رونمایی از خودرو منحصر به فرد لوتوس +عکس

عصر خودرو- از خودرو جدید و استثنایی تمام الکتریکی لوتوس رونمایی شد.

Sunday 21 July 2019 - 11:22:00

رونمایی از خودرو منحصر به فرد لوتوس +عکس

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از لوتوس، از اولین خودرو تمام الکتریکی خود Evija، با قیمت حدود 2.1 میلیون دلار، رونمایی کرد. این شرکت خودروسازی انگلیسی، پس از 11 سال، خودروی استثنایی تماما جدید خود را ارائه کرده است.

قابل ذکر است که تلفظ نام Evija، ای-وی-یا، به معنی "تغییرات آدم و حوا" است.

در خصوص ویژگی‌های این خودرو منحصر به فرد کوپه شایان ذکر است که موتور آن با نیروی 1972 اسب بخار، با وزن 3.703پوندی که سبک‌تر از وزن موتور خودرو فراری است، در پشت صندلی‌ها قرار دارد. همچنین، ایویا دارای دو درب هوشمند است که بجای استفاده از دستگیره، از طریق کنترل از راه دور باز می‌شود.

برچسب ها

لوتوس
مطالب مرتبط بیشتر
قدرتمندترین خودروی جهان در 9 دقیقه شارژ می‌شود اعلام نام ابرخودرو لوتوس لوتوس تولید خودرو در چین را آغاز می کند بازیگران 600 میلیونی بازار رونمایی از لوتوس جدید جیلی 51 درصد سهام بانک دانمارکی را خرید جیلی سرانجام سهام اکثریت لوتوس را خرید رونمایی از ابرمدل لوتوس + عکس جیلی به دنبال تولید لوتوس در چین است ابرخودروی تک سرنشین در ناوگان پلیس+تصاویر خودروهای راجر مور در نقش جیمزباند +عکس لوتوس برای گربه ها کلاه ایمنی ساخت تک‌مدل استثنایی لوتوس معرفی شد کوچولوی سلطنتی! لوتوس اسپورت 380؛ قاتل ابرخودروها+تصاویر جیلی، لوتوس را می‌خرد محصولات لوتوس در ایران رونمایی شد الیزه 250 نماد پنجاه سالگی لوتوس برند لوتوس مجوز واردات گرفت لوتوس 50 سالگی اش را جشن گرفت ورود رسمی اولین خودروهای انگلیسی به ایران پس از 38 سال 10 ابرخودرو ارزان قیمت را ببینید+تصاویر سریع ترین ساخته سری تولیدی لوتوس در پیست! اولین خودرو‌های لوتوس انگلستان در ایران را بشناسید گزارش تصویری افتتاح نخستین شوروم لوتوس انگلستان در ایران تصاویر و مشخصات "لوتوس" خودرو متفاوت کمپانی انگلیسی
Back to top