در آستانه روز خبرنگار؛

خبرنگاران به همراه مدیران شهری منطقه 20 پا به رکاب شدند

عصر خودرو- شهردار منطقه 20 به همراه علیرضا فغانی داور بین المللی فوتبال و جمعی از خبرنگاران در آستانه 17 مرداد ماه مصادف با سالروز شهادت شهید محمود صادرمی خبرنگار خبرگزاری ایرنا با شعار "سه شنبه های بدون خودرو" مسیر شهرداری به حرم عبدالعظیم(ع) در شهرری را رکاب زدند.

Tuesday 06 August 2019 - 12:34:00

خبرنگاران به همراه مدیران شهری منطقه 20 پا به رکاب شدند

 به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، فرهاد افشار در یکی دیگر از سه‌شنبه های بدون خودرو به همراه علیرضا فغانی داور بین المللی فوتبال و جمعی از خبرنگاران و مدیران رسانه ها مسیر شهرداری منطقه 20، خیابان دیلمان، میدان عبدالعظیم(ع) و شهرداری را رکاب زد.

17 مرداد ماه مصادف با سالروز شهادت شهید محمود صادرمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی در افغانستان روز خبرنگار نامگذاری شده است.

پویش سه‌شنبه‌های بدون خودرو، کمپینی است با هدف استفاده کمتر از خودروهای تک‌سرنشین تا از این طریق شهروندان، دست‌کم در این روز به‌جای استفاده از خودرو شخصی، گزینه‌های مفیدتری را برای انجام کارهای روزمره جایگزین کنند.

شهردار منطقه 20 در این همایش با استقبال از ترویج فرهنگ دوچرخه سواری در شهرری و اختصاص معابری برای عبور دوچرخه، گفت: استفاده شهروندان از وسایل حمل و نقل عمومی علاوه بر صرفه جویی در زمان و دسترسی آسان به تمام مناطق شهری به سلامت مردم کمک شایانی خواهد کرد.

فرهاد افشار ادامه داد: ترویج فرهنگ دوچرخه سواری و ایجاد شرایط برابر برای همه شهروندان در استفاده از دوچرخه و ایمن سازی مسیرهای عبور دوچرخه یک اقدام قابل تحسین در پاسداشت ارزش های زیست محیطی است.

وی اظهار امیدواری کرد که مردم کمتر از خودرو تک سرنشین استفاده کنند و مانند تمام کشورهای پیشرفته فرهنگ دوچرخه سواری و استفاده از اتوبوس های شهری و مترو نهادینه شود.

منطقه 20 (شهرری) جنوبی‌ترین منطقه شهری شهرداری تهران است و دارای پنج ناحیه داخل محدوده و 2 ناحیه خارج محدوده و 21 محله است.

برچسب ها

روز خبرنگار
Back to top