بررسی فنی بایک سنوا

عصر خودرو- دیار خودرو از سال 92 اقدام به معرفی سدان جدیدی با نام «سنوا» کرد و آن را در مدل 2014 به خیابان‌های کشورمان فرستاد.

Friday 17 May 2019 - 12:41:00

بررسی فنی بایک سنوا

به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، دیار خودرو از سال 92 اقدام به معرفی سدان جدیدی با نام «سنوا» کرد و آن را در مدل 2014 به خیابان‌های کشورمان فرستاد؛ خودرویی که نامی اشتباه برای آن انتخاب کردند.

 
بایک سنوا
 
در واقع، Senova نام یکی از زیرمجموعه‌های BAIC موتورز چین است و آنچه در ایران به این اسم معروف شده، نمونه سنوا D70 این شرکت است که از سال 2013 روی خط تولید بایک رفت و تا 2017 تولید شد. بایک و البته شریک ایرانی‌اش روی فناوری و کیفیت این محصول حساب ویژه‌ای باز می‌کردند چراکه گفته می‌شد مدل فوق بر روی پلت‌فرم مدل‌های قدیمی ساب سوئد و با جعبه‌دنده Aisin طراحی شده است.
 
بایک سنوا
 
از بین ویرایش‌های 1.8، 2 و 2.3 لیتری، طرف ایرانی سراغ قوی‌ترین پیشرانه رفت؛ اتفاقی که با وجود کمی خوش‌شانسی و البته تدبیر بیشتر می‌توانست موفق‌ترین سدان قدرتمند چینی موجود در بازار کشور را رقم بزند، ولی در عمل، داستان دیگری اتفاق افتاد.

بایک سنوا

 

بایک سنوا

بایک سنوا

 

برچسب ها

دیار خودروبایک سنوا
مطالب مرتبط بیشتر
گل سرسبد نمایشگاه خودرو اصفهان؛ خودرو متفاوت دیارخودرو دیار خودرو به لیست واردکنندگان خودرو اضافه شد سنووا EU5؛ سدان باکیفیت چینی از "بایک" در کانال 20 هزار دلار +عکس نخستین ملاقات با سوئیست DX3؛ محصول جدید دیارخودرو گزارش تصویری آغاز تولید کراس اوور جدید دیار خودرو دیار خودرو با جدیدترین پلتفرم ملی می آید قرارداد جوینت ونچر ساینوچین و دیار خودرو در شرایط تحریم امضا شد عصر جدید دیار خودرو آغاز شد بررسی فنی بایک سنوا + مشخصات تولید وانت کاهش یافت خرید 8 خودروی خاص در ایران بدون ولخرجی زیاد خانلو کرسی مدیرعاملی سازه های خودروی دیار را پس گرفت موسسه کوثر، دیار خودرو را می فروشد تسهیلات ویژه دیار خودرو برای فروش سابرینا طرح یاقوت دیار خودرو آغاز شد فروش ویژه اقساطی سابرینا آغاز شد تخفیف 2 میلیون تومانی دیار خودرو به مناسبت عید سعید فطر تحویل گریت‌وال M4 به مشتریان شتاب گرفت فروش ویژه نقدی و اقساطی محصولات دیار خودرو آغاز شد حضور اولین خودروساز خودرو برقی ایرانی در نخستین سمپوزیوم بین المللی خودروهای برقی
Back to top