رقابت های اتومبیلرانی خودروهای سنگین به میزبانی البرز آغاز شد

عصر خودرو- نخستین دوره رقابت های چند جانبه اتومبیلرانی اسلالوم خودروهای سنگین جام جوانان روز جمعه به میزبانی البرز آغاز شد.

Friday 27 April 2018 - 13:57:00

رقابت های اتومبیلرانی خودروهای سنگین به میزبانی البرز آغاز شد

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، رئیس هیات موتور سواری و اتومبیلرانی البرز افزود: این رقابت ها به مدت یک روز و در 2 کلاس بانوان و آقایان در مجموعه ورزشی انقلاب کرج برگزار می شود.
اردشیر درویشی با بیان اینکه این رقابت ها برای نخستین بار است که در کشور انجام می شود اظهار داشت: خودروهای نوستالژی ماک، جفت دیفرانسیل، 10 و 20 دنده از جمله خودروهایی هستند که در نخستین دوره رقابت های چند جانبه اتومبیلرانی اسلالوم خودروهای سنگین شرکت دارند.
وی اضافه کرد: در این دوره از رقابت ها بیش از 25 خودرو سنگین از استان های تهران، اصفهان، مرکزی، گلستان، مازندران، گیلان، قزوین و البرز با یکدیگر رقابت می کنند.
درویشی با اشاره به ظرفیت های بالا استان البرز در رشته اتومبیلرانی و موتور سواری به ساخت بزرگترین دهکده ورزشی خاورمیانه در زمینی به مساحت 700 هکتار توسط بخش خصوصی اشاره و گفت: یکی از دغدغه های بزرگ هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان، گسترش زیرساخت های این ورزش بوده که احداث این پیست برای فعالیت در تمام زیرمجموعه های رشته موتورسواری و اتومبیلرانی ازاهداف اصلی هیات است.
وی افزود: البرز ظرفیت های انسانی بالایی در زمینه موتورسواری و اتومبیلرانی دارد، که درصورت داشتن پیست تخصصی و استاندارد می توانند با آموزش و تمرینات متمرکز ، برای حضور و افتخار آفرینی در عرصه رقابتهای بین المللی آمادگی پیداکنند.
درویشی ادامه داد: با اجرای این طرح بی نظیر استان البرز، از نظر زیرساخت های ورزشی به یکی از اصلی ترین قطب های کشور و حتی خاورمیانه تبدیل می شود.
وی گفت: این دهکده با داشتن اقامت گاههای مدرن می تواند محل مناسبی برای برگزاری اردوهای تیم های ملی باشد و حتی برای برگزاری مسابقات قهرمانی کشور و بین المللی موتورسواری و اتومبیلرانی می توان از فضای ایده آل و استاندارد این دهکده استفاده کرد.
 

برچسب ها

اتومبیلرانی اسلالوممسابقات اتومبیلرانی
Back to top