ورود ناگهانی شیر به خودروی گردشگران!

عصر خودرو- تصاویر ورود شیر درنده به خودروی گردشگران در یک باغ وحش تبدیل به تصاویر داغ شد.

Wednesday 05 September 2018 - 22:59:00

ورود ناگهانی شیر به خودروی گردشگران!

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ تصاویر که به تازگی منتشر شده ورود ناگهانی یک شیر را به خودروی تعدادی گردشگر در سافاری پارک واقع در شبه جزیره کریمه به تصویر می کشد. در این تصاویر مشاهده می شود این شیر به راحتی وارد خودروی توریستی می‌شود که بدون شیشه یا حفاظ است. این شیر که "فیلا" نام دارد به راحتی وارد خودرو شده و پشت فرمان قرار می گیرد. "اولگ زوبکوف"، صاحب 50 ساله این سافاری پارک در حالی که شروع به بازی با شیر می کند گردشگران نیز اقدام به گرفتن عکس سلفی با این شیر 2 ساله می کنند.

این در حالی است که هنوز مدت زیادی از حمله یک شیر به یک زن میانسال در این پارک نمی گذرد. حدود 8 هفته پیش "اولگا سولومینا" 46 ساله توسط شیر دیگری با نام " ویتیا" مورد حمله قرار گرفت و در حالی که روی زمین کشیده می شد از ناحیه دست راست دچار جراحت شدید شد. حمله این زن موجب تغییر برنامه بازدید از راه نزدیک گردشگران از شیرها توسط زوبکوف صاحب این پارک نشد. او حالت غیرعادی این زن و مصرف مشروبات الکلی را عامل اصلی حادثه دانست.

گفتنی است؛ زوبکوف سابقه زیادی در رام کردن این گربه های غول پیکر دارد و اصرار دارد در صورتی که گردشگران توصیه های او را هنگام مواجه شدن با شیرها انجام دهند در امان خواهند بود.

برچسب ها

گردشگریخودرو گردشگری
مطالب مرتبط بیشتر
بیش از هزار نفر خواستار توقف تورهای آفرود شدند سهم صفر درصدی "گردشگریی" در سهمیه‌بندی بنزین! رفع ممنوعیت ورود خودروها و موتورهای سنگین گردشگران خارجی به ایران تاکید دوباره بر هموارسازی جاده گردشگری پس از مرگ فعال بوم گردی آغاز «پنج‌شنبه‌های گردشگری بدون خودرو» در پایتخت نقشه گردشگری استان‎های کشور برای سفرهای نوروزی ارائه شد سام درخشانی سفیر الی گشت شد گردشگری ناهارخوران پنهان در تراکم خودروها زخم سفر با خودروهای شخصی بر پیکره صنعت گردشگری ورود کاروان گردشگری خودروهای کلاسیک هلند به تبریز توافق اولیه برای راه‌اندازی تاکسی گردشگری جابجایی 2800 گردشگر در کرمانشاه با تور رایگان گردشگری تاکسیرانی راه‌اندازی "تاکسی گردشگری" در تهران بازدید از 20 مکان تاریخی پایتخت در مسیر ویژه گردشگری حمل و نقل پاک تور‌های گردشگری جعلی در کمین مسافران گردشگری با دوچرخه‌های شهرداری سامانه ثبت شکایت مردمی از خدمات سفر در نوروز 97 ایجاد شد کارگاه سفر و گردشگری با خودروی شخصی در سعدآباد برگزار می شود سریع ترین قطار دنیا در چین به حرکت درآمد مجتمع های خدماتی جاده های کشور همچنان در وضعیت بحرانی نبود پلاک مخصوص برای اتوبوس گردشگری پیگیری پلاک اتوبوس‌های توریستی قول ناجا برای برداشتن برخی محدودیت‌های گردشگری اتوبوس‌های دو طبقه گردشگری پیش از عید در تهران بلاتکلیفی خودروهای گردشگری 6 ماه پس از وعده آقای وزیر تهیه نقشه قطب فرهنگی گردشگری پایتخت آغاز به‌کار نخستین خودرو برقی گردشگری شهر یزد ساخت خودروهای گردشگری در ایران تردد اتوبوس‌های گردشگری در پایتخت گردشگر سوئیسی در اثر واژگونی موتورسیکلت در کویر آران و بیدگل مجروح شد 230 مسافر از خدمات اتوبوس گردشگری همدان استفاده کردند آشنایی با تغییرات ترافیکی در قلب تهران آغاز مسافرت ها و تمهیدات ویژه پلیس در سواحل دریا مشارکت سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در اجرای رالی جاده ابریشم کاهش 100 کیلومتری مسافت شهرهای جنوب به شمال فارس رایزنی با گمرک برای تغییر نظر هیات دولت تیراندازی به اتوبوس حامل گردشگران در فرانسه حوادث رانندگی در چهارمحال و بختیاری یک کشته و 13 مصدوم داشت اجرای پیاده شهر در سرعین عملیاتی شد واردات خودروهای گردشگری وتو شد ســـــــــــــــفر بروید، یارانه بگیرید دوچرخه‌سوار ایرانی کرانه شمالی خلیج فارس را رکاب زد دسترسی گردشگران به تفرجگاه های شمال تهران تسهیل شد 134 هزار نفر در نوروز 95 در کلانشهر اراک اقامت گزیدند استقرار اتوبوس‌های ویژه تور قم‌گردی در 4 بوستان شهر خراسان شمالی آماده استقبال از مسافرین نوروزی است استقرار 11 ایستگاه استقبال و بدرقه در مبادی ورودی تهران ماشین سواری هیجان انگیز در باغ وحش با حیوانات درنده
Back to top