به دستور رئیس جمهوری؛

کندن پلاک خودروی رانندگان متخلف در روسیه ممنوع شد

عصر خودرو- رئیس جمهوری روسیه به پلیس این کشور دستور داده است که روند کندن پلاک خودروی رانندگان متخلف را توسط ماموران راهنمایی و رانندگی متوقف کند.

Monday 17 September 2018 - 16:45:00

کندن پلاک خودروی رانندگان متخلف در روسیه ممنوع شد

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، بر اساس این دستور ولادیمیر پوتین که در تارنمای اخبار رسمی روسیه منتشر شده است، ماموران راهنمایی و رانندگی دیگر اجازه ندارند استفاده از خودرو را به دلیل تخلف راننده، ممنوع و خودرو را توقیف کنند.
به گزارش شبکه تلویزیونی ار.ب.کا، خودرو تنها در صورتی که بیمه یا معاینه فنی نداشته باشد، توقیف می شود و پلاک آن نباید کنده شود.
دولت روسیه از 6 سال پیش قوانین و مقررات سختگیرانه ای را برای اصلاح وضع رانندگی در این کشور تصویب و اعمال کرده است که از میان آنها می توان به بسته شدن حساب بانکی رانندگان متخلف و قانون شکن و یا محرومیت آنان از خدمات اجتماعی یاد کرد.
قوانین رانندگی روسیه برای شهروندان بیگانه به مراتب سخت تر است به طوری که اگر فرد خارجی شاغل در این کشور یا یک گردشگر خارجی مرتکب سه تخلف رانندگی شود، بلافاصله روانه دادگاه خواهد شد و حداقل مجازات وی، اخراج از این کشور و یا ممنوعیت ورود دوباره وی پس از پایان یافتن دوره اعتبار روادید است.

برچسب ها

روسیهکندن پلاک خودروی رانندگان متخلف در روسیه
مطالب مرتبط بیشتر
روسیه، فرصتی برای حضور زنجیره ارزش خودروی کشور در بازارهای جهانی "چری" چین در روسیه تولید خواهد شد؟ رنو کارخانه مسکو را تعلیق کرد تعلیق تولید فراری برای بازار روسیه تعلیق صادرات هوندا به روسیه BMW تولید خودرو در روسیه و صادرات به این کشور را متوقف کرد فعال‌سازی کریدور شمال ـ جنوب با همکاری مناطق آزاد ایران و روسیه خودروهای ایران قابلیت عرضه به بازار جهانی را دارند برپایی نمایشگاه خودرو در مسکو با حضور ایران روسیه صادرات بنزین را متوقف می‌کند قیمت بنزین معمولی در بورس کالای روسیه رکورد زد روسیه برای افزایش خرید خودروی برقی کمک هزینه می‌دهد صادرات بنزین روسیه ممنوع می‌شود روسیه خودروهای پژو، سیتروئن و اوپل صادر می‌کند تولید محصولات ایران خودرو در روسیه خداحافظی هوندا با روسیه کرونا فروش دوچرخه در روسیه را 60 برابر کرد جریمه 230 هزار خودرو در مسکو به دلیل نقض قانون قرنطینه پوتین کارخانه مرسدس بنز در روسیه را افتتاح کرد همکاری روسیه و ایدرو در نوسازی ناوگان تجاری روسیه راه چین را در بازار خودروی ایران می‌رود؟ شرط ورود لادای روسیه به ایران چیست؟ تلاش GAZ برای معافیت از تحریم‌ها 13 کشته در تصادف رانندگی در روسیه روسیه به دنبال تولید خودروی فرمول یک برای شرکت در مسابقات جهانی خارج از چارچوب ارتش روسیه اطلاعات تمامی خودروها را جمع آوری می کند روسیه به‌دنبال همکاری مشترک حمل‌ونقل با ایران ناراحتی هواداران فوتبال از افزایش کرایه ناگهانی تاکسی استقبال خبرنگاران از هموطن ایرانی که با خودروی شخصی به مسکو رفته است!+تصاویر اعتراض ها به افزایش بهای بنزین روسیه را در بر گرفت استقبال از شاسی‌بلند جدید لادا در روسیه پوتین به زودی سوار این لیموزین خواهد شد +عکس اولین برنده سفر به روسیه منتظر کامل شدن لیست هم‌قطاران خود پوتین: در انتخابات شکست بخورم، راننده کمباین می‌شوم پوتین صاحب خودروی ملی روسیه می‌شود اخراج 10 هزار پلیس راهنمایی و رانندگی در روسیه
Back to top