ایتالیا خواستار توافق خودرویی فراآتلانتیکی

عصر خودرو-لویجی دی‌مایو، معاون نخست‌وزیر ایتالیا تاکید کرده است که اتحادیه‌اروپا باید هرچه سریع‌تر توافقی را برای کاهش تعرفه‌های خودرو با آمریکا به امضا برساند.

Sunday 07 April 2019 - 10:44:00

ایتالیا خواستار توافق خودرویی فراآتلانتیکی

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از دنیای اقتصاد ، وی خاطرنشان کرد که اقتصاد اروپا اکنون در حال تحمل پیامدهای تضعیف اقتصاد آلمان است که بخشی از آن به‌دلیل تنش‌های تجاری میان آمریکا و چین و مشکلات ایجاد شده برای خودروسازان است.

ایتالیا خواستار توافق خودرویی فراآتلانتیکی
به‌گفته وی صادرات یکی از روش‌های مهم است که می‌تواند رشد اقتصادی را به اروپا بازگرداند. پیش‌بینی می‌شود که خودروسازان آلمانی بیش از دیگر کشورهای اروپایی با اعمال تعرفه‌های تجاری دولت ترامپ بر خودروهای وارداتی در معرض ریسک قرار بگیرند. آمریکا اکنون دومین بازار بزرگ برای خودروهای بی‌ام‌و و مرسدس‌بنز است. فولکس‌واگن و برندهای زیرمجموعه آن نظیر پورشه و آئودی نیز فروش قابل‌توجهی از محصولات خود را در آمریکا دارند. ترامپ اعلام کرده است که در صورت شکست مذاکرات با اروپا تعرفه‌هایی را بر خودروهای وارداتی از اروپا به آمریکا اعمال خواهد کرد.
 

برچسب ها

صنعت خودرو ایتالیا
مطالب مرتبط بیشتر
برتونه جی‌بی110؛ نخستین خودروی جهان که ضایعات پلاستیک می سوزاند! +عکس فراری متوقف شد د تومازو پی900؛ پیشرانه 12 سیلندر فقط 220 کیلو! +عکس فیات سوانیا؛ خودرو یا فرمول پیچیده ایتالیایی از برتونه؟! +عکس کرایسلر اسپشال گیا؛ خودرویی که نماد دوستی صنعتی آمریکا و ایتالیا بود! +عکس فیات فست بک؛ شاسی بلند جدید در رقابت با فولکس واگن +عکس فراری پورتوفینو ام با جزئیات نوویتک؛ فرمول سریع و زیبای ایتالیایی! +عکس بازار خودروی ایتالیا در مسیر بهبود تجربه جدید فراری هیبریدی با سرعت بیش از 330 کیلومتر! لامبورگینی نامحدود! ایتالیا 6000 یورو به خریداران خودروهای برقی یارانه می دهد فراری یک 6 سیلندر شگفت انگیز را معرفی می کند! +عکس ون چندمنظوره جدید فیات؛ گزینه ای شاخص برای شهرهای آلوده! +عکس ماموریت غیرممکن آلفارومئو برای رقابت با ب‌‌‌ام‌‌‌و کراس اوور جدید آلفارومئو را بشناسید+ عکس رواج خودروهای الکتریکی بیش از 70 هزار شغل را در ایتالیا از بین می‌برد طراحی برجسته ایتالیایی یا کپی کامل ژاپنی! + عکس رونمایی از کامیون سنگین هوشمند و خودران شینگتو +عکس فیات 500 برقی برای سال 2022 معرفی شد+ عکس خاص ترین شاسی بلند ایتالیا چگونه تولید می شود؟ + عکس فراری "اف 12 برلینتا" تبدیل به هیولای قرمز می شود! +عکس لامبورگینی تابستان امسال از مدل جدیدی رونمایی می‌کند اونتادور التیمیت؛ قدرتمندترین لامبورگینی غیرهیبریدی تمام دوران معرفی می شود +عکس خاطره انگیزترین خودرو اروپایی پرقدرت تر شد پیدا شدن مشتری جدید برای لامبورگینی رای گیری برای نامگذاری شاسی بلند "بی نام" فیات در برزیل! +عکس پایان تولید جذاب‌ترین خودرو ایتالیایی + تصاویر خط و نشان تورین برای لامبورگینی و فراری! +عکس فراری 812 استالونه؛ ویرایش منصوری از هیولای خیابانی ایتالیایی! +عکس نگاهی به تاریخچه لامبورگینی دیسکو ولانته اسپایدر؛ خودروی خاص آلفا رومئو که فقط 7 دستگاه از آن وجود دارد +عکس فراری اف355 اسپایدر "آقای سوپرمن" برای فروش عرضه می شود! +عکس ایزو ریولتا از زاگاتو؛ خودرویی محدود به 19 دستگاه! +عکس فیات 500e نسخه 1+3؛ طراحی جدید برای نوستالژی ایتالیایی! +عکس حمایت ایتالیا از خودروسازان رشد 55 درصدی بازار خودروهای برقی در ایتالیا مک لارن لنزانته؛ وقتی یک تولید محدود "خاص تر" از همیشه باشد! +تصاویر فراری دو محصول جدید عرضه می‌کند جولیا تی آی اسپرت کربن 2020+ تصاویر بحران کرونا برای خودروسازی ایتالیا خودروسازی ایتالیا در محاصره کرونا اُسطوره در کما تزریق آدرنالین در رگ‌های 500X بررسی فنی فیات تلنتو 2020 + مشخصات خودروسازان ایتالیایی بازی را به برندهای خارجی باختند ایتالیایی‌ها خودروهای وطنی را ترجیح می‌دهند بررسی فنی آلفارومئو میتو + مشخصات رونمایی از یک هیبریدی 996 اسب‌بخاری به نام "دیسی" بازگشت رونق به بازار خودروی ایتالیا ایتالیایی‌ها چگونه شاسی‌بلندساز شدند؟ معرفی برترین خودروهای مفهومی خانه طراحی Italdesign
Back to top