کرونا نمایشگاه خودروی پکن 2020 را هم به تاخیر انداخت

عصر خودرو- برگزار کنندگان نمایشگاه خودروی پکن 2020 امروز با انتشار بیانیه‌ای اعلام کردند که این رویداد تحت‌تاثیر شیوع گسترده ویروس کرونا به تعویق خواهد افتاد.

Monday 17 February 2020 - 12:49:00

کرونا نمایشگاه خودروی پکن 2020 را هم به تاخیر انداخت

 به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو»  به نقل از  ایسنا، شیوع ویروس خطرناک و کشنده کرونا در چین که تاکنون جان بالغ بر یک هزار و 700 نفر را گرفته و بالغ بر 60 هزار نفر را در کشورهای مختلف جهان درگیر و مبتلا کرده است، موجب شده که بسیاری از رویدادهای بزرگ در جهان به منظور مقابله با انتشار و شیوع بیشتر این ویروس لغو شده و یا به تاخیر بیفتد. 

حالا برگزارکنندگان نمایشگاه خودروی پکن 2020 که قرار بود اواخر آوریل سال جاری میلادی برگزار شود، روز دوشنبه با انتشار بیانیه ای از به تعویق افتادن این رویداد بزرگ خبر داده است. 

پیشتر نیز کنگره جهانی موبایل 2020 که قرار بود در شهر بارسلون اسپانیا برگزار شود و میزبان تعداد کثیری از غول های تکنولوژی و تولیدکنندگان گوشی هوشمند بود، نیز تحت تاثیر شیوع این ویروس لغو شد. 

 

برچسب ها

نمایشگاه خودرو پکن
مطالب مرتبط بیشتر
پیش‌نمایش شاسی‌بلند جذاب MG آینده پاک خودرو های چینی شروع برند لوکس چانگان بزرگِ یک خانواده یک نیسان الکتریکی برای چینی ها یک برداشت جذاب از لندکروزر آرتئون با شناسنامه چینی! گزارش تصویری از غرفه چری در نمایشگاه خودرو پکن دوقلو های بنزینی-برقی کرولا در چین نسل جدید سدان پلاگین-هیبرید بی‌وای‌دی پیش‌نمایش کراس‌اوور برقی بیوک رعد و برق چینی! فقط 2.3 لیتر در 100 کیلومتر! یک فرانسوی قد کشیده برای چینی ها بزرگترین شاسی‌بلند جیپ یک کراس‌اوور هفت‌سرنشین با شتاب 4.5 ثانیه! دورخیز فولکس‌واگن برای تسخیر چین آینده جذاب دانگ‌فنگ سدان شاسی‌بلند مرسدس-مایباخ! سدان اسپرت چری، با فناوری آینده آغاز بکار بزرگترین نمایشگاه خودرویی قاره آسیا در روزهای آینده معرفی و مشخصات کامل خودروی هاوال H9 هوندا با 2 خودرو جدید به چین می‌رود لکسوس 2019 ES ، نگرش شما به لوکس‌های آلمانی را تغییر می‌دهد 10 خودروی جدید که در نمایشگاه پکن معرفی شدند+تصاویر 10 کانسپت خیره کننده که در نمایشگاه پکن معرفی شدند+تصاویر لامبورگینی با تمام قوا آمد ماربازی مازراتی در سرزمین اژدها + عکس تلفیق تخیل و واقعیت در شورولت کروز 2016+تصاویر فورد F-150 سوپرکرو در نمایشگاه خودرو پکن به نمایش درآمد گزارش تصویری از دومین روز برپایی نمایشگاه خودرو پکن نوظهور دیگر از چری کولئوس جدید رنو از نمای جلو دقیقا شبیه تالیسمان است+ تصاویر ستارگان نمایشگاه بین المللی خودروی پکن شناخته شدند یک ژست امروزی برای شاسی‌بلند سالخورده چری تولد دوباره پرچم‌دار سیتروئن؛ سدان فول‌سایز نیمه‌لوکس C6 TT های زیر 4 ثانیه آئودی! یک جگوار لوکس، باب میل ثروتمندان چینی سهم‌خواهی سیتروئن از بازار خودرو های الکتریکی چین نسل جدید پژو 308 سدان خاص ترین برند لاکچری در نمایشگاه خودرو پکن خودرو محبوب شاهزاده‌های عرب در نمایشگاه هدف‌گذاری خودروسازان برای فروش در چین گشت و گذار تصویری در اولین روز از نمایشگاه خودرو پکن رنو از شاسی بلند جدیدش رونمایی کرد مزدا CX-4 در پکن رونمایی شد لکسوس با IS جدید در پکن حاضر شد همکار سایپا در پکن چه خودروهایی را رو کرد؟ درخشش هاوال در نمایشگاه خودرو پکن JAC در نمایشگاه خودرو پکن درخشید گزینه های شاسی بلند احتمالی لیفان برای بازار ایران را ببینید رونمایی از جدیدترین محصول چری تیگو 7 در نمایشگاه خودرو پکن نسخه بزرگ شده تیوولی به پکن آمد حضور پرقدرت آئودی در نمایشگاه پکن + عکس دعوای برندها به سبک بنز در نمایشگاه + عکس استقبال بی نظیر شرکتها و بازدید کننده ها از نمایشگاه خودرو چین + عکس سلام پکن؛ خداحافظ ووهو رنو اولین تصویر رسمی از شاسی بلند جدیدش را منتشر کرد ملاقات با چری آریزو 5 شمارش معکوس برای رونمایی از رنو کولیوس 2017 بدون دخالت دست سلام ووهو لکسوس سدان IS جدید را به پکن می برد نمایشگاه خودرویی پکن میزبان کدام خودروها است؟ تصاویری از SUV کانسپت فولکس منتشر شد برادر بزرگتر JAC S5 در راه است شاسی‌بلند کوپه چری با فناوری تصویرسازی 3بعدی با لیزر!
Back to top