کمبود منابع مالی اولین کارخانه خودروسازی یزد

عصر خودرو- اولین کارخانه تولید خودرو در استان یزد که سالانه ظرفیت تولید 4500 دستگاه خودرو را دارد، با مشکل کمبود منابع مالی مواجه است.

Wednesday 22 January 2020 - 16:57:00

کمبود منابع مالی اولین کارخانه خودروسازی یزد

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ،  «محمد حسین کریمی» مدیر عامل شرکت شاهین ماشین مهریز ضمن اذعان به این موضوع، ظرفیت تولید سالانه این واحد را 4500 دستگاه خواند و گفت: در حال حاضر خودروی وانت با ظرفیت یک تن بار تولید و به بازار فروش خود که عمدتا تهران و یزد است، عرضه می‌کنیم.

وی از برنامه‌ریزی شرکت برای راه‌اندازی خط تولید خودورهای ون 9 و 11 نفره و همچنین آمبولانس در این واحد صنعتی خبر داد و گفت: خوشبختانه تولیدات کنونی این واحد خودروسازی علاوه بر اشتغالزایی برای 25 نفر در درون کارخانه، با توجه مزیت‌های خودرو و فضای بار وسیع آن موجب اشتغالزایی برای تعداد زیادی از هموطنان نیز شده و امیدواریم با رفع مشکل منابع مالی شرکت گام‌های موثرتری در جهت اشتغال و رونق اقتصادی کشور برداریم.

«محمدعلی طالبی» استاندار یزد به همراه فرماندار مهریز و جمعی از مسئولان استان هفته گذشته از بخش‌های مختلف این واحد صنعتی بازدید و ضمن بررسی مسائل و مشکلات آن، دستورات لازم را صادر کرد.

برچسب ها

ماشین سازی مهریز
مطالب مرتبط بیشتر
Back to top