نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد 97 (5)

هجدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو در مشهد گشایش یافت

عصر خودرو- هجدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو، قطعات و صنایع وابسته این صنعت روز سه شنبه با حضور 130 شرکت داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه بین المللی مشهد گشایش یافت.

Tuesday 07 August 2018 - 22:10:00

هجدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو در مشهد گشایش یافت

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایرنا، علیرضا هوشنگ نژاد مدیر عامل شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد گفت: این نمایشگاه با هدف معرفی توانمندی ها و دستاوردهای صنعت خودرو ایران و خودروسازان خارجی حاضر در بازار کشور، برپا شده است.
وی بیان کرد: 130 شرکت توانمند داخلی و نمایندگی شرکت های خارجی فعال در زمینه های ساخت خودرو، قطعه سازی، توزیع و فروش قطعات، نرم افزارهای مرتبط با صنعت خودرو، ماشین آلات و صنایع وابسته، تولید خودروهای بزرگ و موتورسیکلت و شرکت های خدماتی بیمه در این نمایشگاه حضور دارند.
وی اظهار داشت: 100 شرکت داخلی و 30 نمایندگی از شرکت های خارجی در این نمایشگاه مشارکت دارند.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد گفت: مشارکت کنندگان محصولات خود را در فضایی به مساحت 355 هزار مترمربع در سالن های بهار، ابوسعید، مولوی، عطار، فردوسی، بی2، هشت ضلعی و فضای باز به نمایش گذاشته اند.
وی برگزاری 2 همایش تخصصی در حوزه بورس، نحوه حضور شرکت کنندگان در بورس، پنل تخصصی در حوزه قطعه سازی و لوازم یدکی، برگزاری خودروهای کلاسیک، آفرود و تست درایو خودرو را از برنامه های جنبی این نمایشگاه برشمرد.
هوشنگ نژاد اظهار داشت: نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد قوی ترین رویداد نمایشگاهی این شهر است که هر سال برگزار می شود و مورد استقبال مسئولان و فعالان این صنعت قرار می گیرد.
وی افزود: در خلال این نمایشگاه هیات تجاری افغانستان نیز حضور یافته و همچنین از یکی از خودروهای جدید شرکت سایپا رونمایی می شود.
هجدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو، قطعات و صنایع وابسته این صنعت که از امروز آغاز به کار کرد، تا 19 مردادماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی مشهد دایر خواهد بود.

برچسب ها

نمایشگاه بین المللی خودرونمایشگاه مشهد
مطالب مرتبط بیشتر
محصولات جدید سایپا در شرایط تحریم نیز وارد بازار می شود بیسو T5 محصول جدید سیف خودرو رونمایی شد حضور گروه سایپا در هجدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد گروه بهمن در نمایشگاه خودرو شیراز حضور می‌یابد گزارش تصویری از غرفه ایسوزو در نمایشگاه خودرو ژنو کیا Ceed 2019؛ نیم‌نگاه کیا به جایگاه حکمرانان بازدید رئیس جمهور از محصولات گروه بهمن گزارش تصویری از آغاز به کار نمایشگاه بین المللی خودرو اصفهان گزارش تصویری از افتتاح هشتمین نمایشگاه بین المللی خودرو کرمان پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل تهران افتتاح شد گزارش تصویری از اهدای لوح تقدیر به حاضرین در دومین نمایشگاه خودرو تهران تجلیل مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی تهران از برگزاری نمایشگاه بین المللی خودرو گزارش تصویری از گشایش دومین نمایشگاه خودرو تهران گزارش تصویری از خودروهای موجود در دومین نمایشگاه خودرو‌ تهران یک روز پیش از بازگشایی شهردار و معاونان وزیر، روبان دومین نمایشگاه خودرو تهران را می بُرند آغاز شمارش معکوس برای افتتاح دومین نمایشگاه خودرو تهران حضور 48 برند خودرویی در دومین گردهمایی خودوریی ها در شهر آفتاب فالکن تایر در نمایشگاه اکیپ اتو 2017 از تایرهای تابستانی جدید خود رونمایی کرد معرفی جدیدترین نوآوری ها در اکیپ اتو 2017 اکیپ اتو میزبان دانشجویان و طراحان خودروهای خودران اکیپ اتو پاریس 2017 آغاز به کار کرد نمایشگاه بین المللی خودرو دبی (Motor Show) در یک نگاه تنوع رده های قیمتی محصولات سایپا عاملی برای کسب سهم بازار بیشتر زمان قطعی فروش خودروی جدید برلیانس C3 اعلام شد شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو در استان فارس افتتاح شد دومین شهر ترافیکی ایران در سال ٩٥ میزبان نمایشگاه خودرو خواهد بود
Back to top