نمایشگاه خودرو شیراز 97 (9)

هفدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو در شیراز گشایش یافت

عصر خودرو- هفدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو، عصر سه شنبه با حضور خودروسازان برتر کشور در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس در شیراز گشایش یافت.

Wednesday 18 July 2018 - 09:45:00

هفدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو در شیراز گشایش یافت

 به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  ایرنا ،مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس درحاشیه آیین گشایش این نمایشگاه در جمع خبرنگاران گفت: در این نمایشگاه، شرکت ایران خودرو، ایران خودرو دیزل، گروه سایپا، سایپا یدک، سایپا سیتروئن، سایپا دیزل، زامیاد، پارس خودرو، چانگان، کارمانیا، مدیران خودرو، گروه بهمن، بهمن دیزل، بهمن موتور، سیبا موتور، بهمن لیزینگ، کویر موتور و امداد خودرو، محصولات خود را ارایه کرده اند.
محمود موسوی افزود: شرکت خودروسازی سایپا در این نمایشگاه برای نخستین بار در کشور، محصول جدیدی با موتور و طراحی ملی و پلت فرم داخلی که توسط طراحان و مهندسان ایرانی ساخته شده را رونمایی خواهد کرد.
او گفت: محصولات فعالان برتر صنعت خودرو کشور در چهار سالن سرو، بهار، نرگس و ملاصدرا و همچنین فضای باز نمایشگاهی ارایه شده است.
وی اظهار داشت: صنعت خودرو به عنوان یک صنعت تاثیرگذار در اقتصاد کشور می‌تواند در صورت حمایت، موجب رونق صنایع بزرگ و کوچک از جمله فولاد، پتروشیمی، لاستیک، آلومینیوم، شیشه، نساجی و رنگ شود.
موسوی افزود: در صورت ایجاد زیرساخت‌های مناسب برای فعالیت های تولیدی و تسهیل تجارت داخلی و خارجی با جذب سرمایه گذاری بالا در صنعت خودرو ،می توان اشتغالزایی قابل توجهی از طریق فعال سازی زنجیره های تولیدی در این عرصه ایجاد کرد.
هفدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو تا روز بیست و نهم تیرماه 97 از ساعت 17 تا 22 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس واقع در شهرک گلستان شیراز برپاست.

برچسب ها

نمایشگاه خودرو شیراز 97
Back to top