افزایش 20 درصدی نرخ کرایه حمل نفتکش‌های حمل و نقل

عصر خودرو- مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان گفت: نرخ کرایه حمل نفتکش‌های حمل و نقل 20 درصد افزایش داشته است.

Tuesday 24 July 2018 - 13:50:00

افزایش 20 درصدی نرخ کرایه حمل نفتکش‌های حمل و نقل

به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، محسن شهبازی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نرخ کرایه حمل نفتکش‌های تحت پیمان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از اوایل تیر ماه امسال به میزان 20.2 درصد افزایش یافته است.

این مسئول ادامه داد: با توجه به مشکلات بخش حمل و نقل جاده‌ای فرآورده‌های نفتی در خردادماه برای این قشر زحمتکش و پرتلاش موضوع افزایش نرخ حمل و نقل مورد بررسی قرار گرفته که با موافقت وزیر نفت به تصویب رسید.

وی افزود: بر همین اساس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از همکاران بخش حمل و نقل جاده‌ای فرآوردهای نفتی که با تلاش آنان در چرخه توزیع سوخت فعالیت دارند و با در نظر گرفتن منافع ملی، خواسته‌های صنفی خود را در چارچوب قانون و آرامش دنبال کردند که جای تشکر دارد.

شهبازی خاطرنشان کرد: ناوگان حمل و نقل منطقه زنجان مشتمل بر 4 پیمانکار حمل و نقل و تعدادی تک‌پیمان بوده که سوخت مورد نیاز استان با همت و مساعی آنان جابه‌جا می‌شود که به ترتیب شرکت حمل و نقل راشد گوهر 25 درصد، شرکت حمل و نقل آزادی 21 درصد، شرکت حمل و نقل کیان ترابر 9 درصد، شرکت تعاونی نفتکش‌ها 12 درصد و تک‌پیمان‌ها 12 درصد فرآورده‌های نفتی استان را که به طور میانگین 4 میلیون لیتر است را حمل می‌کنند.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان، یادآور شد: افزایش نرخ کرایه با توجه به نفش انکارناپذیر حمل و نقل در چرخه تولید و صنعت و ضرورت ارج نهادن به زحمات رانندگان نفتکش‌ها در راستای سوخت‌رسانی درطول سال این امر محقق شد.

برچسب ها

نفتکشکرایه حمل بارکرایه حمل نفتکش‌
مطالب مرتبط بیشتر
نرخ جابه جایی کالا 30درصد افزایش یافته نه 300درصد! قانون توزیع بار در پایانه‌ها‌ کاملا تغییر کرد اجرایی شدن طرح تُن کیلومتر از اول آذر ماه مبنای تن-کیلومتر برای محاسبه کرایه حمل هفته آینده ابلاغ می‌شود جزئیات تصویب تن کیلومتر تعیین کرایه پایه 660 هزار مسیر بر مبنای تن-کیلومتر بارفروشی شرکت‌ها معضل کنونی کامیون‌داران شده است جزئیات محاسبه کرایه بر اساس تن کیلومتر «تن‌کیلومتر» تا یک ماه آینده جایگزین کرایه توافقی کامیون می‌شود‌ محاسبه کرایه براساس تن-کیلومتر نیز تصویب شد شاخص‌های محاسبه کرایه تغییر می‌کند؟ پرداخت کرایه کامیون ها بر اساس تُن بر کیلومتر مقصر اصلی در برخورد نفتکش و اتوبوس کیست؟+جزئیات نرخ کرایه حمل نفتکش‌ها 20 درصد افزایش یافت افزایش تعرفه حمل فرآورده‌های نفتی کلید خورد صدور 55 هزار بارنامه با افزایش کرایه تجهیز خودروهای نفتکش زنجان به سیستم 'GPRS' مروری بر شاسی نفت کش ماز؛ بی رقیب در بازار داخل نفتکش 30 هزار لیتری در محور سیرچ - کرمان طعمه حریق شد تصادف مینی بوس با نفتکش دراندیمشک
Back to top