بنزین«2806»

توزیع بنزین سوپر در آبادان و خرمشهر متوقف شد

عصر خودرو - توزیع بنزین سوپر در جایگاه‌های سوخت شهرهای آبادان ، خرمشهر و شادگان در جنوب غرب استان خوزستان متوقف شد.

Thursday 24 October 2019 - 15:36:00

توزیع بنزین سوپر در آبادان و خرمشهر متوقف شد

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، در حالیکه رانندگان خودروهای خارجی اروندی بیشترین متقاضیان بنزین سوپر می باشند مدتی است از عرضه بنزین سوپر در جایگاه های سوخت شهرهای آبادان و خرمشهر خبری نیست.

تعدادی از مالکان خودروهای خارجی در آبادان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با گله مندی از توقف عرضه بنزین سوپر در جایگاه های عرضه سوخت این شهرستان اظهار داشتند: برای تهیه بنزین سوپر ناچار به طی مسافت 110 کیلومتری تا مرکز استان هستیم که البته در اهواز نیز بنزین سوپر در همه جایگاه ها عرضه نمی شود.

آنان افزودند: عرضه بنزین سوپر از اردیبهشت ماه در جایگاه های سوخت شهرهای آبادان و خرمشهر آغاز شد اما پس از چند ماه مجددا متوقف گردید.

مدیر روابط عمومی شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه آبادان در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: موضوع عرضه نشدن بنزین سوپر در جایگاه های سوخت مربوط به تمام کشور است و این نوع سوخت در هیچ جای کشور توزیع نمی شود.

قاسم اسدی اظهار داشت: بنزین یورو 4 عرضه شده در جایگاه های سوخت این منطقه از نظر کیفیت مطابق بنزین سوپر بوده و مالکان خودرو می توانند از این بنزین که در تمامی جایگاه های سوخت آبادان، خرمشهر و شادگان عرضه می شود بجای بنزین سوپر استفاده کنند.

گفته می شود تولید بنزین سوپر در پالایشگاههای نفت کشور متوقف شده است.

توزیع بنزین سوپر از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری در جایگاههای سوخت آبادان و خرمشهر آغاز شد اما از 2 ماه پیش عرضه آن متوقف شد.

مالکان خودروهای خارجی بیشترین مشتریان بنزین سوپر می باشند.

در پی توقف عرضه بنزین سوپر در جایگاه های سوخت استان خوزستان ، کارگران شاغل در پمپ بنزین ها به این بهانه که بنزین عرضه شده از کیفیت مناسب برخوردار نبوده و به موتور آسیب می زند ، ،رانندگان خودروها را به خرید "مکمل سوخت" ترغیب می کنند.

برچسب ها

بنزین سوپر
مطالب مرتبط بیشتر
توزیع بنزین سوپر در سراسر کشور از روز گذشته عرضه سوخت بنزین سوپر از سرگرفته شد پایان کمبود بنزین سوپر در استان تهران خداحافظی با بنزین سوپر پس از عرضه بنزین یورو 5 در ایران توزیع بنزین سوپر در روزهای آینده توزیع بنزین سوپر تا 3 روز آینده عادی می‌شود‌ پیگیری رفع کمبود بنزین سوپر در خوزستان روزانه 600 هزار لیتر بنزین سوپر در تهران توزیع می‌شود وضعیت آمادگی جایگاه‌ها برای طرح جدید بنزینی مشکلی در عرضه بنزین سوپر و گازوئیل نداریم دلایل حذف بنزین سوپر از برخی جایگاه‌ها علت کاهش عرضه بنزین سوپر در جایگاه‌ها چیست؟ کاهش 60 درصدی فروش بنزین سوپر در جایگاه‌ها بنزین سوپر در جایگاه‌های سوخت مشتری ندارد مصرف بنزین سوپر به یک سوم کاهش یافت کاهش 80 درصدی متقاضیان بنزین سوپر 180جایگاه در تهران بنزین سوپر دارند بنزین سوپر 3500 تومانی مشتری ندارد مصرف بنزین سوپر کاهش یافت بنزین سوپر فقط با نرخ لیتری 3500 تومان عرضه می‌شود بازگشت بنزین سوپر به جایگاه‌ها در روزهای آینده عرضه بنزین سوپر همچنان محدود است بنزین سوپر همیشه بهتر از معمولی است؟ بنزین سوپر به اندازه نیاز تولید و عرضه خواهد شد دو روی سکه عرضه بنزین سوپر پالایش و پخش: توزیع بنزین سوپر با وجود محدودیت ذخیره سازی و انتقال بنزین سوپر نایاب شد تفاوت بین بنزین سوپر و معمولی در چیست؟ + روش‌های تشخیص آمار مصرف بنزین کماکان محرمانه است توزیع بنزین سوپر آغاز شد توزیع مجدد بنزین سوپر در تهران چرا بنزین سوپر تولید نمی شود؟ وقتی بنزین سوپر کیمیا می‌شود تولید و توزیع دوباره بنزین سوپر آغاز می‌شود تولید و توزیع بنزین سوپر هفته آینده از سر گرفته می شود بنزین سوپر به جایگاه‌های سوخت بازمی‌گردد سکوت وزارت نفت و ادامه نبود بنزین سوپر مشکل کمبود بنزین نداریم هشدارسخنگوی کمیسیون انرژی درباره عرضه بنزین سوپر آغاز عرضه مجدد بنزین سوپر از اول مهر تولید بنزین سوپر از مهر ماه به میزان قبلی باز می‌گردد مشکلی برای توزیع بنزین سوپر نداریم تولید بنزین سوپر در کشور از سرگرفته می‌شود محدودیت عرضه بنزین سوپر تا پایان مرداد رفع می شود علت کمبود بنزین سوپر در جایگاه های سوخت کمبود بنزین سوپر به خاطر افزایش تولید بنزین معمولی توزیع بنزین معمولی بدون محدودیت ادامه دارد تولید بنزین سوپر به طور موقت محدود شده است تا اطلاع ثانوی بنزین سوپر نزنید! عادی شدن عرضه بنزین سوپر درجایگاه ها 3 روایت از کمبود بنزین سوپر در جایگاه‌های عرضه سوخت توزیع بنزین سوپر به روال عادی بازگشت دلیل کمبود بنزین سوپر در جایگاه‌ها چیست؟ باور‌های غلط پیرامون بنزین سوپر هوای بنزین تهران پس است؟! افزایش قیمت سوخت در امارات
Back to top