بررسی فنی جولیتا، فول 2017 + مشخصات

عصر خودرو -آلفارومئو جولیتا خودرویی است که تولید آن از سال 2010 آغاز شده است و نسل اول آن همچنان (2018) تولید می‌شود که این خودرو در کلاس خودرو کامپکت قرار گرفته و موتور جلو - هاچبک و دیفرانسیل جلو است.

Saturday 27 July 2019 - 10:07:00

بررسی فنی جولیتا، فول 2017 + مشخصاتبررسی فنی جولیتا، فول 2017 + مشخصاتبررسی فنی جولیتا، فول 2017 + مشخصاتبررسی فنی جولیتا، فول 2017 + مشخصات

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران ، آلفارومئو جولیتا - خودرویی است که تولید آن از سال 2010 آغاز شده است و نسل اول آن همچنان (2018) تولید می‌شود. این خودرو در کلاس خودرو کامپکت قرار گرفته و موتور جلو - هاچبک و دیفرانسیل جلو است.

جولیتا با دو نوع گیربکس دستی و دو کلاچه TCT عرضه می‌شود که تنها نسخه‌ی اتوماتیک دبل کلاچ (TCT) در کشور ما عرضه شده است.

کیفیت بالای ساخت هر دو گیربکس و انتخاب هوشمندانه ضرایب آنها، سبب شده‌است علاوه بر ارائه پویایی بی نظیری که از یک آلفا رومئو انتظار می‌رود، مصرف سوخت خودرو نیز بسیار کاهش یابد.

سیستم تعلیق جولیتا در جلو از نوع مک فرسون انتخاب شده که در آن از آلیاژ‌های سبک استفاده شده‌است. این سیستم علی‌رغم راحتی مناسب، با کمک سیستم مولتی لینک محور عقب، پایداری مناسبی را در پیچ‌ها و مانور‌ها در جولیتا برای راننده به ارمغان می‌آورد.

برچسب ها

آلفارومئو جولیتا
مطالب مرتبط بیشتر
Back to top