فرمان خودروهای آینده ضربان قلب را رصد می کنند

عصر خودرو- تا سال 2020 میلادی فرمان خودروها مجهز به حسگرهای پزشکی می شوند که ضربان قلب راننده را رصد می کنند. به این ترتیب خودرو به طور اتوماتیک تنظیماتش را با راننده هماهنگ می کند.

Saturday 27 October 2018 - 14:29:00

فرمان خودروهای آینده ضربان قلب را رصد می کنند

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، تا 2020 میلادی فرمان خودروها می توانند نشانه های اولیه مشکلات قلبی را رصد کنند.

شرکت انگلیسی B-Secur مشغول ساخت فناوری است که حسگرهای پزشکی را درون فرمان خودرو قرار می دهد تا ریتم ضربان قلب راننده را رصد کنند.

یک دستگاه ECG درون فرمان سلامت هر فرد و ضربان قلب او را بررسی می کند. خودروهای آینده می توانند با استفاده از این اطلاعات هرگونه وضعیت غیرعادی که به ایجاد استرس زیاد، خستگی و حتی حمله قلبی منجر می شود را ردیابی کنند.

این شرکت در حال ابداع الگوریتم هایی است که به این فناوری اجازه می دهد از یک نقطه در فرمان ضربان قلب راننده را رصد کند.

ضربان قلب هر فرد یگانه است و تحلیل آن به خودروها کمک می کند به طور اتوماتیک تنظیمات خود را با ترجیحات راننده هماهنگ کنند.

این شرکت اعلام کرده تا سال 2020 این قابلیت را به طور تجاری برای خودروها ارائه می کند و هم اکنون مشغول همکاری با خودروسازان مختلف است.

برچسب ها

خودروهای آیندهفرمان خودرو
مطالب مرتبط بیشتر
اطلاعاتی که نحوه در دست گرفتن فرمان خودرو می‌تواند در مورد شخصیت شما فاش کند خرید روکش فرمان چقدر هزینه دارد؟ 10 فرمان فوق العاده تاریخ اتومبیل (+عکس) کنترل خودروهای برقی با فرمان های صوتی وزن خودروهای آینده نصف می شود خودروی خودران آینده با یک انگشت کنترل می شود! خودروهای آینده با اسکن اثر انگشت روشن می‌شوند اذعان سوبارو به دروغ‌ پردازی عزم جنرال موتورز برای تجاری‌سازی مدل‌های خودران‌ خودروها در آینده ذهن راننده را می‌خوانند فرمان خودرویی که با حرکات صورت کنترل می شود! نقص فرمان‌های فورد خودروهای آینده وضعیت هوا را پیش بینی می کنند نگاهی به خودروهای سال 2018 و آینده‌ای فراتر از آن! +تصاویر فرمان خودروهای آینده از خودرو مراقبت می کند خط تولید پمپ های هیدرولیک فرمان خودروهای داخلی افتتاح شد فرمان خودروهای خودران متحرک می شود لیموزین‌های تشریفاتی در جزیره کیش فرمان برقی در خودروها به چه معناست؟ فرمان آینده خودروسازی در دست کیست؟ فرمان‌ خودروهای آینده تغییر شکل می‌دهند (+عکس) تفاوت بین فرمان برقی و هیدرولیکی ایده انقلابی هیوندای درباره خودروهای آینده این خودروی برقی متعلق به آینده است گرم‌کن فرمان خودروهای آینده نه فرمان دارند، نه پدال
Back to top