نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد 97 (1)

حضور 150 شرکت داخلی و خارجی در هجدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد

عصر خودرو- بیش از 150 نمایشگاه داخلی و خارجی در هجدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد از تاریخ 16 تا 19 مرداد ماه حضور خواهند داشت.

Saturday 28 July 2018 - 10:32:00

حضور 150 شرکت داخلی و خارجی در هجدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو مشهدحضور 150 شرکت داخلی و خارجی در هجدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو مشهدحضور 150 شرکت داخلی و خارجی در هجدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو مشهدحضور 150 شرکت داخلی و خارجی در هجدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو مشهدحضور 150 شرکت داخلی و خارجی در هجدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو مشهدحضور 150 شرکت داخلی و خارجی در هجدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو مشهدحضور 150 شرکت داخلی و خارجی در هجدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو مشهدحضور 150 شرکت داخلی و خارجی در هجدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو مشهدحضور 150 شرکت داخلی و خارجی در هجدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو مشهدحضور 150 شرکت داخلی و خارجی در هجدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو مشهدحضور 150 شرکت داخلی و خارجی در هجدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو مشهدحضور 150 شرکت داخلی و خارجی در هجدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو مشهدحضور 150 شرکت داخلی و خارجی در هجدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» ، علیرضا هوشنگ نژاد، مدیر شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد و مجری این همایش در مورد شرایط برگزاری این دوره از نمایشگاه خودرو مشهد گفت: در حال حاضر ظرفیت تمام سالن‌های این نمایشگاه و همچنین فضای باز برای نمایش محصولات خودروسازان تکمیل شده است.
وی با اشاره به فضای بیش از 40 هزار متری نمایشگاه خودرو مشهد تصریح کرد: هزار غرفه و بالغ بر 150 شرکت داخلی و خارجی محصولات خود را در این نمایشگاه در معرض نمایش قرار خواهند داد.همچنین برنامه ریزی برای بازدید هیئت‌های خارجی از عراق، افغانستان و سوریه نیز انجام شده که می تواند به بازار صادراتی شرکت کنندگان کمک بزرگی کند.
هوشنگ نژاد شرکت‌های خودروساز، تولیدکنندگان قطعات یدکی، ارائه دهنده نرم افزارها، سازندگان کامیون، تریلی، اتوبوس و موتورسیکلت را از شرکت کنندگان این نمایشگاه عنوان و تصریح کرد: تعداد شرکت کنندگان هجدهمین دوره نمایشگاه خودرو مشهد نسبت به سال گذشته 15 درصد و فضای این نمایشگاه نیز نسبت به سال 96، 10 درصد افزایش داشته است.
مدیر شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد از این سایت نمایشگاهی به عنوان یکی از بزرگ‌ترین سایت‌های نمایشگاهی کشور نام برد و افزود: این مجموعه بیش از 25 سال سابقه دارد و همه سال نمایشگاه‌های مختلفی در آن برگزار می‌شود و از آن جا که این سایت در یکی از بهترین نقاط مشهد واقع شده و دسترسی مناسبی دارد، شرایط مناسبی را به وجود آورده است.
وی با اشاره به موقعیت استراتژیک مشهد در میان دیگر شهرهای بزرگ ایران گفت: در طول سال بیش از 25 میلیون زائر به شهر مشهد سفر می کنند. این شهر بیشترین ظرفیت هتلی کشور را در اختیار دارد و ظرفیت حمل و نقل هوایی و ریلی آن از دیگر شهرها بیشتر است. در این شرایط حدود 60 تا 65 درصد شرکت کنندگان در نمایشگاه خودرو مشهد از استان‌های دیگر هستند.
وی ادامه داد: مشهد ظرفیت بالایی در تولید قطعات خودرو دارد و بعضی خودروسازان بزرگ کشور مثل ایران خودرو نیز در این شهر پایگاه تولید دارند.
وی بلیت ورودی به نمایشگاه خودرو مشهد را 2500 تومان عنوان کرد و گفت ظرفیت پارکینگ این نمایشگاه نسبت به سال گذشته 3 برابر شده است و به خودروهای داخل پارکینگ به صورت الکترونیکی و با زمان کمتر سرویس داده می‌شود.
کارگاه های و پنل های تخصصی در نمایشگاه خودرو مشهد
مریم ثابت، مدیرعامل شرکت ایده تجارت هرمس به عنوان مجری این دوره نمایشگاه خودرو مشهد، با اشاره به تاریخ برگزاری هجدهمین دوره از این نمایشگاه اظهار کرد: این نمایشگاه از 16 تا 19 مرداد ماه 97 برپا خواهد شد و ساعت برگزاری آن به دلیل گرمای هوا، از 17 تا 23 در نظر گرفته شده است.
ثابت به برگزاری 2 دوره نمایشگاه خودرو تهران از سوی شرکت ایده تجارت هرمس اشاره و تصریح کرد: نمایشگاه امسال با استانداردهای نمایشگاه خودرو تهران و بهتر از همیشه برگزار خواهد شد.
وی در پاسخ به پرسش عصر خودرو درخصوص خودروسازان داخلی که در نمایشگاه حضور دارند نیز اظهار کرد: تاکنون حضور خودروسازانی همچون گروه صنعتی ایران خودرو، گروه خودروسازی سایپا، گروه بهمن، خودروسازی کارمانیا، سیف خودرو، هایما، چانگان در این نمایشگاه قطعی شده است.
وی از حضور 100 شرکت داخلی و 50 شرکت خارجی در این نمایشگاه در مساحت 40 هزار متر مربعی خبر داد و گفت: برای کشف بازارهای جدید از هیئت‌های خارجی همچون افغانستان، سوریه و عراق نیز دعوت به عمل آمده ضمن آن که از ابتدای شروع به کار نمایشگاه، سمینار، کارگاه های آموزشی و همچنین چند همایش تخصصی در بورس و نحوه حضور شرکت کنندگان در بورس، پنل های تخصصی در حوزه صنعت قطعه و برنامه های جانبی دیگری پیش بینی شده است.
مدیرعامل شرکت هرمس همچنین از نمایش خودروهای کلاسیک ، تست درایو و حرکات نمایشی خودروها در حاشیه نمایشگاه خودرو مشهد خبر داد و افزود: در این نمایشگاه میتینگ روم و ستاد خبری پیش بینی شده و با توجه به برگزاری در شب، تمهیدات ویژه‌ای برای رفت و آمد علاقمندان به این نمایشگاه در نظر گرفته شده است.

برچسب ها

نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد 97
مطالب مرتبط بیشتر
Back to top