رئیس بائیک در آستانه بازنشستگی

عصر خودرو- رئیس شرکت خودروسازی بائیک که متعلق به دولت چین است و پروژه‌های مشترک همکاری را با شرکت‌های دایملر و هیوندای دارد قرار است بازنشسته شود.

Tuesday 04 August 2020 - 09:14:00

رئیس بائیک در آستانه بازنشستگی

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از دنیای  اقتصاد، این خبر را دو منبع آگاه از این شرکت که خواسته‌اند نامشان فاش نشود به خبرگزاری رویترز گفته‌اند. شو هی 62 ساله، رئیس بائیک از سال 2007 سکان‌دار این شرکت خودروسازی در چین بوده است.

او در این دوره، واحد ساخت خودروهای برقی بائیک را بنیان نهاد و به شرکت‌های دایملر و هیوندای کمک کرد تولید خود را در چین، بزرگترین بازار خودرویی جهان گسترش دهند. این منابع می‌گویند که بازنشستگی شو در طول هفته جاری اعلام خواهد شد.

شرکت بائیک از پاسخ به پرسش رویترز در‌این‌باره خودداری کرد. شو در سال گذشته توافقی را با شرکت دایملر به امضا رساند تا بتواند پنج درصد دیگر از سهام این خودروساز آلمانی را خریداری کند و شراکت این دو خودروساز را تحکیم ببخشد.

برچسب ها

بایک موتور
مطالب مرتبط بیشتر
فناورانه اقتصادی "بایک" در میدان رقابت برندهای خودرویی چین +عکس سنووا U7؛ سدان چینی نیمه لوکس اما اقتصادی از بایک +عکس بی جی30؛ کراس اوور چینی "بایک" و مجموعه ای از محبوب ترین آپشن های روز+عکس آرک فاکس لایت؛ خودروی متفاوت چینی با مجموعه ای از امکانات سرگرمی و ایمنی +عکس رونمایی از هیوندای توسان چینی! سعید معروف راهی تیم «بایک موتور» در لیگ چین شد بررسی فنی بایک سنوا + مشخصات بررسی فنی بایک سابرینا هاچ بک بررسی خودرو بایک سابرینا هاچ بک خودروسازی یزد به جمع حاضران در نمایشگاه خودرو تهران پیوست «بایک» تا سال 2025 تولید خودروی بنزینی را متوقف می‌کند خودروسازان چینی:ایران می تواند بزرگترین شریک خودرویی ما باشد گزارش تصویری از حضور بایک در نمایشگاه خودرو تهران "بایک " در آفریقای جنوبی خودرو می‌سازد سرمایه گذاری چین در صنعت خودرو آفریقای جنوبی "بایک موتور" خودرو با پلت‌فرم مرسدس می‌سازد شروع فروش بایک موتورز چین در مکزیک گشت و گذار تصویری در اولین روز از نمایشگاه خودرو پکن بایک موتور به دنبال تولید خودرو در ایران است خودرو ساز چینی در پی خرید شرکت ایتالیایی
Back to top