حضور سازندگان توانمند داخلی در نمایشگاه یزد

عصر خودرو- پانزدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو و قطعات و صنایع وابسته یزد با فضایی به وسعت 12 هزار متر پس از 4 روز به کار خود پایان داد.

Saturday 13 October 2018 - 13:21:00

حضور سازندگان توانمند داخلی در نمایشگاه یزدحضور سازندگان توانمند داخلی در نمایشگاه یزدحضور سازندگان توانمند داخلی در نمایشگاه یزدحضور سازندگان توانمند داخلی در نمایشگاه یزدحضور سازندگان توانمند داخلی در نمایشگاه یزدحضور سازندگان توانمند داخلی در نمایشگاه یزدحضور سازندگان توانمند داخلی در نمایشگاه یزدحضور سازندگان توانمند داخلی در نمایشگاه یزدحضور سازندگان توانمند داخلی در نمایشگاه یزدحضور سازندگان توانمند داخلی در نمایشگاه یزدحضور سازندگان توانمند داخلی در نمایشگاه یزدحضور سازندگان توانمند داخلی در نمایشگاه یزدحضور سازندگان توانمند داخلی در نمایشگاه یزد

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» ، این نمایشگاه با حضور جمعی از مسئولان شهر یزد ، سفید رئیس شورای شهر و شفیعی ریاست حمل و نقل شهرداری یزد و حضور پرشور و مشتاقانه بازدید کنندگان در مکان دائمی نمایشگاه بین اللملی یزد. برگزار شد.
در این نمایشگاه سایپا ، زامیاد ، مدیران خودرو و راین خودرو و شرکت های توانمند داخلی و سازندگان خودروهای تولیدی و خودروهای سنگین و قطعات و لوازم جانبی حضور داشتند .
شرکت رامک خودرو با تمام توانمندی و نو آوری و خلاقیت در صنعت خودروسازی در جمع حداکثری خودروسازان در این نمایشگاه حضور داشت و پس از بررسی مسئولان برگزاری نمایشگاه و نظر بازدیدکنندگان به عنوان غرفه برتر معرفی و لوح تقدیر دریافت کرد .

برچسب ها

نمایشگاه صنعت خودرو یزد
مطالب مرتبط بیشتر
Back to top