قیمت بوگاتی دیوو به 7.5 میلیون دلار رسید +تصاویر

عصر خودرو -قیمت نسخه تولیدی بوگاتی دیوو در‌ حالی به 7.5 میلیون دلار رسیده که حدود 1 میلیون دلار گران‌تر از قیمت اعلام شده در زمان رونمایی است.

Friday 01 February 2019 - 11:35:00

قیمت بوگاتی دیوو به 7.5 میلیون دلار رسید +تصاویرقیمت بوگاتی دیوو به 7.5 میلیون دلار رسید +تصاویرقیمت بوگاتی دیوو به 7.5 میلیون دلار رسید +تصاویرقیمت بوگاتی دیوو به 7.5 میلیون دلار رسید +تصاویرقیمت بوگاتی دیوو به 7.5 میلیون دلار رسید +تصاویرقیمت بوگاتی دیوو به 7.5 میلیون دلار رسید +تصاویرقیمت بوگاتی دیوو به 7.5 میلیون دلار رسید +تصاویر

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان، بوگاتی دیوو یک نسخه خاص و تولید محدود این شرکت به‌شمار می‎رود که بر پایه بوگاتی شیرون ساخته شده است. طراحی منحصربفرد و خیره‌کننده این خودرو، بسیاری را در زمان معرفی شوکه کرد. ابر خودروی دیوو که قرار است تنها به تعداد 40 دستگاه تولید شود تقریبا تمامی نمونه‌های آن پیش‎فروش شده‌اند و سال آینده به دست مشتریان می‌رسند. بر اساس اعلام وب‌سایت بوگاتی، دیوو قرار است با قیمت 7 میلیون و 913 هزار و 500 یورو در اروپا و با قیمت 7 میلیون و 545 هزار و 90 دلار در آمریکا به فروش برسد. زمان دقیق عرضه این خودرو به اواخر سال 2019 یا اوایل سال 2020 باز می‌گردد.دیوو که نسخه مسابقه‌ای ابرخودروی بوگاتی شیرون به شمار می‌رود تغییرات زیادی را نسبت به این خودرو تجربه می‌کند. دیوو مجهز به یک پیشرانه 16 سیلندر W شکل مشابه با شیرون با توان تولیدی باور‌نکردنی 1500 اسب‌بخار است. این خودرو نسبت به بوگاتی شیرون شامل استفاده از قطعات متفاوت در بخش فنی، کاهش 35 کیلوگرمی وزن و تغییراتی در ساختار شده است. با این تغییرات دیوو توانایی شکستن رکورد بوگاتی شیرون در پیست ناردو را با اختلافی بیشتر از 8 ثانیه دارد. با این وجود بیشینه سرعت دیوو به 380 کیلومتر در ساعت محدود شده که کمی از حد انتظار پایین‌تر است. با وجود اینکه هنوز هیچ آزمایش سرعتی به صورت رسمی از بوگاتی شیرون گرفته نشده است، اما صفحه کیلومتر آن رقم 500 کیلومتر در ساعت را نمایش می‌دهد! این درحالی است که بوگاتی اعلام کرده که بیشینه سرعت شیرون نیز فعلا به عدد 420 کیلومتر در ساعت محدود شده است. پیش‌تر رکورد سرعتی که بوگاتی در نسخه ویرون سوپر‌اسپرت ثبت نمود به عدد 431 کیلومتر در ساعت رسید.

حال با وجود اینکه قیمت بوگاتی دیوو در زمان معرفی در حدود 6 میلیون دلار اعلام شده بود، قیمت جدید آن بیش از 1 میلیون دلار دچار افزایش شده است. با این وجود بنظر نمی‌رسد که خریداران ثروتمند آن مشکلی با قیمت جدید داشته باشند!

در ادامه تصاویر مربوط به اتومبیل Bugatti Divo را مشاهده می‌کنید.

برچسب ها

بوگاتی دیوو
مطالب مرتبط بیشتر
Back to top