چرا هیوندای سانتافه هنوز خودروی محبوب بازار ایران است؟ (بخش نخست)

طراحی ظاهری، سانتافه پیر نمی شود

عصر خودرو- هیوندای سانتافه، مدت‌ها محبوب‌ترین خودرو وارداتی بازار کشور بود و هنوز هم یکی از محبوب‌ترین‌ها است. این خودرو شاسی‌بلند هرچند در بازارهای جهانی با نسل جدید جایگزین شده است اما در بازار کشورمان همچنان توانسته محبوبیت بالای خود را حفظ کند و مهم‌تر اینکه همچنان در نمونه‌های دست‌دوم هم خریداران زیادی دارد. در این سلسله مطالب، به بررسی دلایل اصلی این محبوبیت خواهیم پرداخت.

Monday 15 October 2018 - 14:28:00

طراحی ظاهری، سانتافه پیر نمی شود

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، هیوندای سانتافه در نسل پیشین خود خودرویی با طراحی ساده بود اما در نسل فعلی، هیوندای هم‌راستا با دیگر خودروهای خود طرح ظاهری جوان‌پسندی را برای سانتافه در نظر گرفت که البته در آن اغراق‌های زیادی در زمینه طراحی نمی‌بینید و هنوز هم تا حد زیادی یکدستی خود را حفظ کرده است. در میانه راه و برای نزدیک‌تر شدن سانتافه به خودروهای روز هیوندای و البته ایجاد تمایز میان این خودرو و رقبا، هیوندای برنامه یک فیس‌لیفت را برای سانتافه تدارک دید که حاصل آن خودرویی است که هم‌اکنون به فروش می‌رسد. در مدل فیس‌لیفت تغییرات جزئی مانند تغییر فرمت جلوپنجره، فرمت چراغ‌های جلو و عقب و سپر اسپرت همراه با دیلایت به چشم می‌خورد که در مقایسه با تغییرات اندک نمای پشت دچار دگرگونی بیشتری شده است. رینگ‌های جدید 10 پره 19 اینچی نیز هارمونی خوبی را در نمای بغل همراه با خط کمر برجسته و فرمت شیشه‌های جانبی ایجاد کرده است تا درمجموع سانتافه بتواند تازگی خود را برای بازار پررقابت شاسی‌بلند‌ها حفظ کند و هنوز هم بسیاری از مشتریان، ظاهر این خودرو را یکی از اصلی‌ترین دلایل خرید آن اعلام می‌کنند.
 

برچسب ها

هیوندای سانتافه
مطالب مرتبط بیشتر
خودروهای کره‌ای در بازار تهران چند؟ + جدول قیمت انواع خودرو هیوندای در بازار تهران + جدول قیمت جدید انواع خودرو هیوندای در بازار تهران +جدول قیمت انواع محصولات هیوندای در نمایندگی و بازار خودروهای کره‌ای در بازار تهران چند؟ + جدول هیوندای با سانتافه جدید آمد دو کراس‌اوور برجسته کره‌ای‌ها در 10 سال قیمت برخی از خودروهای خارجی در بازار خودروهای 500میلیونی تا 1میلیاردی بازار تهران +جدول توانایی‌های فنی؛ قدرت و اطمینان توانایی‌های آفرود؛ به بیراهه بزن! خودروهای کره ای در بازار چند؟ شاسی بلند پر فروش یک پارک آسان و بی دردسر امکانات رفاهی؛ هر آنچه بخواهید امنیت در رانندگی با هیوندای سانتافه محصولات صفر کرمان موتور چند؟ خودروهای کره‌ای در بازار تهران چند؟ + جدول هیوندای صفر چند؟ قیمت جدید انواع خودرو هیوندای در بازار تهران +جدول هیوندای صفر چند؟ خودروهای 400 تا 450 میلیونی بازار کدامند؟ پرفروش‌ها در دنیای اعداد فصل فروش سانتافه شاسی‌بلند محبوب هیوندای آماده فروش در بازار آمریکا قیمت، ویژگی و مدل های سانتافه 2019 (+عکس) فروش اقساطی هیوندای سانتافه آغاز شد سانتافه را با پیش پرداخت 135 میلیون تومانی خریداری کنید 5 خودرو شاسی بلند 2019 که ارزش صبر کردن برای خرید را دارند+ تصاویر سانتافه را با 155 میلیون تومان خریداری کنید سانتافه را با دو سال بیمه بدنه رایگان خریداری کنید نسل جدید هیوندای سانتافه معرفی شد؛سانتافه 2019؛ لوکس و گیرا رنو تلیسمان و کولئوس، پرفروش ترین خودروهای سال 96 هیوندای اولین تیزر چهارمین نسل سانتافه را منتشر کرد با تسهیلات 120 میلیونی و تخفیف ویژه هیوندای سانتافه سوار شوید شرایط فروش نقدی و اقساطی هیوندای سانتافه+جدول آغاز فروش اقساطی 3 خودروی هیوندای در ایران (+جدول و جزئیات) تصاویر جاسوسی از هیوندای سانتافه 2019 جَنگ امکانات در بازار کراس‌اوورهای خانوادگی فروش نقدی سانتافه 2017 با تحویل یک ماهه آخرین قیمت محصولات Hyundai 2017 در دبی فروش نقدی سانتافه 2017 با تحویل یک ماهه سانتافه و اکسنت در جاده فرابورس رنو کولئوس در برابر هیوندای سانتافه و کیا سورنتو! سانتافه 2017 را با اقساط 48 ماهه و تحویل فوری بخرید فروش اقساطی سانتافه 2017 با تحویل فوری با پیش پرداخت 50 میلیونی سانتافه فول 2017 بخرید هیوندای می تازد! سانتافه 2017 را با اقساط 60 ماهه و تحویل فوری بخرید
Back to top