خودرو بدون سرنشین روس ها با موفقیت آزمایش شد

عصر خودرو- رسانه های روسیه از آزمایش موفقیت آمیز خودرو بدون سرنشین ساخت این کشور خبر داده اند که از شهری به شهر دیگر حرکت کرده است.

Saturday 24 November 2018 - 13:34:00

خودرو بدون سرنشین روس ها با موفقیت آزمایش شد

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، این خودرو بدون سرنشین که «استارلاین» نام دارد توانسته پس از حرکت از سن پترزبورگ و طی کردن دو هزار و 500 کیلومتر بدون هیچ مشکلی به کازان در مرکز روسیه برسد.
این خودرو در طول شش روز مسیر مدنظر را طی کرده است و در تمام طول مسیر راننده برای حفظ امنیت در شرایط خاص، در خودرو حضور داشت و در برخی نقاط مسیر برای رعایت احتیاط کنترل فرمان را راننده در دست می گرفت.
گفته شده است این اتومبیل هوشمند، در بزرگراه ها، خیابان های داخل شهری و حتی در جاده ها و مسیرهای خاکی بدون راننده به مسیر خود ادامه داده است و در تمام شرایط جاده ای و انواع سیستم های مورد نظر، خوب و مطمئن عمل کرده است.
البته گفته شده است که این خودرو در بعضی موارد همچون تعیین و شناخت شرایط مسیر با مشکل مواجه بود و با افزایش طول مسیر از کیفیت عملکرد تحلیل داده ها و آپشن ها کاسته می شد.
خودروهای خودران که در آنها از هوش مصنوعی استفاده می شود پروژه های جدید بشر به حساب می آیند و کشورها و شرکت های بین المللی مختلف به دنبال ساخت و ارایه آن به بازار جهان هستند.
 

برچسب ها

خودرو بدون راننده
مطالب مرتبط بیشتر
همکاری سونی با شش شرکت ژاپنی برای راه اندازی تاکسی بدون راننده انسان‌ها هنوز از سیستم‌های خودران رایانه‌ای بهتر رانندگی می‌کنند مخالفت پلیس با تردد خودروهای هوشمند بدون راننده در کشور در حال کار روی فناوری خودروهای خودران هستیم خودروی خودران با ظاهری متغیر! سال برقی‌ها؟ خودران‌ها؟ یا هیچ‌کدام؟ ورود خودرو بدون راننده به سرویس کرایه خودرو اوبر خودروهای بدون آینه در راه بازار خودروسازی BMW به دنبال تولید خودروی بدون راننده از سوپر ماشین‌های بدون راننده تا خودروهایی با ظاهری خاص رونمایی از خودروی خودران اوبر در خیابان‌های آمریکا خودرو بدون راننده با بهره‌گیری از کینکت 6 خودرو بدون راننده جهان با نخستین خودرو بدون راننده آشنا شوید همکاری تاریخی غولهای فناوری دنیا در پروژه خودروهای خودران شبیه‌سازی سیستم بینایی خودروهای بدون راننده نسل جدید تاکسی های بدون راننده تردد کامیون بدون راننده در بزرگراه خودرو بدون راننده گوگل تابستان امسال بجای رانندگی در ماشین استراحت کنید خودروهای بدون راننده گوگل در مدت 6 سال تنها 11 بار تصادف کردند خودرو بدون راننده ناسا از گوگل سبقت گرفت
Back to top