بررسی فنی اسمارت فور 2 + مشخصات

عصر خودرو -اسمارت Fortwo با اینکه چهره بانمکی دارد و طولش دقیقا یک متر کوچکتر از پراید هاچ‌بک خودمان است، اما خودرو ارزانی نیست.

Sunday 11 August 2019 - 12:23:00

بررسی فنی اسمارت فور 2 + مشخصاتبررسی فنی اسمارت فور 2 + مشخصاتبررسی فنی اسمارت فور 2 + مشخصاتبررسی فنی اسمارت فور 2 + مشخصات

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، اسمارت Fortwo با اینکه چهره بانمکی دارد و طولش دقیقا یک متر کوچکتر از پراید هاچ‌بک خودمان است، اما خودرو ارزانی نیست چراکه به‌عنوان مثال در بازار ایالات‌متحده، ارزان‌ترین فورتو تقریبا هم‌قیمت یک هیوندای سوناتاست.
فورتو در سال 95 و در مدل‌های 2016 و 2017 به بازار ایران آمد. عرضه‌کننده آن شرکت «ستاره خاورمیانه ایرانیان» بود که هیچ ارتباطی با شرکت ستاره ایران (نمایندگی مرسدس) نداشت و حتی بعد از واردات چند ده دستگاهی مدل‌های اسمارت نیز دیگر فعالیتی نکرد و در افق محو شد!

مدل‌های وارداتی اسمارت فورتو، همگی به پکیج تیونر آلمانی MEC Design مجهزند و به همین دلیل نیز روی آن‌ها عبارت MEC 2S حک شده. این نسخه‌های تیون‌شده، تنها در داشتن کیت مختصر بدنه و تغییر تریم داخلی، با نسخه‌های استاندارد فورتو متفاوتند.

 

برچسب ها

خودرو اسمارت
مطالب مرتبط بیشتر
Back to top