و 12 مجروح در تصادفات 24 ساعت گذشته پذیرش کامیون ایرانی در مرز ترکمنستان افزایش یابد سهم پائین سی ان جی در سبد سوخت مردم محبوس‌ شدن مرد جوان در اتاقک متلاشی‌شده پژو پارس نوسازی 21 هزار خودرو فرسوده حمل بار افزایش نرخ کرایه کامیون‌‌های جاده‌ای از شهریورماه تصادف خودرو در مشهد یک کشته داشت کشف قاچاق از داخل لاستیک خودرو اختصاص وام 200 میلیون تومانی برای نوسازی وسایل نقلیه باری برخورد اتوبوس مان با کامیون بنز در قزوین علل افزایش مصرف بنزین سه کشته و دو زخمی در حادثه رانندگی محور اقلید به یاسوج ممنوعیت تردد وسایل نقلیه سنگین و نیمه‌سنگین در پایتخت در روز تحلیف تحولی نوین در عرصه تولید سوخت کشور ایجاد خواهیم کرد خرید یک کامیون چقدر آب می خورد؟ استفاده از گاز مایع به عنوان سوخت خودرو ممنوع است ظرفیت سی ان جی کشور به 44 میلیون مترمکعب رسید سرمایه‌گذاری‌‌ بیشتر آلمان در بخش تولید خودروهای برقی تعلیق یک ماهه تا یک ساله کارت هوشمند رانندگان متخلف خراسان جنوبی فروش خودروی سوخت فسیلی در انگلیس ممنوع می‌شود "جایگاه سوخت شماره چهار تهران" در فهرست آثار ملی ثبت شد نوسازی ناوگان جاده‌ای باسرمایه خارجی قیمت پائین سوخت، مشکل اصلی ناوگان حمل و نقل تولید خودروهای تجاری افزایش می‌یابد تا پایان دولت 50 شهر بنزین یورو4 دریافت می‌کنند رنج T تحت شرایط استثنایی به فروش می رسد افزایش 2 درصدی مصرف بنزین در اهواز همزمان با شدت گرما انواع کامیون‌های سه‌محوره در کشورمان را از نظر تیپ حرکتی بشناسیم واژگونی کامیون با بار مارماهی‌ و مسدود شدن بزرگراهی در آمریکا نام کامیون جدید ولوو در کتاب رکوردهای گینس ثبت شد+تصاویر سوخت‌ زیستی؛ راهکاری برای کنترل مصرف سوخت‌های فسیلی در کشور ساخت جایگاه‌های کوچک سوخت در شرق و غرب تهران این کامیون جایی برای راننده ندارد سایه سنگین کسادی بر بازار کامیون‌دارها "جوهر مورچه" جدیدترین سوخت برای خودروها اولتیماتوم قطع سهمیه گازوئیل خودروها از اول مهر بنزین سوپر برای خودرو بهتر است یا معمولی؟ کامیونی با امکانات یک خانه مجلل (+عکس) سوخت کافی در تعطیلات عید فطر فراهم است تمهیدات جدید گمرک برای تسهیل در تردد کامیون ها در مرز دوغارون افزایش توانایی‌ها با افزایش محور‌ها کدام خودرو کمتر بنزین مصرف می‌کند؟ یکصد ونوزدهمین جایگاه سوخت در مازندران افتتاح شد مشکل ساز شدن محدودیت پلیس برای تردد کامیون‌ها انواع کامیونت در بازار با چه قیمتی معامله می شود؟ اضافه‌هایی که اضافه نیستند! رشد8 درصدی مصرف بنزین آخرین وضعیت برندسازی جایگاههای عرضه سوخت مظنه قیمت کامیون در بازار مذاکره برای راه‌اندازی جایگاه‌های کوچک سوخت در تهران مالیات بر سوخت قانونی که به پای تورم تک رقمی سوخت اماو اگرهای نوسازی ناوگان باری رده‌بندی کیفی خودروهای سنگین منتشر شد تکلیف جایگاه‌های تک‌سکویی چه می‌شود؟ قیمت کامیون در بازار قیمت کامیون‌های صفر در بازار +جدول 53 جایگاه سوخت نفت گاز و بنزین در زنجان فعال است سفر در میان تپه‌ها با ماشین کابلی+عکس فعالیت جایگاه های سوخت در مشهد به روال گذشته ادامه دارد نگاهی به وضعیت کیفی خودروهای سنگین آشنایی با موتورهای مختلف خودرو مانیفستی برای آینده تصادف شدید تندر با کامیون در اصفهان ممنوعیت تردد خودروهای سنگین در کردستان در برخی از روزهای پیش از سال نو حبس و جریمه سنگین برای قاچاقچیان سوخت رونمایی از پیشرفته‌ترین تجهیزات جهانی جایگاه‌های سوخت در ایران کُری‌خوانی ولوو با FMX فروش نقدی و اقساطی کامیون‌های ایویکو در ایران آغاز شد پایان سریع بحران مدیریت در واحد کامیون دایملر اعطای وام 80 درصدی جهت نوسازی ناوگان باری استان کرمانشاه امکان رصد کامیون‌‌‌های بدون‌ بارنامه و حامل قاچاق در سیستم «توزین در حرکت» رویای شیـــرین سوخت جایگزین ضایعات مواد غذایی به عنوان سوخت کامیون 39جایگاه سوخت به بخش خصوصی واگذار شد جایگاه‎های تک سکو بنزین در تهران راه اندازی شد تغییر نظام کارمزدی به حق‌العمل‌کاری در جایگاه‌های سوخت نسل جدید پمپ بنزین ها در تهران افتتاح شد محموله 33هزار لیتری سوخت قاچاق در زرندیه توقیف شد داشتن برند از سوی جایگاه‌داران سوخت یعنی عرضه محصول قابل اطمینان و با کیفیت یک راه‌حل ساده انتخاب‌های هوشمندانه با مقررات کنونی مصرف سوخت 1 میلیون شغل از بین می‌رود 50 میلیارد دلار یارانه سوخت می دهیم کامیون‌های ولوو در سایپا دیزل تولید می‌شوند جایگاه‌ها تک‌سکوی سوخت‌گیری در یزد ایجاد می‌شود جزییات سومین مزایده واگذاری جایگاه‌های سوخت سومین مزایده جایگاه های سوخت در سال جاری برگزار می شود گلایه چمران از جولان کامیون‌ها در شب‌های تهران تجــاری‌ها همچنان در سربالایی می‌رانند امکان بازنشستگی رانندگان وسائط نقلیه سنگین با 25 سال سابقه بیمه سنگاپور کامیون های خودران را جایگزین نیروی انسانی می کند رابطه رفتار رانندگی با هزینه سوخت تولید کامیون افزایش یافت قیمت انواع کامیون +جدول احداث جایگاههای سوخت دومنظوره در جاده ها در اولویت قرار دارد استفاده از گاز مایع سیلندری به عنوان سوخت در خودرو ممنوع است آغاز ساخت ایستگاه شارژ فوق سریع در آمریکا آغاز طرح برندینگ از ابتدای بهمن ماه 31 شرکت صاحب برند ساخت جایگاه تایید صلاحیت شدند کامیون های عجیب بنز در آینده (+عکس) روند فعلی توزیع سوخت اجازه عرضه خودروهای روز را نمی دهد مروری بر شرکت Marmon و فعالیت‌آن رولزرویس کامیون‌ها عربستان قیمت سوخت را 30 درصد گران می کند قطع واردات بنزین از ابتدای 96 انتشار اسامی شرکت های مورد تایید راه اندازی جایگاه‌های زنجیره‌ای 25 جایگاه سوخت به فروش رفت پاکتهای مزایده 40 جایگاه سوخت دولتی فردا باز می‌شود غول‌های آهنین بلای سلب آسایش مردم جهرم چگونه اقتصادی برانیم؟ قطع انشعاب 100 جایگاه سوخت غیراستاندارد واگذاری جایگاه‌های سوخت کار اشتباهی است مرد هـزار‌چهره! انتشار اسامی شرکت های مورد تایید راه اندازی جایگاه‌های زنجیره‌ای تا پایان آذر استفاده از سوخت‌های زیستی آلودگی هوای تهران را کاهش می‌دهد فریاد حافظی از فعالیت کامیون‌های دودزا در ساعات بامدادی فروش نقد و اقساطی محصولات بهمن دیزل تردد کامیون های سوخت رسان عراقی به مرز مهران ممنوع می شود خداحافظی با کامیون­‌های فرسوده صرفه‌جویی روزانه 7میلیون لیتر سوخت با اجرای طرح پیمایش‌ دستاوردهایی که اجرای طرح پیمایش سوخت به ارمغان آورد طراحی «نیروگاه‌های میکرو» و «سیستم خودرو متناسب با سوخت LNG» پرداخت «حق برند» در قالب طرح برندینگ جایگاه‌های سوخت اولین کامیون خودران جهان آزمایش شد وانت نیسان‌ها را باید بخریم و بسوزانیم بهترین راه نگهداری راه‌ها وضع عوارض بر سوخت است چرا کارت سوخت جایگاه‌ها باید حفظ شود؟ ارزان‌ترین و گران‌ترین نرخ بنزین مربوط به کدام کشورهاست؟ برندسازی جایگاه‌ها به بهبود نحوه عرضه سوخت کمک می‌کند؟ استفاده از سوخت‌های جایگزین در بخش حمل‌ونقل عملیاتی می‌شود کشف 100 هزار لیتر سوخت در جاسک تعطیلات به جایگاه‌های بنزین تهران رسید 700کامیون ایرانی درصف انتظار برای ورود به کشور کامیون گازسوز با آلایندگی صفر! احتمال عرضه بنزین 1200 تومانی و گازوئیل 500 تومانی ساخت دستگاه کاهنده مصرف سوخت خودرو در نیروی هوایی ارتش رونمایی بنز از کامیون‌ الکتریکی شهری سنگین وزن‌های خودرویی در مسیر رشد تولید این اقامتگاه قابل حمل را ببینید+تصاویر ضوابط جدید پمپ‌بنزین‌ سازی در ایران اعلام شد 70 جایگاه سوخت به بخش خصوصی واقعی واگذار شد مزایده واگذاری 100 جایگاه سوخت برگزار شد مزایده فروش 109 جایگاه پمپ بنزین فردا برگزار می شود نوسازی ناوگان کلید می‌خورد؟ 117 جایگاه سوخت دولتی فردا به مزایده گذاشته می‌شود خصوصی‌سازی 121 جایگاه سوخت در 25 استان خودرو برزیلی با الکل اتیلیک300 کیلومتر را طی می کند چرا بنزین زدن با موتور روشن عقلانی نیست؟ برخورد با 22 هزار و 500 خودروی سنگین در لاین سرعت کامیون جدید ولو که شتاب پورشه 911 دارد را ببینید فروش جایگاه‌های سوخت از نیمه دوم شهریور آغاز عرضه گازوئیل یورو4 از سال 96 نخستین پالایشگاه تولید بنزین از گاز طبیعی در زرندیه ساخته می شود جایگاه عرضه سوخت اختصاصی شهید شهریاری زنجان به بهره برداری رسید کامیون هشت چرخ با قابلیت های ویژه کامیون یوروکارگوی ایویکو وارد مرحله تولید شد شوالیه آهنی ولوو 2400 اسب بخار قدرت دارد آتش سوزی در جایگاه سوخت تویسرکان راننده‌های کامیون مواظب قلب خود باشند برندسازی جایگاه‌های سوخت کلید خورد تولید 2 میلیون تن سوخت در هند با استفاده از روغن خوراکی مصرف شده واژگونی کامیون در اسلام آباد غرب 2 کشته و 4 زخمی بر جای گذاشت "نیکولا1" کامیون نسل آینده (+عکس) اجرای طرح احداث جایگاه های کوچک از هفته آینده در کلانشهرها آغاز می شود تبدیل دی اکسید کربن به سوخت خودرو اولین کامیون تمام برقی دنیا رونمایی شد وضع جایگاه‌های سی ان جی استان تهران مطلوب است کامیون های فرسوده در قزوین نوسازی می شوند چهــره‌های مختلف یک کامیون از نگاهی دیگر کامیونی که در 6 دقیقه جاده می‌سازد حفظ سامانه هوشمند سوخت حرکتی زائد است 400 کامیون ترکیه منتظر ورود به ایران کهنه کار فنلاندی در ایران خودرو خورشیدی «غزال 3» تور دریای خزر تا خلیج فارس را آغاز کرد 85 درصد ظرفیت تولید کامیون‌ بلااستفاده مانده خانه کامیون لوکس RV قیمت انواع کامیون در بازار نبود استانداردها در جایگاه‌های سوخت نیازمند بازبینی‌های جدی است پیش‌بینی مصرف روزانه ٩٥ میلیون لیتر بنزین در تعطیلات عید فطر تاکید دولت بر تک نرخی شدن بنزین در لایحه برنامه ششم توسعه آغاز فروش کامیون‌های آلمانی به ایران در اواخر سال جاری میلادی 7جایگاه عرضه سوخت تا پایان سال جاری در استان مرکزی افتتاح می‌شود کامیونهای دایملر در ایران تولید خواهدشد بزرگترین کامیون دنیا در جاده +عکس قطع سهمیه سوخت 54 هزار خودرو سنگین درصورت عدم اخذ بیمه شخص ثالث خطر تضییع کارمزد جایگاه‌داران با اجرای برندسازی سوخت ساخت جایگاه سوخت رباتیک در فضا مصرف سوخت و قیمت، پارامترهای درست تشخیص خودرو لوکس وارداتی است فروش هر نوع مکمل در جایگاه های سوخت باید ممنوع شود روش قیمت‌گذاری جایگاه‌های سوخت دولتی اصلاح شد غرامت نیم میلیارد دلاری میتسوبیشی به صاحبان خودرو برخورد یک دستگاه کامیون با بلوار اسدآباد هزینه ساخت یک جایگاه سوخت در تهران 12 میلیارد تومان میانگین مصرف بنزین کشور از مرز ٧٢ میلیون لیتر گذشت ورود کامیون به کوچه "چهارسوق چوبی" ممنوع شد 60 هزار کامیون فرسوده را کدام برند نوسازی می‌کند؟ جایگاه سوخت شهر تاکستان به انجمن صنفی جایگاه داران واگذارشد ضرورت تجدیدنظر مجلس در مصوبه کامیون‌های دست دوم مدیرعامل سوزوکی استعفا می‌دهد این کامیون عضلانی قهرمان دنیا می شود تامین سوخت خودروهای آینده با برگ مصنوعی غولی به نام ناوارا «پمپ‌بنزین‌داری» پردرآمد است؟ ابلاغیه ایی در خصوص تست خودروهای گاز سوز اعلام نشده است تشکیل صف طولانی کامیون‌های ایرانی در مرز مهران حادثه رانندگی در محور لردگان به خوزستان یک کشته داشت جزئیات برندسازی جایگاه‌های سوخت اعلام شد کامیونی با 45 میلیون خلافی و 211 تخلف حادثه ساز توقیف شد فراخوان ستاد سوخت برای بازگرداندن طلب متقاضیان خودرو جایگزین آذربایجان کامیون های خارجی را از پرداخت عوارض جاده ای معاف کرد کامیون ها معضل ترافیک شهرکرد کامیون های روباتیکی وارد جاده ها می شوند احتمال دستکاری سوزوکی در تست اقتصاد سوخت تکذیب بنزین 1500 تومانی نرخ دوم بنزین 1500 تومان محاسبه شد تفاوت برخورد با تخلف خودروسازان در ایران و جهان موافقت مجلس با ورود خودروهای سنگین‌ دست دوم ممنوعیت تردد و توقف وسایل نقلیه سنگین در شهر ایلام ثبت‌نام متقاضیان برای اعطای برند جایگاه‌های سوخت از 15 روز آینده اشتباه سهوی جنرال موتورز مصرف بنزین در مازندران 20 درصد کاهش یافت آتش سوزی در پمپ بنزین؛ 3 خودرو سوختند دستاوردهای سی‌ان‌جی و تحقق اقتصاد مقاومتی سهم ٤٧ درصدی گاز در سوخت خودروهای استان آذربایجان غربی تصادف کامیون با خودرو سواری دو کشته برجای گذاشت مزایای برند جایگاه‌های سوخت برای مردم چیست؟ کامیون‌های دودزا در سربالایی نوسازی کامیون با 78 فقره تخلف در قزوین توقیف شد برندسازی جایگاههای سوخت در اولویت است مونتاژ کامیون و اتوبوس‌های بلاروسی در کشور از شهریور امسال سقوط درخت چنار کهنسال بر روی کامیون تصادف غول‌های جاده عامل قطع دست راننده شد تردد کامیون در آزادراه خلیج‌فارس کماکان ممنوع است برخورد اتوبوس، کامیون و سه سواری در آزادراه زنجان-قزوین کشف 8 هزار لیتر سوخت قاچاق در آزاد راه کرج - قزوین کامیون به ساختمان بندر زد بزرگترین کامیون دنیا +عکس ضوابط اعطای برند جایگاههای سوخت ابلاغ شد انقلاب حمل و نقل با کامیون‌ بی‌سرنشین+عکس حذف یارانه بنزین در ثروتمندترین کشور جهان کلید خورد توقیف کامیون با 732 میلیون ریال خلافی نوسازی ناوگان جاده‌ای باز هم در اغما تأیید قطع سوخت رسانی در برخی نقاط پایتخت سامانه هوشمند سوخت در برخی مناطق پایتخت قطع شد نوسازی ناوگان کامیونی کشور معطل اقدام وزارت نفت دونرخی‌شدن بنزین راه‌های سوء‌استفاده و دلالی را باز نگه می‌دارد پتروشیمی بندر امام تنها واحد تولید کننده بنزین یورو 4 مشکل تردد کامیونها به افغانستان در بازارچه ماهیرود خراسان جنوبی رفع شد جایگاه های سوخت تک سکو باعث کاهش آلودگی هوا می شود برنامه حذف سهمیه گازوئیل خودروها سامانه سوخت بنزین فقط هزینه‌بر است البرزی‌ها در ایام نوروز 63 میلیون لیتر بنزین سوزاندند تجمع اعتراض آمیز کامیون‌داران پایانه بار بندرعباس کسی از کارت سوخت خودش استفاده نمی‌کند استفاده از «بایودیزل» در اتوبوسهای بزرگراه امام علی (ع) توسعه یک آلیاژ سبک و کم هزینه برای بهبود مصرف سوخت خودرو اختصاص نیم میلیارد یورو برای کامیونهای دیجیتالی مصرف بنزین درکشور ازمرز 105 میلیون لیتر گذشت مهمانان پسا‌برجام آیا احتمال بازگشت به بنزین دونرخی وجود دارد؟ تردد کامیون و تریلی در جاده‌های استان سمنان ممنوع است مسافران نگران سوخت خودرو نباشند نگاه سنگین به سال 94 افزایش 7 درصدی مصرف بنزین در چهارم فروردین ماه صادرات روزانه 5 میلیون لیتر گازوئیل به افغانستان و عراق در سال 94 شرکت سوئیسی ویتول به جمع تأمین‌کنندگان بنزین ایران پیوست بزرگ ترین کامیون در دنیا برگزاری مزایده فروش 36 جایگاه عرضه سوخت 5 روز مانده به پایان سال ایران تا 6 ماه آینده 12 میلیون لیتر بنزین یورو 4 در روز تولید می‌کند احتمال تعطیلی جایگاه‌های CNG در نوروز تصمیم‌گیری درباره نرخ اضطراری بنزین به سال آینده موکول شد همکاری" نفت پارس" با شرکت "شل" بزودی آغاز می شود جبران آلایندگی سوخت 30 لیتر بنزین به 4 هکتار فضای سبز احتیاج دارد ورود 650 جایگاه جدید به شبکه عرضه سوخت کشور تا پایان 95 زمان حذف کارت سوخت بنزین تعیین نشده است رونق بازار خودرو به لطف بنزین ارزان واژگونی یک کامیون در محور تالش به آستارا جزییات خروج 65 هزار دستگاه کامیون فرسوده کامیون کروک در تهران را ببینید هدف اصلی قرارداد بنز تولید کامیون‌های سنگین و کشنده است متفاوت ترین جایگاه سوخت گیری گاز در حوالی شیراز! نبرد دایملر با رقیبان چینی برای تصاحب بازار کامیون ایران سیاست ایران برای استفاده بیشتر از CNG در خودروها راهکار درستی است کامیون های آلمانی به جاده های ایران باز می گردند فروش ویژه کامیونت و مینی بوس های هیوندای کامیون های اروپایی در راه ایران؟ کاهش 13 سنتی سوخت با مترو نقص فنی خودرو پمپ بنزین کلات سرباز در سیستان و بلوچستان را به آتش کشید چهار جایگاه سوخت در منطقه ساری افتتاح می شود نفس قاچاق سوخت با اجرای طرح پیمایش گرفت؟ رقابت سرعت و سوخت در غول های خودرو 6 جایگاه سوخت دولتی واگذار شد ژاپن صادرات کامیون به ایران را از سر می گیرد جایگاه های تک سوختی نیامده، جمع می شود صدور مجوز جایگاههای تک سوختی متوقف می شود پمپ بنزین کندروی بزرگراه امام علی(ع) آماده بهره‌برداری شد لغو روادید و اجازه ورود کامیون‌های ایران به عراق مصدومیت راننده در حادثه واژگونی کامیون ابداع روش جدید گوگردزدایی از سوخت خودروها توسط محققان دانشگاهی افزایش آلودگی صوتی با تردد بیش از حد کامیون ها کارمزد فروش بنزین گران شد مرگ‌ِ خاموش رانندگان کامیون‌های فرسوده هیاتی از اتحادیه اروپا برای بررسی واردات سوخت به ایران می آید بهینه سازی مصرف سوخت ایران با همکاری ژاپن و کره جنوبی هفتمین همایش و نمایشگاه بین المللی سوخت های جایگزین خودرو سی ان جی صف 24 کیلومتری کامیون ها در مرز بازرگان برخورد کامیون کشنده در مسیر ارتباطی زنجان جان عابر را گرفت جولان غول‌های مرگ‌آور در معابر کشور غول پیکر ترین کامیون جهان را بیینید تردد 125 هزار کامیون بالای 25 سال در ایران فعالیت‌های جدید در ستاد مدیریت سوخت برنامه دولت برای اجباری شدن مصرف سی.ان.جی برندسازی جایگاه‌های سوخت باوجود یک تولیدکننده بی‌معنی است قیمت انواع کامیونت فروش جایگاه های سوخت با شرایط جدید سوخت خودروهای پرمصرف را در هیچ کجای دنیا شاهد نیستیم 94 درصد خودروها در سال 2040 بنزینی خواهند بود واگذاری 50جایگاه سوخت دولتی تا نیمه ماه جاری استفاده از فلزات به‌عنوان سوخت‌ قابل بازیافت آینده 120 جایگاه سوخت جدید در استان آذربایجان‌غربی احداث می‌شود رقابت شرکت‌های کامیون‌ساز برای ورود به بازار ایران با بزرگترین کامیون جهان آشنا شوید جایگاه در مسیر ایلام - مهران آماده تامین سوخت خودروهای زائران است کارت «سهمیا» دیگر موضوعیت ندارد آغاز توزیع سوخت زمستانی در مناطق روستایی استان مازندران رژیم لاغـری بـرای خودرو رانت شرکت‌های‌ باری دولتی کمر بخش خصوصی را شکست سلطان جوهور صاحب گرانترین کامیون طلایی جهان شد شرکت سوئدی در اندیشه ورود به بازار کامیون ایران صرفه جویی ١٣٣ میلیون لیتر در مصرف سوخت استان تهران شکستن رکورد پرش با کامیون 80 میلیون لیتر بنزین یورو 4 در راه مشهد است سرنوشت کامیون‌های فرسوده در دست بند «ق» سایه سنگین رکود در بازار خودروهای تجاری در افق 1404 باید 25 درصد خودروهای تجاری صادر شود احتمال سوخت سهمیه سوخت خودروهای عمومی نبود مهارت مهار باردر خودروهای سنگین سبب حوادث رانندگی می شود افزایش قیمت گازوئیل آبان‌ماه نهایی می‌شود فروش اقساطی انواع خودروهای تجاری آغاز شد تردد کامیون بدون راننده در بزرگراه عجایب 7‌گـانه مجوز ساخت 200 پمپ بنزین برای شل و توتال صادر شد جزییات اجرای عرضه گازوییل به ازای پیمایش بحران سوخت در نپال تولید چند سنگین وزن خودرویی متوقف شد انتقاد حسینی از قطع سوخت ماهیانه مرزنشینان کامیون‌های باری در گاراژها بیکار خوابیده‌اند درآمد ماهانه یک کامیون چقدر است؟ تخلف کامیون‌های ترک در مصرف گازوئیل یارانه‌ای ایران استاندارد جدید مصرف سوخت خودروهای سنگین کامیون‌های حمل پول دوستدار محیط زیست تولید روزانه 12 میلیون لیتر بنزین یورو 4 با راه اندازی پالایشگاه ستاره خلیج فارس ایجاد مشکلات برای رانندگان در اثر توزیع نامطلوب سهمیه سوخت بنزین یورو 4 در مشهد توزیع نمی‌شود جایگاه‌های عرضه سوخت زنجان وضعیت مطلوبی دارند تولید 12 میلیون لیتر بنزین یورو 4 از ستاره خلیج‌فارس مصرف بنزین در استان مرکزی 3درصد افزایش یافت شروط رئیس سابق برای موفقیت ستاد سوخت در وزارت راه سگی به نام «ماک»...! بازنگری استاندارد مصرف سوخت خودروهای سبک تا 2 ماه دیگر نهایی می شود راهکار ستاد سوخت برای کاهش اتلاف بنزین در عوارضی اتوبان‌ها حذف یارانه سوخت در امارات اتفاقی که مردم را بی بنزین گذاشت اختلال نرم افزاری عرضه بنزین را با مشکل مواجه کرد بیش از 80 درصد از جایگاه سوخت فعال شدند تعطیلی جایگاه‌های عرضه سوخت موجب نارضایتی مردم شد قطع بنزین جایگاه‌های سوخت مازندران داستان شیرین خوش‌رکاب‌ها...! ورود کامیون‌های برقی 40 تنی به اروپا کمبود بیش از 1000 جایگاه در کلانشهرهای کشور فقط آزادسازی مطلق، مصرف سوخت را کاهش می‌دهد طرح تخصیص سهمیه سوخت بر اساس پیمایش انقلاب در صنعت حمل و نقل کشور است ارائه مجوز ایجاد جایگاه سوخت به شرط تکمیل مجتمع خدمات رفاهی است توافق با وزارت نفت برای نوسازی 65 هزار دستگاه کامیون مصوبه افزایش کارمزد جایگا‌ه‌داران پشت درهای وزارت اقتصاد خاک می‌خورد تحول در صنعت تولید نفت با کامیونهای غول پیکر بدون راننده 110 میلیارد دلار یارانه سوخت در دنیا تولید نخستین بنزین گیاهی جهان ضرورت نظارت جدی بر قیمت‌ها پس از آزاد شدن نرخ سوخت اختصاص یارانه برای دارندگان خودروهای عمومی در سیستان‌وبلوچستان و جیرفت توزیع 39 میلیون لیتر انواع مواد سوختی در قزوین تخصیص سهمیه سوخت براساس پیمایش از تیر 94 ارتقای سامانه سوخت با اجرای طرح عرضه گازوییل بر اساس بارنامه تخلف برخی رانندگان در تغییر مخزن سوخت فریت لاینر، اولین کامیون با راننده خودکار در جاده‌ها ممنوعیت خروج بدون مجوز کامیون با سن بالای 25 سال از کشور اجرای مرحله اول "پیمایش سوخت" از اول خرداد 94 سهمیه سوخت مرزنشینان تا هفته آینده به حالت اجرایی در می آید 228 میلیون لیتر نفت‌گاز در البرز دود شد تولید سوخت از آب و دی اکسید کربن تولید سوخت دیزل از آب و هوا رشد تولید کامیون در سال 93 ثبت پیمایش ناوگان عمومی برای توزیع سهمیه جدید گازوئیل از فردا اعمال سهمیه جدید گازوئیل ناوگان عمومی از ابتدای اردیبهشت سالجاری طرح تخصیص سوخت بر مبنای پیمایش ناوگان سنگین در مازندران اجرا می‌شود جایگاه‌های سوخت به حالت آماده‌ باش درآمدند چند نکته در انتخاب خودرو برای صرفه جویی در سوخت
Back to top