برسی فنی خودرو ورود شلبی F-150 سوپر اسنیک اسپورت + مشخصات

عصر خودرو - شلبی در نمایشگاه SEMA امسال کانسپت F-150 سوپر اسنیک اسپورت کانسپت را معرفی کرد و حالا هم تائید شده که این پیکاپ پرفورمنس به تعداد محدودی تولید می‌شود.

Monday 09 December 2019 - 11:05:00

برسی فنی خودرو ورود شلبی F-150 سوپر اسنیک اسپورت + مشخصاتبرسی فنی خودرو ورود شلبی F-150 سوپر اسنیک اسپورت + مشخصاتبرسی فنی خودرو ورود شلبی F-150 سوپر اسنیک اسپورت + مشخصاتبرسی فنی خودرو ورود شلبی F-150 سوپر اسنیک اسپورت + مشخصاتبرسی فنی خودرو ورود شلبی F-150 سوپر اسنیک اسپورت + مشخصاتبرسی فنی خودرو ورود شلبی F-150 سوپر اسنیک اسپورت + مشخصات

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران ، شلبی در نمایشگاه SEMA امسال کانسپت F-150 سوپر اسنیک اسپورت کانسپت را معرفی کرد و حالا هم تائید شده که این پیکاپ پرفورمنس به تعداد محدودی تولید خواهد شد.

نسخه تولیدی این پیکاپ که قرار است در حراجی برت جکسون در ماه آینده معرفی شود بر پایه نسخه تک کابین فورد F-150 مجهز به سیستم چهار چرخ محرک شکل گرفته است.

از نظر طراحی و استایل باید گفت این خودرو کاملاً گیراتر شده، زیرا از سپر جلوی جدید، کاپوتی متمایز و اسپلیتری گیرا برخوردار است. پیکاپ محبوب فورد همچنین عناصر تیره‌رنگ روی جلوپنجره، نوار‌های بدنه و رینگ‌های 22 اینچی را نشان می‌دهد. پشت این رینگ‌های بزرگ سیستم ترمز پرفورمنس با کالیپر‌های قرمز خودنمایی می‌کند. نهایتاً هم باید به پوشش آئرودینامیک محفظه بار اشاره کرد که البته این بخش دارای پوشش کف مخصوص هم می‌باشد.

شلبی F-150 سوپر اسنیک در کابین هم تغییراتی را تجربه کرده و رانندگان شاهد صندلی‌های چرمی اسپورت، تریم فیبر کربن و پدال‌های متفاوت خواهند بود. از دیگر ویژگی‌های متمایز این بخش می‌توان پشت آمپر‌های جدید، کف‌پوش‌های ویژه و پلاک شماره‌دار را نام برد.

نیروبخش این پیکاپ قلدر پیشرانه‌ی 8 سیلندر 5 لیتری با قدرت 395 اسب بخار است. البته می‌توان با پرداخت 7300 دلار پیشرانه‌ی سوپرشارژردار با قدرت 770 اسب بخار را سفارش داد. شلبی می‌گوید مدل مجهز به پیشرانه سوپرشارژردار در تست‌ها شتاب صفر تا 96 کیلومتر در ساعت 3.45 ثانیه‌ای را ثبت کرده است.

از دیگر تغییرات فنی این خودرو می‌توان به سیستم تعلیق بازنگری شده و سیستم اگزوز بورلا اشاره داشت.

قیمت نسخه‌ی تنفس طبیعی سوپر اسنیک از 86085 دلار آغاز می‌شود درحالی‌که برای خرید مدل سوپرشارژردار باید 93385 دلار پرداخت کرد. تنها 250 دستگاه از مدل سال 2020 این پیکاپ در آمریکا ساخته خواهد شد، اما تعداد محدودی از آن نیز برای بازار‌های بین‌المللی در نظر گرفته خواهد شد.

برچسب ها

شلبی
Back to top