برقراری شرایط مطلوب کیفیت هوا در پایتخت

عصر خودرو- بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، هوای پایتخت طی امروز و فردا (10 و 11 آبان) در شرایط مطلوب قرار خواهد داشت.

Friday 01 November 2019 - 13:14:00

برقراری شرایط مطلوب کیفیت هوا در پایتخت

به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایسنا، بر اساس پیش‌بینی‌های انجام‌شده در شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، طی صبح امروز (10 آبان) در بیشتر مناطق شهر تهران کیفیت هوا به دلیل کاهش تردد خودروها و وزش باد در شرایط مطلوب قرار خواهد داشت.

با کاهش سرعت باد طی روز غلظت آلاینده‌ها روند افزایشی دارد و تا شب در برخی مناطق پردد وضعیت نامطلوب کیفیت هوا برقرار می‌شود گرچه با افزایش سرعت باد در ساعات پایانی جمعه، پراکندگی آلاینده‌ها و بهبود کیفیت هوا دور از انتظار نیست.

این شرایط جوی تا صبح فردا (11 آبان) ادامه دارد و کیفیت هوای پایتخت در اکثر مناطق وضعیت مطلوب خواهد داشت. در طول روز نیز با حاکمیت جو آرام غلظت آلاینده‌ها روند افزایشی پیدا می‌کند ولی با افزایش سرعت باد در بعد ازظهر شرایط را برای پراکندگی آلاینده‌ها فراهم و پیش‌بینی می‌شود که در اواخر وقت فردا کیفیت هوای اکثر مناطق در محدوده سالم قرار گیرد.

بر اساس اطلاعات شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای 24 ساعت گذشته پایتخت منتهی به 8 صبح امروز با شاخص میانگین 77 در شرایط سالم قرار داشت و کیفیت هوای هم اکنون نیز با شاخص میانگین 56 همچنان در شرایط سالم است.

برچسب ها

هواشناسی
مطالب مرتبط بیشتر
ترافیک نیمه سنگین در مسیر جنوب به شمال هراز بارش باران در 9 استان کشور آغاز شد آغاز موج جدید بارش‌ها در کشور از عصر امروز نخستین بارش برف و باران بهاری از دوشنبه مهمان مازندران است تهرانی‌ها در دومین روز از بهار هوای پاک تنفس می‌کنند وضعیت جوی تهران در اولین و دومین روز سال جدید "برف و باران" تهران و نیمه غربی کشور را در بر می‌گیرد ورود سامانه ناپایدار به گلستان احتمال وزش باد شدید در تهران آغاز موج جدید بارندگی‌‌ها از امروز هوای تهران سالم است احتمال وقوع سیلاب و آب‌گرفتگی معابر در 9 استان کشور وضعیت جوی جاده ها ورود سامانه بارشی جدید به کشور از امروز ورود سامانه بارشی به غرب کشور اطلاعیه سازمان هواشناسی درباره رگبار باران و وزش باد شدید محور "بم ـ زاهدان" و "زابل ـ زاهدان بازگشایی شد شرایط جوی آرام در اغلب شهرها از شنبه آمادگی کامل مترو برای خدمات‌رسانی به شهروندان در صورت بارش‌های مجدد در تهران فعالیت ادارات استان تهران با 2 ساعت تاخیر آغاز می شود
Back to top