رونمایی از نخستین خودرو شرکت مطرح ژاپنی در عرصه تجهیزات الکترونیک؛

شوک بزرگ سونی به جهان خودرو

عصر خودرو- شرکت سونی معمولا با تجهیزات بازی های ویدیویی، تلوزیون و یا حضور در صنعت موسیقی شناخته می شود.

Tuesday 07 January 2020 - 16:01:00

شوک بزرگ سونی به جهان خودروشوک بزرگ سونی به جهان خودروشوک بزرگ سونی به جهان خودروشوک بزرگ سونی به جهان خودروشوک بزرگ سونی به جهان خودروشوک بزرگ سونی به جهان خودروشوک بزرگ سونی به جهان خودروشوک بزرگ سونی به جهان خودرو

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، نمایشگاه 2020 نوآوری ( CES) هر سال میزبان تازه ترین تکنولوژی و ساخته های شرکت های فعال در زمینه نوآوری های این حوزه است. سونی در نمایگشاه امسال CES که از صبح امروز آغاز شده به جای رونمایی از کنسول جدید پلی استیشن با رونمایی از یک خودرو الکتریکی هوشمند با نام Vision-S، بازدیدکنندگان نمایشگاه و جهان خودرو را شوکه کرد. این خودرو با لوگو اختصاصی Vision-S مملو از تکنولوژی های نوین به سبک سونی است. سونی اطلاعات زیادی از این خودرو منتشر نکرده است اما بر اساس جزئیات محدودی که منتشر شده است این خودرو سدانی است که در همکاری سونی با برند های مطرح تکنولوژی مانند Nvidia، کنتیننتال، بوش، ZF و Aualcomm شکل گرفته و توسعه پلت فرم آن بر عهده شرکت اتریشی Magna Steyr بوده است که طراجی و مهندسی محصولاتی نظیر ب ام و Z4، مرسدس بنز Gکلاس و ... را در کارنامه دارد.
حداکثر توان موتورهای الکتریکی این خودرو هوشمند سونی به 268 اسب بخار می رسد و شتاب صفر تا صد آن 4.8 ثانیه اعلام شده است. بر اساس اعلام سونی حداکثر سرعت این خودرو به 240 کیلومتر بر ساعت می رسد. در اطراف خودرو 33 سنسور وظیفه کنترل اشیاء ثابت و متحرک را بر عهده دارند و در نمای داخلی یک مانیتور عریض مانند هوندا E وظیفه کنترل کلیه امکانات خودرو رابر عهده دارد. همانطور که از سونی انتظار می رفت، سیستم صوتی 360 درجه ویژه ای در این خودرو نصب شده است که حتی در داخل صندلی ها نیز جانمایی شده است. سونی هنوز برنامه ای را برای تولید این مدل مفهومی جدید اعلام نکرده است اما حداقل می توان اطمینان داشت که این خودرو را در بازی Gran Turismo Sport خواهیم دید.

برچسب ها

سونی
Back to top