بازارگاه الکترونیکی حمل بار رونمایی شد

عصر خودرو- با حضور وزیر راه و شهرسازی، از بازارگاه الکترونیکی نت بار رونمایی شد. یکی از مزیت‌های این سامانه حذف واسطه ها در روند صدور بارنامه است.

Sunday 16 December 2018 - 17:02:00

بازارگاه الکترونیکی حمل بار رونمایی شد

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از تسنیم، محمد میرزایی منش در حاشیه رونمایی از سامانه نت بار اظهار کرد این سامانه مختص صنعت حمل و نقل کشور و در 12 فاز طراحی شده است.

وی تصریح کرد: امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی فاز اول این سامانه به بهره‌برداری رسید در این سامانه دو مرکز ثبت بار شامل باربری ها کارخانجات صاحبان بار عمده و مردم وجود دارد که بارها روی اپلیکیشن  راننده ها می نشیند.

وی تصریح کرد: شرکت های باربری در سامانه مذکور بدون دخل و تصرف در کرایه ها بارها را به رانندگان ارجاع داده و کمیسیون خود را دریافت می کنند.

وی ادامه داد رانندگان پس از رویت کرایه بارگیری را انجام داده و به طور کلی پروسه انتقال بار بدون دریافت هیچ مبلغ اضافه ای در سراسر کشور انجام می شود.

میرزایی با تاکید بر اینکه هزینه های اضافی را به مشتریان صاحبان کالا و راننده ها تحمیل نمی‌کنیم گفت حذف واسطه ها یکی از مزیت‌های این سامانه است تاکنون 4500 راننده این اپلیکیشن را بر روی موبایل های خود نصب کرده‌اند.

برچسب ها

تجارت الکترونیکیحمل باربارنامه
مطالب مرتبط بیشتر
پلمپ 155 شرکت حمل و نقل کدام کامیون ها مشمول طرح می‌شوند؟ تشکیل کارگروه بازرسی در ‌پایانه‌های بار/‌حذف دلالان از پایانه‌ زمان دقیق اجرای تُن کیلومتر امروز مشخص می‌شود سوختگیری کامیون‌های درون‌شهری منوط به داشتن بارانه شود بارفروشی شرکت‌ها معضل کنونی کامیون‌داران شده است روند حمل بار در آذربایجان شرقی به صورت معمول در جریان است محاسبه کرایه براساس تن-کیلومتر نیز تصویب شد صدور بارنامه در خراسان رضوی افزایش یافت 75 شرکت متخلف حمل بار تعطیل موقت شدند افزایش تعرفه حمل فرآورده‌های نفتی کلید خورد بارنامه کاغذی تا سه ماه آینده حذف می شود صدور 35هزار بارنامه در پایانه بار استان تهران در هفته جاری صدور 55 هزار بارنامه با افزایش کرایه کرایه حمل بار 20 درصد افزایش می یابد افزایش 22 درصدی کرایه حمل بار در یزد وانت تندر مهرماه به بازار می آید حجم تجارت الکترونیکی صنعت خودرو به 29هزار میلیارد ریال رسید استفاده از فناوری هایپرلوپ برای حمل بار در دوبی حمل و نقل بار در گرگان ساماندهی می شود بازارگاه‌های الکترونیکی حمل بار را هوشمند می‌کنند جلوگیری از فرار بارهای غیرمجاز با اضافه تناژ در استان همدان تاکید بر حمل و نقل بار و کالای شهری در شهر تهران آغاز طرح نوسازی خودروهای حمل بار شهرهای کشور جریمه و اعمال قانون حمل بار با خودروهای غیرباری هیوندای به دنبال رسیدن به برد 400 کیلومتری است
Back to top