مدیر مارکتینگ و برندینگ GISP:

افزایش آگاهی عمومی از قطعات ایرانی اصل، مهمترین هدف ما است

عصر خودرو- گروه GISP با بیش از یک دهه سابقه فعالیت در بازار قطعات یدکی ایران توانسته جایگاه مناسبی را در این بازار به دست آورد. این مسئله در کنار پارامتر‌هایی چون کیفیت، تنوع قطعات، گارانتی محصولات و ... بیش از هر چیز به تفکر کلانی باز می‌گردد که در سال‌های اخیر پشتوانه فعالیت‌های این برند بوده است. در زمینه برند GISP، جایگاه این برند و وجوه مختلف آن با مهندس میرزایی، مدیر مارکتینگ و برندینگ GISP گفتگویی داشتیم.

Sunday 20 October 2019 - 15:39:00

افزایش آگاهی عمومی از قطعات ایرانی اصل، مهمترین هدف ما است

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، مهندس میرزایی در آغاز گفت وگو و در پاسخ به سوالی در زمینه همایش نمایندگان GISP که مدتی قبل برگزار شد گفت:"همایشی که به آن اشاره کردید همایش سالیانه شبکه نمایندگی‌های GISP است که امسال و همزمان با دهمین سالگرد تاسیس این گروه برگزار شد و قرار است از این پس به صورت پیوسته برگزار شود. این همایش با هدف افزایش تعامل میان مدیران شرکت و شبکه فروش و افزایش آگاهی نمایندگان از اهداف و برنامه‌ها و جایگاه برند GISP و در نهایت اهداف آموزشی برگزار شد. بر اساس نظرسنجی که بعد از همایش از دوستان در شبکه نمایندگی‌ها داشتیم، خوشبختانه مجموعه سخنرانی‌ها و محتوای پیش‌بینی شده برای این همایش نظر مدعوین را جلب کرد و اثر مثبتی داشت. امیدواریم این روند در سال‌های بعد تقویت شود."
وی افزود:"این همایش قرار است از امسال به صورت سالیانه برگزار شود. برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا در فاصله میان همایش سال جاری و همایش سال آینده بر اساس ارزیابی‌های دقیق و یک مکانیزم مشخص و ارتباط بیشتر با شبکه فروش، شاخص‌هایی برای ارزیابی نمایندگان استخراج شود و بر اساس این شاخص‌ها، نمایندگان فروش GISP ارزیابی شده و از نمایندگان برتر در جشن سال آینده تقدیر کنیم."
مدیر مارکتینگ و برندینگ گروه GISP در زمینه برنامه‌های این گروه برای توسعه جایگاه برند GISP در بازار گفت:"برند مانند یک موجود زنده است که برای رسیدن به رشد مناسب باید برای تمام بخش‌های زندگی‌اش برنامه‌ریزی وجود داشته باشد. ما هم برای برند GISP به عنوان یک برند برتر در بازار قطعات یدکی برنامه‌های زیادی در سطح دخلی، منطقه‌ای و حتی بین‌المللی داریم. همچنین برنامه‌ریزی‌های دقیقی برای افزایش میزان نفوذ برند در میان مخاطبین و افزایش آگاهی در زمینه این برند در دست اجرا است تا در نهایت برند GISP را به جایگاهی برسانیم که وجه تمایز مشخصی با سایر رقبا در بازار داشته باشد و بتوان از توان برند برای توسعه فعالیت‌ها بهره برد. در همین راستا یکی از کاربرد‌های آکادمی GISP در کنار بحث‌های آموزشی آن، افزایش نفوذ برند میان عموم مردم و بالا بردن آگاهی عمومی از برند GISP است."
مهندس میرزایی در زمینه ویژگی‌های برند GISP که آن را از دیگر رقبا متمایز می‌کند گفت:"یکی از اصلی‌ترین وجوه تمایز برند GISP که آن را در جایگاه بالاتری از رقبا قرار می‌دهد آن است که در این برند پایه و اساس بر مبنای علمی بنا گذاشته شده است. ما به طور پیوسته در تلاش برای بهبود مستمر هستیم. هر میزان که بتوانیم وجه تمایز‌های بیشتری را برای برند ایجاد کنیم حاصل آن در نهایت به شبکه فروش باز می‌گردد و اثربخشی بیشتری برای تمام ذینفعان از جمله مشتریان و نمایندگان دارد. یکی دیگر از ویژگی‌های مهم برند GISP اهمیت بالای کیفیت قطعات و توجه ویژه‌ای است که ما بر روی این پارامتر داریم. به علاوه بر روی تنوع در سبد محصولات نیز تمرکز ویژه‌ای شده است و به طور پیوسته محصولاتی را به سبد محصولات GISP اضافه می‌کنیم تا بتوانیم بخش بیشتری از نیاز مخاطبین را پوشش دهیم. در نهایت با بهره‌گیری از ابزار‌های مختلف اطلاع‌رسانی و به ویژه فضای مجازی تلاش داریم سطح آگاهی مخاطبین از برند GISP را به‌عنوان عرضه کننده قطعات خودرو ایرانی اصل و با‌کیفیت بالاتر ببریم."

برچسب ها

جی آی اس پی
Back to top