نگاهی به تاثیرگذارترین فناوری قرن؛

هوش مصنوعی جای راننده ها را می گیرد

عصر خودرو- در سال های اخیر پیشرفت هوش مصنوعی در سراسر جهان توجهات را به خود جلب کرده است و اکنون این سیستم‌ها در صنایع مختلف از پزشکی و نظامی گرفته تا خانه‌های هوشمند و رباتیک به کار گرفته می‌شود.

Sunday 22 September 2019 - 09:07:00

هوش مصنوعی جای راننده ها را می گیرد

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، اما مشهورترین مورد استفاده هوش مصنوعی پس از صنعت خدمات درمانی، به حوزه حمل ونقل مربوط است. در خودروهای امروزی قابلیت های مختلف کمک راننده مانند پارک خودکار و کنترل کروز با هوش مصنوعی فعال می شوند. همچنین از این فناوری برای ارتقای مدیریت ترافیک نیز استفاده می شود. به این ترتیب در مصرف انرژی و وقت افراد صرفه جویی می شود.

در آینده خودروهای خودران با کمک هوش مصنوعی توسعه می یابند. پیش بینی می شود هوش مصنوعی وسایل حمل نقلی ایمن و کارآمد و قابل اعتماد تولید کند.

در حال حاضر بیشتر خودروسازان بزرگ جهان از تسلا گرفته تا آئودی و پورشه و غیره از هوش مصنوعی برای افزایش امنیت سیستم خودرو و همچنین تسهیل تجربه رانندگی استفاده می کنند.

در حال حاضر بیشتر خودروسازان بزرگ جهان از تسلا گرفته تا آئودی و پورشه و غیره از هوش مصنوعی برای افزایش امنیت سیستم خودرو و همچنین تسهیل تجربه رانندگی استفاده می کنند
موسسه تحقیقاتی CISION تخمین می زند حجم بازار هوش مصنوعی در خودروها تا 2025 میلادی به 8.889 میلیارددلار برسد.

برچسب ها

رانندگی هوش مصنوعیهوش مصنوعی
مطالب مرتبط بیشتر
بهره‌گیری از هوش مصنوعی برای دستیار صوتی هوشمند خودرو هوش مصنوعی شیوه رانندگی شما را تقلید می کند وقتی هوش مصنوعی صندلی خودرو را راحت می‌کند حذف صدای تایر خودروها با کمک هوش مصنوعی! + تصاویر هوش مصنوعی برای شناسایی متخلفان طرح ترافیک به کمک پلیس می‌آید حل مشکل یافتن جای پارک با هوش‌مصنوعی همکاری هوندا با دانشگاه‌های آمریکایی برای توسعه هوش مصنوعی هوش مصنوعی، افراد سیگاری را در پمپ بنزین شناسایی می‌کند هوش مصنوعی برای تاکسیرانی ژاپنی هوش مصنوعی خرابی خودروهای نظامی را پیش‌بینی می‌کند بکارگیری هوش مصنوعی برای تشخیص رانندگان مست قابلیت های متعدد هوش مصنوعی در صنعت خودروسازی تاکسی گرفتن بی دردسر با شبکه هوش مصنوعی گوشی های هوشمند به جنگ چاله های خیابان ها می روند برق مصرفی هوش مصنوعی، بلای جان خودروهای بدون راننده ردیابی حواس پرتی رانندگان با هوش مصنوعی سیستم‌های هوشمند و خودران اپل تنها برای خودروها ساخته نمی‌شود هوش مصنوعی رانندگان خواب آلود را هشیار می کند ایلان ماسک دانش زاکربرگ درباره هوش مصنوعی را کم خواند در مورد هوش مصنوعی قانون گذاری کنید، قبل از آنکه دیر شود سرمایه گذاری 100 میلیون دلاری تویوتا در زمینه هوش مصنوعی و رباتیک همکاری فولکس واگن و انویدیا در زمینه هوش مصنوعی تویوتا به دنبال بهره‌گیری از هوش مصنوعی در خودروها
Back to top