مهر 99

قیمت قطعی خودرو رانا پلاس مشخص شد

عصر خودرو- دعوتنامه مشتریانی که قبلا خودرو رانا پلاس با موعد تحویل مهر 99 ثبت نام کرده بودند، صادرگردید.

Saturday 26 September 2020 - 18:55:00

قیمت قطعی خودرو رانا پلاس مشخص شد

به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایران جیب، ایران خودرو قیمت این محصول را برای مشتریانی که قبلا این خودرو را ثبت نام کرده بودند، 144 میلیون و 800 هزار تومان مشخص کرد.

رانا پلاس نمونه ارتقا یافته رانا معمولی می باشد که در سال 1398 توسط ایران خودرو معرفی و برای اولین بار در بهار 99 پیش فروش شد.

از تفاوت های ظاهری این نمونه با رانا ی معمولی می توان به تغییر گرافیک چراغ ها، هم رنگ شده زه ها و دستگیره های درب و آیینه های طرح 207i اشاره کرد. مجموعه داشبورد جدید، شکل جدید کنسول میانی بین دو صندلی، تغییر در مجموعه کلیدهای شیشه بالابر درها و آینه برقی، طرح جدید پنل داشبورد، رودری های جدید، دسته دنده و صفحه کیلومتر جدید از اصلی ترین بخش های جدید در رانا پلاس هستند.

برچسب ها

رانا پلاس
مطالب مرتبط بیشتر
آغاز فروش فوق‌العاده راناپلاس با سقف شیشه‌ای از امروز طرح فروش فوق العاده رانا پلاس با سقف شیشه ای از فردا عرضه پنج محصول در طرح پیش فروش یک ساله ایران خودرو بهبود 10 نمره ای شاخص رضایت مشتریان راناپلاس سدان با کیفیت و به‌روز بازار ایران رانا پلاس با سقف پانوراما و گیربکس شش سرعته در آستانه ورود به بازار رانا پلاس، کیفیت ناب تندر مشخصات رسمی رانا پلاس پانوراما 6 دنده اعلام شد+ تصاویر سدان خوشتیپ ایران‌خودرو اوج می گیرد محصولات پر ستاره ایران‌خودرو در راه بازار گیربکس شش سرعته ایرانی برای صرفه جویی در مصرف سوخت و ارز قیمت راناپلاس چقدر است؟ جزئیاتی از 2 خودروی "رانا پلاس" و "سورن پلاس" که در طرح فروش جدید ایران خودرو عرضه شد رانا پلاس با دست پر و لباس جدید به خیابان ها می آید قیمت‌ دناپلاس توربو اتوماتیک و راناپلاس مشخص شد رانا پلاس مهرماه امسال به بازار می‌آید تولید و عرضه 13 هزار خودرو رانا پلاس تا پایان امسال تصاویر جدید رانا پلاس منتشر شد+مهم ترین تغییرات پیش فروش خودرو جدید «رانا پلاس» برای نخستین بار زمان احتمالی پیش‌فروش خودروهای شاهین و راناپلاس رانا پلاس چه تغییری نسبت به نسخه قبلی دارد؟ دو محصول بهبودیافته ایران خودرو معرفی شد خودرو رانا پلاس وارد بازار خواهد شد خودرویی که به زودی به بازار ایران می‌آید + تصاویر
Back to top