افتتاح مرکز آموزش جوار کارگاهی شرکت ایران خودرو تبریز

عصر خودرو- همزمان با هفته دفاع مقدس و در راستای آموزش یکپارچه و بهسازی منابع انسانی، مرکز آموزش جوار کارگاهی شرکت ایران خودرو تبریز با حضور مسئولین استانی افتتاح شد.

Sunday 29 September 2019 - 11:52:00

افتتاح مرکز آموزش جوار کارگاهی شرکت ایران خودرو تبریز

 به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، نماینده مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان شرقی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای 8 سال جنگ تحمیلی، شروع فعالیت مرکز آموزش جوار کارگاهی ایران خودرو تبریز را تبریک گفت و گفت: تفکر مثبت مدیریتی مجموعه در پیشرو مباحث آموزش کارکنان قابل تقدیر است و یادگیری مبتنی بر کار یک ابزار بسیار مهم در تغییرات گسترده کشور‌های توسعه به شمار می‌رود.
او افزود: منابع انسانی مهمترین سرمایه هر سازمان محسوب شده و مهارت آموزی نخستین هدف آموزش فنی و حرفه‌ای استان در جهت کسب تجربه و یادگیری فراگیران این سازمان است.

او با بیان اینکه تغییر یک محصول تولیدی مستلزم دانش جدید و مهارت جدید هست، اظهار کرد: مدارج علمی و عملی بسیار خوبی در ایران خودرو تبریز نهفته است که می‌توانند در کسوت مربی همیار و همگام با اداره آموزش فنی و حرفه‌ای استان آموزش و تدریس کنند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان افزود: ما در صدد آن هستیم تا با عقد یک تفاهم نامه مشترک با شرکت ایران خودرو تبریز، همکاری خود را در انتقال مهارت و تجربه مربیان این مجموعه به مهارت آموختگان سازمان فنی و حرفه‌ای در حوزه صنعت خودرو گسترش داده و با برگزاری کارگاه‌های آموزشی تخصصی یک یا دو ساعته، ایران خودرو تبریز را به عنوان یک سازمان یادگیرنده به حوزه آموزش و مهارت استان معرفی کنیم.

در ادامه مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان نیز ضمن پاسداشت حماسه دفاع مقدس، فصل بازگشایی مدارس و فصل آموزش و یادگیری را نویدبخش آغازی خوب در حوزه آموزش برای ایران خودرو تبریز دانست و گفت: بهره وری نیروی دارای مهارت کافی و وافی در مقایسه با نیروی فاقد مهارت و تجربه بالاتر هست.

احد حسینی افزود: تمام رهبران آرمانی دنیا به آموزش توجه بسیار کرده، به همین دلیل توانسته‌اند مراتب علمی و آموزشی زیادی را کسب کنند.

او گفت: اجرای آموزش‌های بدو استخدام برای منابع انسانی به عنوان مرجع سنجش میزان یادگیری و مهارت‌یابی در سازمان‌ها توصیه می‌شود.

مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تأکید کرد: دستاورد‌های آموزشی و پژوهشی ایران خودرو تبریز به عنوان واحد تولیدی فعال، حاصل توجه مدیریت مجموعه به مفهوم آموزش و اثربخشی دوره‌های آموزشی برای کارکنان است.

برچسب ها

ایران خودرو تبریز
Back to top