فرمانده هنگ مرزی پارس‌آباد مغان خبر داد:

انبار روغن خودروی احتکار شده در پارس‌آباد کشف شد

عصر خودرو- فرمانده هنگ مرزی پارس‌آباد مغان گفت: بیش از 60 هزار لیتر انواع روغن خودروی احتکار شده از یک انبار در پارس‌آباد کشف و انبار مذکور پلمب شد.

Sunday 30 September 2018 - 21:32:00

انبار روغن خودروی احتکار شده در پارس‌آباد کشف شد

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از تسنیم، سرهنگ راسخ غفارپور در تشریح جزییات این عملیات اظهار داشت: این میزان روغن خودروی احتکار شده در راستای برخورد با اخلالگران و مفسدان اقتصادی و مقابله با محتکران کالاهای اساسی مردم و با رصد اطلاعاتی، شناسایی و در دستور کار ماموران هنگ مرزی پارس‌آباد قرار گرفت که در این عملیات و اقدام به کشف مقداری روغن خودرو از انواع مختلف آن کشف شد.

وی با اشاره به اینکه ماموران اطلاعات این هنگ مرزی با انجام تحقیقات لازم و کسب اطمینان از صحت موضوع به محل اعزام شدند، افزود: ماموران هنگ مرزی پارس‌آباد پس از اعزام به محل از انبار مذکور که در یکی از آبادیهای مرزی شهرستان پارس‌آباد دپو شده بود بازدید به عمل آورده و در بازرسی صورت گرفته بیش از 60 هزار لیتر انواع روغن خودروی احتکار شده را کشف کردند.

فرمانده هنگ مرزی شهرستان پارس‌آباد تصریح کرد: ماموران ضمن پلمپ کردن این انبار، یک متهم دستگیر کردند که متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی استان معرفی شد.

غفارپور ضمن آگاهی‌بخشی به مردم در خصوص احتمال وجود چنین انبارهایی از مردم خواست تا در صورت مشاهده هرگونه انبار مشکوک مراتب را به دستگاههای نظارتی مربوطه گزارش دهند.

برچسب ها

پمپ روغن خودرواحتکاراحتکار روغن
مطالب مرتبط بیشتر
24 دستگاه خودروی احتکاری توقیف شد کشف یک انبار دیگر احتکار خودرو در غرب تهران تخلیه ماشین‌های صفر کیلومتر و بدون پلاک از پارکینگ‌ها انبار 38 میلیاردی احتکار خودرو در کازرون لو رفت! مجازات 20 سال حبس در انتظار احتکارکنندگان خودرو خرید ‌6 هزار خودرو ‌توسط یک خانم انبار شدن خودروها به بهانه فقدان آیینه و دستمال کاغذی ضعف وزارت صنعت است احتکاری نداریم ، خودروها پس از تکمیل تحویل مشتریان می شود آیا خودروسازان "احتکار" کرده‌اند؟ هزار گالن روغن خودروی احتکاری در مشهد کشف شد محتکر لاستیک خودرو به 500 میلیون ریال جریمه محکوم شد در دو شرکت خودروسازی همیشه مستقر هستیم اولین جلسه محتکر لوازم یدکی خودرو به ارزش بیش از 47 میلیارد ریال برگزار شد بسته‌ای برای تعیین قیمت خودرو تدوین می‌شود انبار حاوی چهار تریلی لوازم یدکی در مشهد کشف شد حراج موتورسیکلت‌های احتکاری در فضای مجازی به‌دنبال سقوط نرخ ارز قاچاق و احتکار 150 میلیارد ریالی لوازم یدکی در جنوب تهران مستندات‌ ا‌حتکار‌ خودرو‌ را منتشر ‌کنید انبار 20 میلیارد تومانی لوازم یدکی احتکار شده در پیشوا کشف شد متهم دو تابعیتی احتکار لوازم یدکی بازداشت شد بازار روغن خودرو گرفتار احتکار، تقلب و قاچاق شده است محتکر قطعات خودرو 1.7 میلیارد ریال جریمه شد دولت برای قیمتگذاری جدید خودروها تعجیل کند احتکار تایرهای پرفروش تایید شد! انتقاد مشاور عالی رئیس اتاق ایران از انتشار اخبار غیرکارشناسی درباره خودرو «احتکار» خودرو را گران کرد؟ خودروسازان امروز پاسخ می‎دهند امکان احتکار خودرو از سوی خودرو سازان وجود ندارد احتکار قطعات خودرو توسط سودجویان نخستین آزمایشگاه پمپ روغن خودرو در بوشهر افتتاح شد
Back to top