چینی‌ها به‌دنبال آستون مارتین

عصر خودرو- براساس اعلام منابع آگاه به روزنامه فایننشال تریبون، شرکت اتومبیل‌سازی جیلی چین در حال مذاکره با شرکت آستون‌مارتین و مدیریت و سرمایه‌گذاران آن است تا بتوانند بخشی از سهام این برند لوکس خودروساز را خریداری کند.

Monday 13 January 2020 - 10:45:00

چینی‌ها به‌دنبال آستون مارتین

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از دنیای اقتصاد ، این خبر حدود یک ماه پس از آن اعلام شد که مقامات آستون مارتین اعلام کردند در مراحل ابتدایی مذاکرات با سرمایه‌گذاران احتمالی هستند تا بتوانند سرمایه‌های جدیدی را برای توسعه کسب‌و‌کار خود فراهم کنند. در ابتدای سال 2020 میلادی، آستون مارتین از کاهش 50 درصدی سودآوری خود بنابر دلیل کاهش تقاضا در اتحادیه اروپا خبر داد. با این حال یک سخنگوی آستون مارتین از واکنش و اظهارنظر درباره این خبر خودداری کرد. جیلی نیز هنوز این خبر را تایید نکرده است. این منبع آگاه همچنین افزود: شرکت دایملر آلمان نیز که دارای پنج درصد از سهام آستون مارتین است از تلاش‌های این خودروساز بریتانیایی برای اطمینان از سرمایه‌های مورد نیازش در آینده حمایت کرده است.

برچسب ها

آستون مارتین
مطالب مرتبط بیشتر
همکاری یک جوان ایرانی با آستون مارتین آستون مارتین DBS سوپرلگرا وُلانته فرزند با سابقه انگلیسی آستون مارتین DBS نسخه 59 یادآور خاطرات شیرین آستون مارتین DBS نسخه 59 را بیشتر بشناسیم رونمایی آستون مارتین از خودروی مسابقه‌ای هیبریدی جرمی کلارکسون بهترین خودروهای سال 2018 را انتخاب کرد آستون مارتین ابرخودروی 2.5 میلیون پوندی می سازد بیست و پنجمین خودروی «جیمز باند» با مسلسل و بمب تولید شد خودروی لوکس استون مارتین با الهام از فیلمهای جیمزباند آستون مارتین زیردریایی لوکس طراحی کرد زیردریایی به سبک خودرو‌های گران قیمت برای ماجراجویی در اعماق آب خودروهای الکتریکی با سرعت 100 کیلومتر در 1.9 ثانیه خودروهایی که نمایشگاه خودرو لس آنجلس می آیند (+عکس) جدیدترین آپدیت خودروی جیمز باند +تصاویر هیولای استون‌مارتین رونمایی شد +عکس آستون مارتین زیردریایی می سازد هیولای 12 سیلندر انگلیسی در تهران+تصاویر بازیگری که مادام العمر خودروی لوکس رایگان می‌گیرد خودروهایی که فقط تعداد محدودی از آن ساخته شد زمانی که خودروسازان وسایل عجیب می سازندد بررسی 10خودرو‌ لوکس جهان حواله فروشان آستون مارتین والکری مجازات می‌شوند!+مشخصات و تصاویر خودرو تولد یک غول جدید انگلیسی! +تصاویر استون مارتین رقیب فراری 488 را در آستین دارد 10 خودروی گران جهان کدامند؟ (+عکس) خودروهای راجر مور در نقش جیمزباند +عکس 10 قصر متحرک +تصاویر ساخت مجدد آستون مارتین 60 سال پیش خودروهای منتخب سال از نگاه تاپ‌گیر (+عکس) قوی‌ترین روباز آستون‌مارتین آستون مارتین تنها 99 دستگاه VANQUISH ZAGATO VOLANTE تولید خواهد کرد محصول جدید خودرو آستون مارتین آستون مارتین DB11 مدل 2017 +تصاویر زیباترین خودرو 2016 را ببینید خودرو آستون مارتین DB11 +عکس خودروی برقی آستون مارتین در راه بازار برخورد خودرو 1.5 میلیون دلاری با تیر برق آخرین محصول شرکت خودرو سازی استون مارتین سهم چینی‌ها از سوپرسدان خاص استون‌مارتین قایق مدرن «آستون مارتین» رونمایی شد آستون مارتین Rapide جایگزین می شود
Back to top