شرکت‌های پست اروپا به و‌ن‌های برقی مجهز می‌شوند

عصر خودرو -شرکت پست انگلستان از ون‌های الکتریکی در ناوگان حمل و نقل خود بهره می‌برد.

Thursday 13 September 2018 - 13:29:00

شرکت‌های پست اروپا به و‌ن‌های برقی مجهز می‌شوندشرکت‌های پست اروپا به و‌ن‌های برقی مجهز می‌شوندشرکت‌های پست اروپا به و‌ن‌های برقی مجهز می‌شوندشرکت‌های پست اروپا به و‌ن‌های برقی مجهز می‌شوند

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از عصر ایران ، ون قرمز باتری‌ای که توسط گروه خودروساز الکتریکی "باندری- بیس" ساخته شده، پیش از معرفی کامل، حرکت آزمایشی خود در لندن را آغاز کرد. 9 دستگاه از این خودروهای 7.5 تنی، کار خود را در پایتخت انگلیس آغاز کرده و بسته‌ها را از انبار مرکزی پست "رویال میل" در سطح شهر جابه‌جا خواهند کرد.

این ون‌ها تنها وسایل الکتریکی شرکت رویال میل نبوده و قرار است 100 ون الکتریکی پژو به 18 انبار این شرکت در بلفاست، ادینبرگ، اسکس و کنت اضافه شوند.پل گاتی مدیر ناوگان "رویال پست" در این خصوص گفت: در چند ماه آینده خودروهای الکتریکی را در ناوگان خود قرار می‌دهیم تا عملکرد آنها را در مواجه با بزرگترین سایت‌هایمان ارزیابی کنیم.

وی افزود ما مدام و با روش‌های نوآورانه به دنبال کاهش اثرات کربن درروند کاری هستیم و استفاده از ون‌های الکتریکی تنها یک نمونه از روش‌های خلاقانه در این روند است.

شرکت پست DHL آلمان نیز به عنوان رقیب بزرگ رویال پست، و قصد دارد ون‌های الکتریکی جدید را به ناوگان خود اضافه کند.

برچسب ها

ون برقی
Back to top