جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان:

استفاده از شیشه دودی غیرمجاز یک تخلف رانندگی محسوب می شود

عصر خودرو- جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: استفاده از شیشه دودی به نحوی که راننده و سرنشین آن قابل تشخیص نباشند به عنوان یک تخلف رانندگی محسوب می شود.

Sunday 17 March 2019 - 13:36:00

استفاده از شیشه دودی غیرمجاز یک تخلف رانندگی محسوب می شود

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ،  سردار احمد طاهری اظهار داشت: استفاده از شیشه دودی غیرمجاز در خودروها علاوه بر اینکه به دلیل کاهش میدان دید جوانب راننده به ویژه در شرایط نامساعد جوی و تاریکی هوا، باعث افزایش وقوع تصادف می‌شود، می‌تواند تبعات سو امنیتی و ناهنجاری‌های اخلاقی را هم در پی داشته باشد.

جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: استفاده از شیشه دودی به نحوی که راننده و سرنشین آن قابل تشخیص نباشند به عنوان یک تخلف رانندگی محسوب می‌شود و برای آن جریمه در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: نصب هرگونه برچسب یا طلق بر روی شیشه‌های خودروها توسط واحدهای صنفی خدمات خودرویی به نحوی که باعث کاهش دید راننده و یا دیده نشدن داخل خودرو شود به نحوی که راننده و سرنشین خودرو از فاصله تقریبی 3 متری طرفین خودرو توسط افسر کارشناس قابل تشخیص نباشد، ممنوع است.

سردار طاهری تصریح کرد: از همین رو به صورت مستمر از واحدهای صنفی مذکور بازدید و در صورت تخلف از ضوابط ابلاغی به استناد قانون نظام صنفی برخورد لازم انجام می‌شود.

برچسب ها

شیشه دودی
مطالب مرتبط بیشتر
چه نوع شیشه دودی خودرو جریمه به دنبال دارد؟ جریمه 50 هزار تومانی برای شیشه دودی غیرمتعارف خودرو شیشه دودی ها اعمال قانون می شوند دودی کردن شیشه خودرو تخطی از قانون و تخلف رانندگی است راهنمای دودی کردن شیشه خودروها 7000 خودرو شیشه دودی در مازندران جریمه شدند دودی کردن شیشه های خودرو ممنوع است برخورد با خودروهای دارای شیشه دودی درهمدان اجرای طرح تشدید برخورد با خودروهای دارای شیشه دودی در لرستان برخورد قضایی با رانندگانی که اقدام به سگ گردانی می‌کنند 25 هزار خودروی شیشه دودی در اصفهان جریمه شدند جلوگیری از حرکت خودروهای دارای شیشه دودی در غرب تهران برخورد با واحدهای نصب‌کننده شیشه دودی پلیس با کدام خودروهای شیشه دودی برخورد می کند؟ 875 خودروی متخلف با نصب شیشه دودی درالبرز اعمال قانون شدند برخورد قانونی با رانندگان خودروهای شیشه دودی در البرز جریمه 50 هزار تومانی در انتظار رانندگان متخلفی که از شیشه‌های دودی استفاده می‌کنند دودی کردن شیشه خودروها ممنوع است دودی کردن شیشه خودرو چقدر جریمه دارد؟ نظر پلیس در مورد نصب سانروف، شیشه دودی،تغییر فرمان و ارتفاع خودرو شرایط دودی کردن شیشه خودروها از نظر پلیس فرانسه تردد خودروها با شیشه دودی را ممنوع کرد
Back to top