عضو کمیسیون صنایع و معادن:

طرح ساماندهی صنعت خودرو تا آماده شدن گزارش تفحص از خودروسازی‌ها مسکوت ماند

عصر خودرو- عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس از مسکوت ماندن طرح ساماندهی صنعت خودرو تا آماده شدن گزارش تحقیق و تفحص از خودروسازی‌ها خبر داد.

Wednesday 09 October 2019 - 14:52:00

طرح ساماندهی صنعت خودرو تا آماده شدن گزارش تفحص از خودروسازی‌ها مسکوت ماند

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از خانه ملت ، سیده حمیده زرآبادی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی درباره سرنوشت طرح ساماندهی صنعت خودرو، گفت: اگرچه طرح ساماندهی صنعت خودرو اعاده شده از شورای نگهبان در دستور کار کمیسیون صنایع قرار گرفت اما از آنجا که تحقیق و تفحص از صنعت خودروسازی در حال تکمیل بوده و روبه پایان است مقرر شد؛ گزارش تحقیق و تفحص از خودروسازی‌ها و طرح ساماندهی خودرو با یکدیگر ادغام و پس از آن به صحن مجلس ارائه شود.

در حال حاضر طرح ساماندهی صنعت خودرو در کمیسیون صنایع و معادن مجلس مسکوت مانده تا گزارش تحقیق و تفحص از خودروسازی‌ها آماده شود

رویکرد تحقیق و تفحص از صنعت خودروسازی ارائه راهکار برای ساماندهی و بهبود وضعیت  خودروسازان است

نماینده مردم قزوین، آبیک  البرز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رویکرد تحقیق و تفحص از صنعت خودروسازی ارائه راهکار برای ساماندهی و بهبود وضعیت این صنعت است، افزود: باید این راهکار به صورت قانون تصویب شود تا از بروز مجدد مشکلات در صنعت خودروسازی جلوگیری شود.

تشکیل کمیته در کمیسیون صنایع و معادن برای ادغام گزارش تحقیق و تفحص از خودروسازی‌ها و طرح ساماندهی خودرو

وی اظهار کرد: از آنجایی که تدوین گزارش نهایی تحقیق و تفحص از خوردوسازی در مراحل پایانی قرار دارد در کمیسیون صنایع و معادن مقرر شد؛ کمیته ای در کمیسیون تشکیل شود و نتایج گزارش تحقیق و تفحص و طرح ساماندهی خودرو ادغام و به صورت موضوع واحد به صحن علنی مجلس ارائه شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: در حال حاضر طرح ساماندهی صنعت خودرو در کمیسیون صنایع و معادن مجلس مسکوت مانده تا گزارش تحقیق و تفحص از خودروسازی‌ها آماده شود.

برچسب ها

ساماندهی صنعت خودرو
Back to top