رویترز:

آمریکا برای واردات رینگ خودرو از چین هم تعرفه اعمال می‌کند

عصر خودرو- وزارت بازرگانی آمریکا اعلام کرد: بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد چین برای صادرات رینگ خودرو یارانه تخصیص می‌دهد و به همین دلیل آمریکا برای این محصول تعرفه گمرکی اعمال خواهد کرد.

Tuesday 28 August 2018 - 12:42:00

آمریکا برای واردات رینگ خودرو از چین هم تعرفه اعمال می‌کند

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس ، وزارت بازرگانی آمریکا اعلام کرد: تحقیقات اولیه نشان می‌دهد چین برای صادرات رینگ خودرو به آمریکا یارانه 58.75 تا 172.51 درصدی اختصاص می‌دهد و به همین دلیل آمریکا برای واردات این محصول تعرفه گمرکی اعمال خواهد کرد.

در بیانیه این وزارتخانه آمریکا آمده است: در نتیجه اتخاذ چنین تصمیمی وزارت بازرگانی از گمرک و مرزبانی آمریکا می‌خواهد تا از محل واردات رینگ خودرو تعرفه دریافت کند.

ارزیابی‌های انجام‌شده نشان می‌دهد آمریکا در سال 2017، 388 میلیون دلار رینگ خودرو از چین وارد کرده است. این طرح پس از شکایت دو شرکت تولیدکننده رینگ خودرو در ایالت‌های اوهایو و ایندیانا در وزارت بازرگانی آمریکا مطرح شد.

در بیانیه وزارت بازرگانی آمریکا آمده است‌: تصمیم نهایی در این باره در روز 7 ژانویه اعلام خواهد شد. در صورتی‌که وزارت بازرگانی آمریکا تصمیم نهایی خود درباره اعمال تعرفه بر واردات این کالای چینی را اتخاذ کند،کمیسیون تجارت بین‌المللی نیز نظر نهایی خود را تا روز 21 فوریه اعلام خواهد کرد.

 

برچسب ها

رینگ خودروواردات رینگ خودرو
مطالب مرتبط بیشتر
مشکل کارخانه رینگ اسپورت نی ریز تامین مواد اولیه است رکود در بازار رینگ مظنه فروش رینگ در بازار چقدر است؟ زشت‌ترین رینگ ها در برخی از خودروهای 2018 (+عکس) بررسی تاثیرات رینگ اسپرت بر عملکرد خودرو مظنه خرید رینگ خودرو در بازار آشنایی با مراحل طراحی رینگ خودرو؛ کفش فولادی تحقق اقتصاد مقاوتی در سومین کارخانه بزرگ رینگ اسپرت جهان در نی ریز لیست قیمت انواع رینگ آلومینیومی و فولادی قیمت فروش رینگ خودرو در بازار خرید رینگ پژو چقدر تمام می شود؟ کشف هزار حلقه رینگ و لاستیک سرقتی قیمت رینگ برخی از خودروهای داخلی در بازار مرسدس-بنز تصویری از "سورپرایز" خود را منتشر کرد تولید 3 میلیون رینگ آلومینیوم در خرمشهر کفش‌های جذاب مظنه قیمت رینگ در بازار تولید انبوه ورق های ویژه ساخت رینگ خودروهای سبک درفولاد مبارکه انجام شد خرید رینگ پژو 206 چقدر تمام می شود؟ قیمت انواع رینگ خودرو خرید رینگ فابریک پژو چقدر تمام می شود؟ رینگ‌های کربنی به موتورسیکلت‌ها رسیدند رینگ فابریک خانواده پژو در بازار با چه قیمتی معامله می شود؟ قیمت خرید انواع و اقسام رینگ در بازار رینگ‌های سفارشی برای آقای خشمگین تیغ دو دم رینگ! رقابتی نابرابر از جنس آلومینیوم رقابتی نابرابر از جنس آلومینیوم صادرات رینگ دست دوم خودرو به افغانستان! فرمانروایی ریخته‌گران چینی در بازار رینگ چه تعداد رینگ خودرو صادر شده است ؟ زیباترین رینگ‌های استاندارد برای عاشقان خودرو درخشش کم‌فروغ رینگ در سرچشمه
Back to top