خودروهایی که از سال 2019 منقرض شده و دیگر تولید نمی شوند

عصر خودرو -در پایان تقویم هر سال خودرویی، معمولا به 12 ماه قبل باز می‌گردیم تا دریابیم چه مسائلی در حوزه خودروها رخ داده، چه خودروهایی به جهان اضافه شده، کدامیک برترین رتبه‌ها را کسب کرده و کدامیک دیگر بین ما نیستند.

Wednesday 02 January 2019 - 12:16:00

خودروهایی که از سال 2019 منقرض شده و دیگر تولید نمی شوندفولکس واگن بیتللینکولن MKXنیسان جوکفولکس‌واگن توارگلینکولن MKTفورد تاروسفورد فیستافورد C- MAX هیبریدفورد فوکوسشورولت سونیکشورلت کروزشورلت سیتی اکسپرسسدان کادیلاک ATSخودروهایی که از سال 2019 منقرض شده و دیگر تولید نمی شوند

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از عصرایران ، هر ساله بسیاری از خودروها از گردونه تولید خودروسازها خارج شده تا نسخه‌ای بهتر جایگزین آنها شود. سال 2018 نیز از این قاعده مستثنی نبود و بسیاری از خودروهای این سال به تاریخ خواهند پیوست.

در آمریکا شورلت و فورد رهبران پیشرو در حذف خودروهایشان در سال 2018 به بعد هستند. هر دوی این شرکت‌ها سدان‌ها و دیگر خودروهایشان را به نفع کراس‌اوورها قربانی می‌کنند.

لینکولن هم دو مدل محبوب را وارد خط تولیدش می‌کند و کادیلاک هم بسیاری از مدل‌هایش را برای مدرنیته می‌پیچاند. آلفا رومئو، نیسان فولکس‌واگن و تویوتا نیز برای حذف یا جایگزین کردن خودروهای قدیم و جدید خود به این لیست می‌پیوندند.  به زودی مردم جهان نمی‌توانند خودروهای ارائه شده در این فهرست را در بازارهای جهان به ویژه آمریکای شمالی پیدا کنند.

آلفا رومئو، نیسان فولکس‌واگن و تویوتا نیز برای حذف یا جایگزین کردن خودروهای قدیم و جدید خود به این لیست می‌پیوندند.

برچسب ها

فورد فیوژنفورد فوکوسشورولت Traxفورد فیستاشورولت سونیکفورد C- MAX هیبرید
مطالب مرتبط بیشتر
بهترین خودروهای هیبریدی در جهان کدامند؟ فورد فوکوس ST استیشن رونمایی شد 5 عدد مهم هفته آخر فروردین در جهان خودرو شرکت فورد بیش ازیک میلیون خودرو را ازبازار جمع آوری می کند تجهیز تکنسین "فورد" به اسکلت خارجی فوکوس استیشن 2018 لو رفت 10 خودروی غیرقابل اعتماد جهان (+عکس) فورد فوکوس جدید در میان خودروهای گران معرفی 25 مدل از بهترین شورلت‌های تاریخ + تصاویر هیولایی در هیبت یک مگان نسل 4 هیوندای در فکر رقیبی برای فورد فیستا و فولکس پولو است هیوندای i20 سری N رقیب فورد فیستا (+عکس) نسل بعدی فورد فوکوس در چین تولید می شود چانگان نسل بعدی فورد فوکوس را در چین می‌سازد جنگ سالاران ریزاندام 10 خودرویی که یکباره متحول شدند +تصاویر مقایسه فورد فیستا و پژو 208 (+عکس) فورد فیوژن 2017 ارتقاء می‌یابد فورد فوکوس RS 550 هزار دلاری را ببینید آیا اولین محصول شورولت در گرد ‌و‌خاک رنو می‌تواند نفس بکشد‌؟ آن روی اسپرتی تر فوکوس برای ژرمن ها تبعید خودروهای کوچک فورد عرضه امتیازهای انحصاری خودرو برقی فورد فورد فوکس آر-اس، خودرویی برای دریفت فراخوان هزاران خودرو با قفل خراب
Back to top