نیسان لیف در آمریکا جان گرفت

عصر خودرو- میزان فروش نیسان لیف به عنوان یکی از پرفروش‌ترین خودروهای برقی در جهان، در ماه گذشته میلادی در بازار آمریکا اندکی افزایش یافت و جانی دوباره گرفت.

Monday 30 September 2019 - 14:39:00

نیسان لیف در آمریکا جان گرفت

 به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، از آنجایی که بازار فروش خودرو در ایالات متحده آمریکا از اهمیت خاص و بسزایی برخوردار است، کارشناسان و تحلیلگران فعال در این حوزه با بررسی آمارهای مربوط به میزان فروش و عرضه برندهای مختلف به انتشار فهرستی از مدل های محبوب و پرطرفدار می پردازند.

تازه‌ترین آمارهای منتشر شده در وب سایت insideevs، نشان می‌دهد که میزان فروش خودروی برقی نیسان لیف (Nissan Leaf) در ماه گذشته میلادی در بازار آمریکا شاهد روند صعودی و رو به رشدی بوده است. به گونه ای که آمارها حاکیست نیسان موتورز توانسته است یک هزار و 117 دستگاه خودروی برقی نیسان لیف را در اوت 2019 میلادی در ایالات متحده به فروش برساند و نسبت به ماه‌های قبل، افزایش پیدا کند.

کارشناسان و تحلیلگران با بررسی آمار و ارقام مربوط به فروش نیسان لیف، عنوان کرده‌اند که به طور کلی این خودروی برقی، پاک و دوستدار محیط زیست عملکرد موفقیت آمیزی را به نام خود به ثبت رسانده است به گونه‌ای که بدون شک تاکنون تبدیل به یکی از موفق‌ترین و بهترین خودروهای الکتریکی عرضه شده در بازارهای جهانی شده است.

از دیگر رقبای قدرتمند نیسان لیف در بازار خودروهای برقی آمریکا، می‌توان به تسلا مدل 3، هیوندای کونا الکتریک (Hyundai Kona electric) و کیا نیرو (Kia Niro) اشاره کرد که از محبوبیت و استقبال بی‌نظیری از سوی مشتریان آمریکایی برخوردار شده‌اند.

بسیاری از کشورهای جهان قصد دارند با هدف مقابله با آلودگی هوا و کاهش میزان انتشار آلاینده ها و گازهای گلخانه ای و حفظ بیشتر محیط زیست، خودروهای تمام الکتریکی و برقی را به تولید انبوه برسانند.

افزایش روزافزون خودروهای برقی و محبوبیت استفاده بیشتر از این خودروهای پاک، موجب شده است شرکت های خودروسازی در سراسر جهان به رقابتی تنگاتنگ پرداخته و هر یک از برنامه های خود برای طراحی و تولید خودروهایی بهتر و با توان پیمایش بیشتر رونمایی کنند.

دولتهای بسیاری همچون انگلستان، فرانسه، نروژ، اسپانیا، یونان، مکزیک، چین و هند از جمله پیشگامانی هستند که قصد دارند به منظور جلوگیری از آلودگی هوا، حفظ محیط زیست و کاهش دمای کره زمین، تولید و فروش خودروهای بنزینی و دیزلی را تا دهه 2030 و نهایتا تا دهه 2040 میلادی (حدودا دو دهه آینده) ممنوع و متوقف اعلام کنند.

 

برچسب ها

نیسان لیف
Back to top