اراک بر سکوی قهرمانی مسابقات چندجانبه موتور کراس ایستاد

عصر خودرو- مسابقات چند جانبه موتور کراس گرامیداشت هفته دفاع مقدس، با قهرمانی تیم موتور کراس اراک، نایب قهرمانی لرستان و سومی همدان در بزرگترین پیست موتور سواری کشور در اراک پایان یافت.

Friday 28 September 2018 - 15:35:00

اراک بر سکوی قهرمانی مسابقات چندجانبه موتور کراس ایستاد

 به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  مهر، مسابقات چند جانبه موتورکراس روز جمعه با شرکت 40 ورزشکار از استان های همدان، لرستان، همچنین توابع تهران و شهرستان های اراک، محلات، شازند و دلیجان استان مرکزی به مناسبت هفته دفاع مقدس و همزمان با افتتاح بزرگترین پیست موتور سواری کشور به نام شهدا واقع در دهکده مقاومت اراک برگزار شد.

این مسابقات در دو رده سنی جوانان و پیشکسوتان، در دو کلاس 250 سی سی و 450 سی سی پیگیری شد که در نهایت در کلاس 250 سی سی جوانان، محمدحسن دانش پرور از اراک مقام نخست را کسب کرد، علی حسنی از دلیجان نایب قهرمان شد و محسن شاملو از شازند در جایگاه سوم قرار گرفت.

در کلاس 450 سی سی جوانان هم، افشین سیروس از همدان، مجید کاووسی از دلیجان و پیمان مرادی از اراک به ترتیب عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

به گزارش مهر، در رده سنی پیشکسوتان هم در کلاس 250 سی سی موسی شیری و محمد شیری هر دو از اراک به ترتیب مقام های اول و دوم را کسب کردند و غلام خلیلی از لرستان در جایگاه سوم ایستادند.

همچنین در کلاس 450 سی سی پیشکسوتان محمدرضاجدیدی از اراک قهرمان شد، محمد مقدسی راد از لرستان در جایگاه دوم قرار گرفت و مجید مظلومی از اراک بر سکوی سوم ایستاد.

در رده بندی تیمی هم، اراک بر سکوی قهرمانی ایستاد، لرستان نایب قهرمان شد و همدان هم در جایگاه سوم قرار گرفت و در پایان به نفرات برتر حکم و جوایز نقدی اهدا شد.

برچسب ها

موتورکراسپیست موتور کراس ایرانمسابقات موتور کراس ایران
مطالب مرتبط بیشتر
Back to top