پیشنهاد «عصرخودرو» در شرایط فروش جدید ایران خودرو اجرایی شد

عصر خودرو- شرکت ایران خودرو در نخستین مرحله پیش فروش محصولات در سال 99 محدودیت زمانی بیشتری را برای افرادی که در گذشته خودرو ثبت نام کرده اند را اعمال و این زمان از 18 ماه به 36 ماه افزایش پیدا کرده است.

Sunday 26 April 2020 - 20:33:00

پیشنهاد «عصرخودرو» در شرایط فروش جدید ایران خودرو اجرایی شد

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»،  بهمن سال گذشته در مطلبی با عنوان «فاصله ١٨ ماهه خرید خودرو با یک کد ملی را افزایش دهید» پیشنهاد افزایش این مدت زمان را مطرح کرده بود. در بخشی از این مطلب عصر خودرو که 3ماه قبل منتشر شده آمده است: «اگر کسی ١٨ ماه قبل موفق به خرید خودرو شده چه دلیلی دارد دوباره وارد لیست میلیونی متقاضیان خودرو شود؟ مسئولانی که ممنوعیت زمانی ١٨ ماهه را مصوب کرده اند به راحتی می توانند این زمان را تا سه برابر و یا بیشتر افزایش دهند تا خریداران واقعی بیشتری در صف تقاضای نامحدود خودرو قرار بگیرند.به نظر می رسد با این تصمیم نارضایتی روزافزون مردمی که ماههاست موفق به ثبت نام خودرو نشده اند کاهش محسوسی پیدا کند.
به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، همچنین به دلیل حساسیت بالای این موضوع بار دیگر هفته گذشته در مطلبی با عنوان " انقلاب تولید در اردیبهشت ایران خودرو "، به اصلاح شرایط فروش و ایجاد موانع جدید برای دلالان خودرو اشاره کرده بود. در متن این مطلب آمده بود : "در شرایط فروش جدید ایران خودرو با توجه به افزایش آمار تولید قطعا نیاز به اصلاح در فرایند فروش و ایجاد موانع جدید از جمله افزایش زمانی ١٨ ماهه بین دو خرید یک شخص نیاز هست تا مصرف کنندگان واقعی شانس بیشتری برای ثبت نام داشته باشند."
حال در نخستین بخشنامه فروش ایران خودرو در سال 1399 به این موضوع اینگونه اشاره شده است :
مشتریانی که 36 ماه گذشته در شرکت های ایران خودرو و سایپا اقدام به ثبت نام نموده اند و یا دراین مدت خودرو تحویل گرفته اند مجاز به ثبت نام دراین بخشنامه نمی باشند.

برچسب ها

پایگاه خبری «عصرخودرو»وب سایت عصر خودرو
Back to top