سری 7 ب‌ام‌و برقی می‌شود! + جزییات

عصر خودرو- اینطور که به نظر می‌رسد، برقی شدن سدان لاکچری ب‌ام‌و نیز در راه است.

Wednesday 18 September 2019 - 14:43:00

سری 7 ب‌ام‌و برقی می‌شود! + جزییات

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از گسترش نیوز ،  یکی از جذاب‌ترین نسخه‌های ب‌ام‌و سری 7 را می‌توان مدل m750le دانست. به طور قطع محصولات سری M پرفورمنس به شدت مورد توجه علاقه‌مندان این خودروساز آلمانی است. طبق گزارش‌های به‌دست آمده نخستین مدل سری M که قرار است به صورت پلاگین عرضه شود سری 7 خواهد بود. آنطور که به نظر می‌رسد این خودرو به یک پیشرانه 6 سیلندر بنزینی و یک پیشرانه الکتریکی مجهز خواهد شد و حداکثر توان بیش از 550 اسب‌بخار را ارائه خواهد داد. بیش از 400 اسب‌بخار توان ذکر شده از پیشرانه بنزینی به‌دست می‌آید و مابقی نتیجه استفاده از پیشرانه برقی خواهد بود.

با توجه به این که احتمالا ب‌ام‌و از نسل پنجم باتری‌های خود برای این خودرو استفاده می‌کند، مسافت قابل پیمایش نیز در نتیجه نسبت به نسل قبلی افزایش پیدا خواهد کرد. درحال‌حاضر سری 7های پلاگین هایبرید می‌توانند 26 کیلومتر را در حالت الکتریکی پیمایش کنند. این نکته را نیز باید گفت که ب‌ام‌و سری 7 M پرفورمنس پلاگین هایبرید را در دو نسخه استاندارد و با فاصله محوری بلند عرضه خواهد کرد.

یک نکته دیگر در این میان وجود دارد که ب‌ام‌و به احتمال زیاد نسخه‌ای کاملا الکتریکی از سری 7 را با نام I7 تا سال 2021 عرضه خواهد کرد. با توجه به استفاده از باتری‌های 80 الی 120 کیلووات ساعتی در این خودرو به نظر می‌رسد مسافت قابل پیمایش با یک بار شارژ نیز به حدود 700 کیلومتر برسد.

برچسب ها

ب ام و سری 7
Back to top