حمله مرگبار گون به سامورایی‌ها

عصر خودرو- کارلوس گون، مدیرعامل برکنار شده نیسان درنهایت به انتظارها خاتمه داد و پس از فرارش از چنگ دادستانی ژاپن به لبنان، نشست خبری را برای بیان نظراتش برگزار کرد.

Saturday 11 January 2020 - 09:26:00

حمله مرگبار گون به سامورایی‌ها

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از دنیای اقتصاد، او که اکنون سرشناس‌ترین فراری در سطح جهان است، در این نشست اعتبار دستگاه دادستانی ژاپن در بررسی تحقیقات پیرامون اتهام فساد مالی خود را به چالش کشید. وی تصریح کرد که معتقد است اگر در ژاپن می‌ماند، دادرسی عادلانه‌ای برای وی انجام نمی‌شد. او گفت که برای دفاع از نام و اعتبارش به لبنان گریخته است. گون اظهار کرد:« در ژاپن رفتار بی‌رحمانه و خشنی با من انجام شد و دادستان‌های توکیو من را تهدید کردند که اگر اتهامات وارد شده را نپذیرم، علیه خانواده‌ام اقدام می‌کنند.» او ادامه داد: « دادستان‌های ژاپنی با بی رحمی من را از خانواده و دوستانم و همکارانم در نیسان، رنو و میتسوبیشی جدا کردند.» گون از نوامبر 2018 به‌ اتهام فساد مالی بازداشت و به سرعت از ریاست اتحاد رنو و نیسان برکنار شد.
 

برچسب ها

کارلوس گون
مطالب مرتبط بیشتر
افشای تخلفات جدید از گون دادخواست گون علیه نیسان آغاز تحقیقات پلیس فرانسه درباره گون درخواست کمک همسر گون از ترامپ کارلوس گون با حکم دادگاه توکیو از زندان آزاد می‌شود طرح اتهام جدید علیه گون همسرم بی گناه است رای سهامداران نیسان به اخراج گون ژاپنی‌ها به دنبال بازجویی از همسر مدیر عامل سابق نیسان-رنو بازگشت گون به رنو منتفی شد دادگاه ژاپن با ضمانت 8.9 میلیون دلاری برای آزادی مدیر عامل سابق رنو موافقت کرد گون مدیران نیسان را به توطئه متهم کرد مدیرعامل رنو استعفا داد پیشنهاد آزادی به قید پابند الکترونیکی رد شد مدیرعامل سابق نیسان با پابند الکترونیکی زندان آزاد می‌شود؟ دادگاه ژاپن بازداشت مدیرعامل سابق خودروسازی رنو ـ نیسان را باز هم تمدید کرد دادگاه ژاپن بازداشت مدیرعامل رنو را 10 روز دیگر تمدید کرد ژاپن برای سومین بار دستور بازداشت «کارلوس گون» را صادر کرد دیدار روسای نیسان و رنو در بحران رییس پیشین شرکت نیسان دوباره بازداشت شد رییس برکنار شده نیسان اتهاماتش را رد کرد رییس نیسان برکنار شد جلسه فوق‌العاده برای سرنوشت مرد شماره یک نیسان رنو نیسان در آستانه فروپاشی! روی آوردن رنو به بازارهای آسیایی مدیرعامل رنو-نیسان تسلا مدل 3 را به رقابت طلبید
Back to top