معرفی مدل جدید کیا کادنزا در نمایشگاه شیکاگو

عصر خودرو- شرکت کیا با بازسازی و ارتقا مدل جوان خود قصد دارد تا باری دیگر بازار فروش این خودرو را قدرتمند کند.

Saturday 08 February 2020 - 14:39:00

معرفی مدل جدید کیا کادنزا در نمایشگاه شیکاگومعرفی مدل جدید کیا کادنزا در نمایشگاه شیکاگومعرفی مدل جدید کیا کادنزا در نمایشگاه شیکاگومعرفی مدل جدید کیا کادنزا در نمایشگاه شیکاگومعرفی مدل جدید کیا کادنزا در نمایشگاه شیکاگومعرفی مدل جدید کیا کادنزا در نمایشگاه شیکاگو

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران ، خودروی کیا کادنزا سال سختی را در 2019 تجربه کرد. این خودرو توانست در سال گذشته تنها 1630 فروند به فروش برساند که نسبت به سال 2018 افت بسیار شدیدی را داشت. گفتنی است در سال 2018 کیا کادنزا 4507 عدد فروش داشت. حالا کیا امیدوار است تا با ارتقا و ساخت مدلی تازه از کادنزا میزان درخواست از سوی خریداران خود را نیز افزایش دهد. خودروی کیا کادنزا در واقع همزمان با معرفی محلی مدل K7 در کره جنوبی، ماه ژوئن سال پیش، معرفی شد، اما این تازه اولین بار است که کادنزا در آمریکا به نمایش گذاشته می‌شود.
تغییرات این خودرو

پس از چهار سال گذشت از عمر این مدل، خودروی جدید با یک طراحی تازه در جلوی کاپوت و تهویه هوا به میدان وارد می‌شود. با این که چراغ‌های جلو نیز از تغییراتی برخوردارند، اما این چراغ‌های عقب خودرو هستند که بیشترین توجه را به خود جلب می‌کنند. سپر خودرو نیز از تغییرات کوچکی برخوردار بوده است. همچنین چرخ‌ها در دو مدل 18 اینچی و 19 اینچی با آلیاژ جدید در دسترس خواهند بود. گفتنی است خریداران برای بهره بردن از چرخ‌های 19 اینچی می‌بایست مبلغی اضافه پرداخت کنند.

داخل خودرو از تغییرات بیشتری برخوردار است. مدل جدید کادنزا با یک صفحه نمایش 4.2 اینچی برای راننده به استقبال خریدار خود می‌آید. این در حالی است که یک صفحه نمایش لمسی به اندازه 12.3 اینچ نیز در خودرو وجود دارد. برای مدل‌های محدود و گران‌تر این خودرو، کادنزا به یک سیستم نورپردازی کابین با چراغ‌های چند رنگ LED مجهز می‌شود که فضای دنجی را در شب مهیا می‌کند. کیا در ادامه چند پورت USB به خودروی خود اضافه کرده تا مسافرین بتوانند همواره تلفن‌های هوشمند خود را شارژ کنند. گفتنی است که این خودرو همچنین به یک سیستم شارژ بی‌سیم مجهز شده که به خریداران این امکان را می‌دهد بدون استفاده از سیم، دستگاه‌های هوشمند خود را شارژ کنند. شرکت کیا موتور مدل مادنزا را تغییر خاصی نداده است، در نتیجه خودرو همچنان با یک موتور 3.3 لیتری V6 با قدرت 290 اسب بخار خریداران را همراهی می‌کند.

برچسب ها

کیا کادنزا
Back to top