افتتاح دومین شعبه «کاون» در غرب تهران

عصر خودرو - دومین شعبه کاون در غرب تهران آغاز به کار کرد تا شهروندان بیشتری بتوانند از خدمات سریع و مطمئن خودرویی استفاده کنند.

Tuesday 15 May 2018 - 11:48:00

افتتاح دومین شعبه «کاون» در غرب تهران

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، شعبه جدید کاون در حالی در مجتمع تجاری مگامال در شهرک اکباتان واقع در غرب تهران افتتاح شد که چندی قبل نخستین شعبه از کاون در نیز شرق تهران و خیابان فرجام کار خود را آغاز کرده بود.
در مدت کمتر از یک ماه از استقبال گسترده شهروندان از شعبه نخست، این امر نشان‌دهنده اعتماد شهروندان به کاون در راستای دریافت خدمات مطمئن و سریع خودرویی است.
دومین شعبه کاون در طبقه منفی 2 مگامال واقع در شهرک اکباتان قرار دارد و با بهره‌گیری از ‌دستگاه سرویس سیار، خدمات گسترده خودرویی چون تعویض روغن، تعویض شمع‌ها، تعویض فیلترهای مختلف خودرو، تنظیم باد لاستیک‌ها، دیاگ خودرو و غیره را در محل شعبه یا محل مورد نظر مشتری به شهروندان غرب تهران ارائه می‌کند.
بر اساس این گزارش، اپلیکیشن کاون نیز به زودی برای سهولت بیشتر در اختیار مشتریان قرار گرفته تا با استفاده از این نرم‌افزار بتوانند سفارش‌های خود برای حضور نیروهای متخصص کاون را در محل مورد نظر ثبت کرده و دریافت کنند.
شایان ذکر است پیش از این سایت کاون به نشانی  www.kaven.ir و مرکز تماس آن به شماره 23529529 در اختیار مشتریان قرار گرفته است.

برچسب ها

خدمات سریع خودرو کاونکاون
مطالب مرتبط بیشتر
Back to top